» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
KitKat راه خود را به سوی شلوغی "Black Friday" باز می کند


ام بی ای نیوز: در حالی که اغلب شیفتگان "Black Friday" برای دریافت تخفیف های ارائه شده در زمینه خرید پوشاک و لوازم الکترونیکی تقلا می کنند، KitKat هوشمندانه با یک آگهی تبلیغاتی جدید و استفاده از ماهیت مصرف گرایانه و جامع این روز وارد Black Friday می شود.

آژانس تبلیغاتی J. Walter Thompson لندن این آگهی تبلیغاتی را ساخت و آگهی جدید KitKat با یکی از نمادهای جهانی خرید یعنی بارکد خود را تطبیق می دهد. در ادامه دو انگشت شکلاتی با خطوط بارکد ترکیب می شود.
به گفته جیمز وایتهد، شریک اجرایی در J. Walter Thompson لندن، در حالی که Black Friday هر روز بیش از گذشته تبدیل به تجربه ای آشفته و طاقت فرسا برای مصرف کنندگان می شود، KitKat از این فرصت برای به اشتراک گذاری نقطه نظری خنده دار برای این خرید سالیانه رویایی استفاده کرده است.

این آگهی تبلیغاتی در کانال های اجتماعی و روزنامه "Metro" چاپ خواهد شد. کمپین فوق همچنین تبلیغات در مرکز خرید "Westfield" را در بر می گیرد.
تصمیم KitKat مبنی بر انتشار یک آگهی تبلیغاتی به مناسبت فرا رسیدن "Black Friday"، محبوبیت فزاینده این رویداد آمریکایی خرید را منعکس می کند. فروشگاه های شلوغ در سال گذشته شاهدی بر این مدعا است. امسال بسیاری از خرده فروشان وارد دنیای اینترنت شده اند و در عوض یک تجربه تمام عیار را در یک دوره فروش طولانی تر کسب می کنند.

مترجم: مرضیه فروتن
www.thedrum.com
دوشنبه 9 آذر 1394

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • جنگ خریداران در فروشگاه های بریتانیا
  • 12 فریبی که شما را وادار به خرید اینترنتی م ...
  • KitKat همگام با جام جهانی
  • خرده فروشان بزرگ چگونه در تعطیلات بازاری ...
  • بازي با KitKat به جای وارد كردن كدهای امنيتي
  • کیت کت ستاره‌های بیلبوردهای تبلیغاتی را ...
  • گوگل؛ Android KitKat
  • آی پد، برنده بزرگ جمعه سياه
  • رکورد فروش بامیلو چطور با اولین بلک فراید ...
  • تخفیف‌های محصولات دیجیتالی در جمعه سیاه
  •