» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
کتاب بازاریابی و زندگی با خاطره منتشر شد


ام بی ای نیوز: پرویز درگی مولف کتابی است که در آن خاطرات و تجربیات خود را در حوزه بازاریابی و تبلیغات به زبان داستانی بیان نموده است.
این کتاب شامل پنج فصل است که در هر یک از آنها مطالب خواندنی و پر فایده ای به چشم می خورد.

درگی در پیشگفتار این کتاب می نویسد: خاطرات، قصه های واقعی هستند که در کف ذهن انسان باقی می مانند و مرور آنها ما را به روزهای شاد یا غمگین گذشته می برند. از سویی نیز بازاریابی، علم زندگی است که با تکیه بر سه کلمه ی شناسایی، شناساندن و خشنودی تعریف می شود و ما لازم است در این مسیر مخاطب خود را بشناسیم و محصولاتمان را به او معرفی کرده و او را و تمام اعضای زنجیره ی ارزش آفرینی را و خودمان را به خشنودی برسانیم.

او در بخشی دیگر از پیشگفتار این کتاب می نویسد. بازاریابی در تمام ابعاد و مراحل زندگی بشر نقش آفرینی می کند. ما برای تبلیغ دین نیاز به بازاریابی مذهبی داریم و برای موفقیت در عرصه سیاست به بازاریابی سیاسی روی می آوریم و توفیق در ورزش بدون بهره گیری از بازاریابی ورزشی امکان پذیر نیست.

در فصل اول کتاب نیز ایشان به بیان برشی از زندگی خود پرداخته و مطالبی را درحوزه زندگی فردی و خانوادگی اش درج نموده است.
فصل دوم کتاب خاطراتی از یاران سفر کرده ای است که نویسنده معتقد است درس های زیادی در زمینه ی بازاریابی از آنها آموخته است.

یکی از این افراد مرحوم بیژن پاکزاد طراح لباس، عطر و جواهرات است. وی با اینکه از خانواده ای مرفه برخوردار بوده اما به اعتقاد خودش بیش از آنکه ثروت خانواده در موفقیتش تاثیر گذار باشد، خلاقیت و نوآوری و فرهنگ پول سازی و پول آفرینی از آنها آموخته است.
بیژن پاکزاد معتقد است انسان های موفق کار نمی کنند که درآمد داشته باشند تا زندگی کنند، بلکه کار می کنند که زندگی با لذت داشته باشند.

فصل سوم این کتاب حاوی نکته های بازاریابی بسیار خواندنی و جالبی است که نویسنده آنها را در یک فصل جمع آوری نموده است. در بخش اول این فصل به موضوع تعادل به عنوان یکی از اساسی ترین اصول زندگی شخصی و سازمانی اشاره شده است. وی سماجت و پیگیری بیش از حد در فروش را یکی از آسیب های مهم و خارج شدن از تعادل در حوزه بازاریابی عنوان می کند.

فصل چهارم کتاب به بیان رویدادها و مناسبت های ملی و جهانی برای استفاده اهالی بازاریابی جهت انتقال پیام های مورد نظرشان می پردازد و با مثال موضوعاتی نظیر چالش سطل آب یخ و ... که منجر به بر پایی کمپین های زیادی در دنیا شد و استفاده از آنها در حوزه بازاریابی را موثر دانسته است.

این کتاب در 262 صفحه و در قطع رقعی توسط انتشارات بازاریابی منتشر شده است.

mbanews.ir - مریم غضنفری
چهارشنبه 8 بهمن 1393

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کتاب بازاریابی و زندگی با مدیریت منتشر شد
  • بازاریابی و زندگی با فروش؛ کتابی با راه ح ...
  • کتاب: کتاب بازاریابی یورشی منتشر شد
  • کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی منتشر شد
  • کتاب: بازاریابی به مثابه‌ استراتژی منتشر ...
  • معرفی کتاب: بازاریابی حسی
  • معرفی کتاب: با بزرگان بازاریابی ایران
  • کتاب اصول بازاریابی و فروش مسکن منتشر شد
  • معرفی کتاب: بازاریابی فیلم
  • کتاب: ۲۲ قانون ابدی بازاریابی
  •