» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 

ام بی ای نیوز- ارایه یک تعریف از موفقیت ممکن است ساده به نظر برسد اما فقط چند طرح استراتژیک جوابگوی ما در راه رسیدن به این آرمان است. برای بهترین بودن، مدیران جویای نام نیاز به اجرای استراتژی یا ایجاد معیارهایی دارند که در بررسی میزان پیشرفت ازآن استفاده کنند.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت Marketing Daily ،استراتژی های رشد باید قابل مشاهده، آشکار و روشن باشند. برنامه موفقیت یک روش هدایت شده از سوی بازار است که به منظور ایجاد یک طراحی سوق‌الجیشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بکارگیری این روش یک نوع استراتژی رشد با قابلیت بررسی بیشتر به وجود آورده و تمام سازمان های تاثیر پذیر از اجرای آن را در یک سطح قرار می‌دهد. این روش به منظور تعیین نکات اساسی موثر در پیشرفت شرکت ها از راهنمایی ها و رفتار مدیران ارشد واحد های تجاری موفق بهره می‌برد.
این برنامه با تعریف موفقیت شروع می‌شود. وقتی چند سال قبل مک دونالد تصمیم گرفت تا برای موفقیت های بزرگ در آینده برنامه‌ای طراحی کند، با آرزوی تبدیل شدن به بهترین و پر درآمدترین رستوران فست فود در سرتاسر جهان با توجه به نیاز مشتری به سمت این هدف پیش رفت.
گام بعدی ، تعیین موانع موجود بر سر راه است. این موانع باید واضح، با ارزش و از همه مهمتر قابل برطرف شدن باشند. درمورد مک دونالد ،تصورعدم تولید غذای سالم در فست فودها ، باعث شده که حتی با وجود تمایل بچه ها به استفاده از این غذاها ،مادران هزینه‌ای بابت این کار نپردازند.
آنچه مشکل به نظر می‌رسد ذکر موانع نیست بلکه اولویت بندی مسائل قابل حل و بیان تفاوت قابل توجه میان آنها با مشکلات دیگر می‌باشد. این مرحله با شناسایی موانع اصلی موجود بر سر راه چهار عنصر بازاریابی محصول، قیمت، مکان توزیع و تبلیغات ،کامل می‌شود. این کار درک نیاز های مشتری و ارزیابی تاثیر پاسخ به این نیازها در راه کسب موفقیت را شامل می‌شود.
گام نهایی شناسایی و خطاب قرار دادن مفاهیم سازمانی برای اجرا در مقابل طرح است. هر کدام از روسا چه نقشی ایفا می‌کنند؟ حاصل این کار توافق بر روی بهترین معیارها برای نیل به موفقیت می‌باشد.
برای موفقیت در کارها باید برنامه ریزی کنید. با انجام یک عکس‌العمل مناسب در مواجهه با مشکلات موفقیت عملا حاصل خواهد شد.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • مشتریان خلاق ،عنصر مهم در موفقیت یک شرکت ...
  • مقاله: جلوگیری از شکست پروژه‌های CRM
  • از اصول استارتاپ های ناب تا علل عدم موفقی ...
  • یک ترفند کوچک اما موثر در موفقیت کسب‌و‌ک ...
  • معرفی کتاب: طراحی کمپین تبلیغاتی در راستا ...
  • کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی منتشر شد
  • نخبگان در بازاریابی
  • 7 قدم تا راه اندازی شرکت
  • معرفی کتاب: برنامه بازاریابی در یک روز
  • 4 نکته برای حفظ کسب و کار در مسیر موفقیت
  •