» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
کمپین زیبا را انتخاب کن از داو

دوشنبه 24 فروردین 1394

آیمارکتور: داو Dove یکی از برندهای مطرح در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است.
داو در آخرین اقدام تبلیغاتی خود دست به اجرای کمپینی با هدف نمایان کردن زیبایی درونی خانم‌ها زده است.
این کمپین با نام Choose Beautiful در شهرهای لندن، سانفرانسیسکو، شانگ‌های، سائوپالو و دهلی اجرا شد به این شکل که در مکان‌هایی که دارای دو ورودی بود با قرار دادن دو تابلو در بالای آنها عکس‌العمل عابران را فیلمبرداری کردند.
در کمپین داو یکی از تابلوهای (درب ورودی) با عنوان «زیبا» و دیگری با عنوان «معمولی» به عابرین نمایش داده می‌شد و جالب است که ۹۶ درصد از عابرین تابلوی معمولی را برای ورود انتخاب کردند که از این تعداد نیز ۸۰ درصد آنها دلایلی آوردند که چرا خود را «زیبا» نمی‌دانند.
داو Dove سعی کرد تا در تبلیغات خود نشان دهد که زیبایی مربوط به ظاهر نخواهد بود و خانم‌ها باید با تقویت اعتماد به نفس خود به زیبایی‌های درونی خود توجه کنند.
این دومین بار است که داو Dove با ایجاد چنین کمپین‌هایی به ارتقای سطح آگاهی‌های خانم‌ها برای شناخت زیبایی‌ها و توانایی‌های منحصر‌به‌فرد خود در اداره خانه، خانواده و امور کاری اشاره می‌کند.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • Dove؛ نمایش اختلاف درک زنان از زیبایی خود ب ...
  • Dove یک بار دیگر از زیبایی واقعی می‌گوید
  • Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
  • شکل های مختلف شامپو Dove در تقدیر از اندام م ...
  • Dove،،عشق ،فیس بوک
  • تقاضای Dove از بانوان برای تعریف دوباره‌ی ...
  • اون ورِ آب: نمایش زیبایی واقعی با چرخاندن ...
  • عذرخواهی Dove بخاطر آگهی تبلیغاتی نژاد پرس ...
  • Dove ؛ مردان حقیقی، همسرانشان را شگفت زده م ...
  • تبلیغات؛ ملاک انتخاب گوشی تلفن همراه در م ...
  •