» عروسک های دست ساز گیفتی
» دنیای روح بخش دمنوش ها؛ TEA SESSION
» مزمز؛ یک کمپین بامزه
» یک نفس یک زندگی همراه با "دی دی واتر"
» آگهی ترسناک شکلات های مارس را ببینید
» 180 روز تغییر رانندگان Uber را سرحال می آورد
» محمدعلی کلی: اینفلوئنسر همیشگی
» دانرو؛ پیک برتر موبایلی
» بررسی یک کمپین: دی‌کاپریو به نجات یک شهر برمی‌خیزد
» این آگهی مکدونالد به چشمتان صدمه می زند

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
كوكا كولا در ماه رمضان: دنيايي بدون برچسب و بدون پيش داوري

كوكا كولا در ماه رمضان: دنيايي بدون برچسب و بدون پيش داوري

كوكا كولا در ماه رمضان: دنيايي بدون برچسب و بدون پيش داوري


ام بی ای نیوز: در دنيايي كه برابري و جلوگيري از تعصبات بيجا موضوع داغ بحث ها در سرتاسر جهان است، چگونه يكي از بزرگ ترين برند ها مثل كوكا كولا به اين مكالمه مي پيوندد؟
در خاورميانه در طول ماه رمضان، يكي از معروف ترين label ها، label خود را از روي محصولاتش بر مي دارد. اين اقدام در راستاي تبليغ جهاني بدون برچسب، پيش داوري و تعصب انجام شده است. كوكا كولا اولين سري قوطي هاي نوشابه بدون label خود را در تعداد محدود در قالب ايده فعال سازي طي ماه رمضان توزيع كرده است.
اين قوطي ها با هدف اشاره فوري به از بين بردن كليشه ها و تعصبات توليد شدند. پيام چاپ شده بر روي قوطي هدف مديران اين شركت را بيان مي كند.
اين قوطي هاي صاف و صيقلي براي اولين بار بدون label سنتي كوكا كولا بر روي خود در فروشگاه ها ديده شدند اما هنوز نشانه هاي زيبا و منحصر به فرد برند كوكا كولا را حفظ كرده اند. اين محصولات همزمان با برگزاري كمپين جهاني "Let’s take an extra second" روانه بازار شده اند كه در آن جا كوكا كولا از همه مردم جهان براي لحظه اي تامل جهت شناخت افراد به منظور خلاص شدن از دست كليشه ها و پيش داوري هاي احتمالي دعوت مي كند.
كوكا كولا احتمالا برندي بسيار بزرگ است كه به منظور تشويق همگان به برداشتن برچسب از روي مردم، اغلب اوقات درباره برابري در جامعه خود صحبت مي كند.
در خاورميانه، منطقه اي با 200 مليت و تعداد بيشتري از label هاي متمايز كننده، قوطي هاي نوشابه كوكا كولا پيامي قدرتمند و ماندگار را مي فرستند كه بر مبناي آن دنيايي بدون برچسب ها دنياي بدون تفاوت ها است. اين موضوع البته در اصل براي انسان ها نيز صدق مي كند.

آژانس تبليغاتي: FP7/DXB، دوبي، امارات متحده عربي

مترجم: مرضیه فروتن
www.adeevee.com
سه شنبه 16 تیر 1394

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • كوكا كولا و جام جهاني
  • كوكاكولا: صداي نسل بدون ايدز را به اشتراك ...
  • كوكاكولا و مك دونالد خواستار كناره گيري ف ...
  • كوكاكولا برندينگ جهاني جديد خود را آزماي ...
  • بطري كوكاكولا: يك بسته بندي منحصر به فرد و ...
  • Apple و گوگل برندهاي برتر جهان براي سومين سا ...
  • كوكاكولا، مهرباني و بخشندگي را آموزش می د ...
  • امواج صوتي يك ترانه به شكل بطری كوكاكولا
  • درب اين بطري، فقط با يك درب ديگر باز مي‌ش ...
  • كوكاكولا و این بار انتخاب شادي
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر