» تغییر سبک زندگی با استارت آپ "دکتر بادی"
» سرویس رایگان، فرش قرمز "شهرفرش" برای مشتریان
» لیوان های استارباکس ابزار تزئین درخت کریسمس
» یلدانه های تبلیغاتی
» بهترین کمپین های تعاملی خاورمیانه در سال 2016
» هدفمند ترین برندهای سال 2017
» Peugeot؛ کمپین حس‌های متقاطع
» تونس از زاویه‌ی دید لنزهای دوگانه‌ی Huawei P9
» ARLIAN؛ آبی که بطری اش تشنه تان میکند
» دیوار موسیقی 7UP

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
آگهی هایی خلاق از جنس لوله پولیکا


ام بی ای نیوز: آگهی اخیر شرکت یزد پولیکا که سازنده انواع لوله های مصرفی در بخش کشاورزی و ساختمانی است در نشریات مکتوب چاپ شده است.
این آگهی به خاطر خلاقیت در طراحی، ضمن هماهنگی با شعارهایی که به عنوان متن آن انتخاب شده قدرت انتقال پیام مورد نظر را در ذهن مخاطب به خوبی حفظ کرده است.
در یکی از تصاویر که با شعار ( در رگ های ما زندگی جریان دارد )لوله های پولیکا در شکل ساقه های گیاهی به تصویر کشیده شده اند که برگ ها از آن تغذیه میشوند.
سبز بودن رنگ و طراحی خاص این تصویر با شعار به کار رفته کاملاً همخوانی داشته و جریان زندگی در رگ برگ های گیاه را در ذهن مخاطب تداعی میکند.
همچنین تصویر حلقه های به هم پیوسته ی زنجیر از جنس به کار رفته در این کالا نیز، با متن (آسودگی خاطر با محصولات یزد پولیکا) حس اطمینان خاطر را به مخاطب القاء میکند.

آگهی هایی خلاق از جنس لوله پولیکا


احمد جمالپور مطلق مدیر هنری شرکت تبلیغاتی دات گرافیک که مدیریت هنری و اجرایی این سری آگهی ها را نیز عهده دار بوده ، در این رابطه میگوید: در مورد تولیداتی که در حوزه ی کشاورزی کاربرد دارند، با توجه به آنکه قرار بود در نشریات اختصاصی کشاورزی با مخاطبان مشخصی چاپ شود تصمیم گرفتیم تا از طرح و تصاویری استفاده کنیم که به خوبی بتواند پیام مورد نظر شرکت یزد پولیکا در رابطه با مزیت استفاده از این کالا در آبیاری زمین های کشاورزی را برای مخاطبان با روشی جذاب بازگو کند.

آگهی هایی خلاق از جنس لوله پولیکا


همچنین در مورد تولیداتی که درصنعت ساختمان سازی به کار میرود موضوع ماندگاری و استحکام، مزیت محصول به شمار میرفت. به همین دلیل به دنبال ایده ای بودیم که به خوبی این مزیت را نشان دهد.
دراین سری آگهی ها تلاش کردیم با استفاده از تکنیک های استعاره و تشبیه و گاهی اغراق، لذت کشف پیام را برای مخاطب آگهی بالا ببریم و بدین وسیله ماندگاری پیام در ذهن مخاطب را افزایش دهیم.
این موضع قبلاً نیز در مورد لوله های انعطاف پذیر این مجموعه که به شکل فنر طراحی شده بود نیز مصداق دارد. در آن آگهی نیز به صورت اغراق آمیز از انعطاف فنر برای نشان دادن مزیت محصولات برقی یزدپولیکا استفاده شده.

آگهی هایی خلاق از جنس لوله پولیکا


دست اندر کاران:
مدیر خلاقیت: مهدی احمد زاده
مدیر هنری: احمد جمال پور مطلق
طراحان گرافیک: داوود صفری، احمد جمال پور مطلق
سه بعدی ساز: سپیده قاضی زاده
تصویر سازها: احمد جمال پور مطلق، عطا محمدی

mbanews.ir - مریم غضنفری
سه شنبه 13 مرداد 1394

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • باهم برای هم؛ در مسیر تاریخ و صنعت ایران ز ...
  • نقش خاطره بر قلب مخاطبان
  • انتقال پیام به راحتی آب خوردن!
  • آگهی‌های نوستالژیک روی آنتن
  • عیدِوو خرید نو
  • طلوعی دوباره ...
  • لباسها مثل روز اول
  • دکمه ورود به بانک
  • خیلی ساده اتفاق می‌افتد! بیمه کجای زندگی ...
  • افزایش حجم آگهی ها و ریزش مخاطبان رسانه ه ...
  •  
     

     

     
     
    شماره نظر: 1 | نويسنده: احمد کریمی | [ايميل] | تاريخ ارسال: 14/05/1394 - 10:25
     
    با عرض خسته نباشید به همه تیم خلاقیت، به خاطر خلق این آگهی های زیبا و خلاق
     
     
    تعداد مطالب: 0 | تعداد نظرات: 0   پاسخ  
     
     
    ارسال نظر