» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
همکاری بامیلو و ایرانسل برای اثرگذاری بیشتر


ام بی ای نیوز: به گواه بسیاری از استفاده کنندگان از فضای مجازی از اولین تداعی کننده های ذهنی در برابر نام فروشگاه اینترنتی، فروشگاه اینترنتی دیجیکالا است. اتفاقی که نشان از فعالیت خوب آن در عرصه فروشگاه اینترنتی است. این برند با برنامه ریزی و تبلیغات گسترده توانست اعتبار خوبی برای این نوع خدمت (فروشگاه اینترنتی) در ذهن مخاطبان بسازد و بسیاری از افراد که اساسا به این شیوه جدید خرید اعتماد نداشتند را به آزمون این مسیر ترغیب کند. طبیعتا بازار سودآوری که یک بازیگر عمده داشته باشد پایدار نخواهد ماند و دیر یا زود رقبایی از گوشه و کنار به عرصه رقابت پا خواهند گذاشت.

مدت زمان نسبتا قابل توجهی از اولین باری که نام بامیلو به گوش مردم رسید و آگهی های آن در وبسایت های مختلف در معرض دید آن ها قرار گرفت می گذرد. تاکنون بامیلو به عنوان یک رقیب در عرصه رقابت کم کار نبوده و دست به فعالیت هایی در جهت به دست آوردن بازار زده است. آگهی های اینترنتی، توزیع بن های خرید دیجیتال، قرعه کشی و به عنوان جدیدترین حرکت، اجرای کمپین مشترک با ایرانسل از مهم ترین برنامه های چند ماه اخیر این فروشگاه اینترنتی بوده. کمپینی که باز هم در فضای مجازی و به بهانه عرضه و فروش اینترنت پرسرعت ایرانسل (4G) شکل گرفت. اتفاقی که خبر از برنامه ریزی خوب و ورود به عرصه جدی تری از رقابت می داد.

همکاری بامیلو و ایرانسل برای اثرگذاری بیشتر


کمپین مشترک بامیلو-ایرانسل در نیمه ابتدایی مرداد ماه اجرا شد و به گفته فرج زاده مدیرکمپین، این اقدام به بهانه فروش اینترنت پرسرعت ایرانسل شکل گرفت اما هدف اصلی آن از منظر بامیلو ایجاد آگاهی از نام برند در ذهن شهروندان فضای مجازی بوده است. اتفاقی که بیش از تصور مجریان کمپین بازخورد داشته است تا جایی که امکان پاسخ دهی به بخشی از تقاضاهای جدید را برای آنها مشکل کرد. بار عمده این کمپین ابتدا بر عهده فعالیت های روابط عمومی بوده که با همکاری وبسایت های تخصصی و خبری مثل دیجیاتو ، زومیت، ایسنا، آفتاب و خبرآنلاین با انتشار متن تقریبا یکسانی به شکل گزارش آگهی انجام شد و در کنار آن آگهی های اینترنتی و تبلیغاتی که بر بستر نرم افزارهای ارتباطی مثل تلگرام انجام شد به عنوان پشتیبان این طرح در نظر گرفته شد.

با توجه به رضایت مدیران این کمپین از این اقدام مشترک به نظر می رسد دریچه جدیدی از فعالیت مشترک برندها در جهت تقویت بازار خود باز شده است و می تواند نوید بخش نحوه خوبی از همکاری های جدید بین برندهای مختلف باشد؛ اقدامی که شاید برای اولین بار در ایران در همکاری سامسونگ و وبسایت آپارات در آگهی های شهری تلویزیون سامسونگ دیده شد.

mbanews.ir- مهدی پروین
جمعه 23 مرداد 1394

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • سرعت اینترنت در کشور جوابگوی خرید و فروش ...
  • بررسی فعالیت های تجارت الکترونیک در سال 94
  • فروشگاه شهروند هنوزفروش اینترنتی ندارد
  • رکورد فروش بامیلو چطور با اولین بلک فراید ...
  • یک کمپین جدید: نه به دانلود غیرقانونی!
  • فروش اینترنتی برای ورود به عرصه تجارت الک ...
  • قیمت پایین تر، مبنای آگهی رقابتی
  • یک تجربه، یک استارت آپ: واسطه مالی در اینت ...
  • فقدان آموزش و پایین بودن سطح آگاهی ها در ب ...
  • استقبال چشمگیر شهروندان از سامانه فروشگا ...
  •  
     

     

     
     
    شماره نظر: 1 | نويسنده: سعید | [ايميل] | تاريخ ارسال: 23/05/1394 - 11:01
     
    من در طول برگزاری این کمپین یک مودم 4جی خریداری کردم اما علیرغم اینکه مبلغ رو اینترنتی پرداخت کردم و گفته بودن که هیچ مبلغ دیگه ای رو نباید پرداخت کنم در هنگامی که شخص تحویل دهندۀ کالا اومد از من درخواست 3000 تومان به بهانۀ خارج از محدوده بودن کرد و من هم از پذیرش بسته خودداری کردم و بامیلو هم تنها کاری که کرد پول من رو پس داد و نتونستن بسته رو به من برگردونن.
     
     
    تعداد مطالب: 0 | تعداد نظرات: 0