» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
جشنوراه ملی تبلیغات با رویکردی علمی و آموزشی برگزار می شود


ام بی ای نیوز: نخستین جشنواره ملی تبلیغات در تاریخ نوزدهم و بیستم دیماه درمحل سالن همایش های صدا و سیما با حضور متخصصان، صاحب نظران و اساتید و فعالان حوزه تبلیغات و بازاریابی و همچنین آژانس های تبلیغاتی و مشاوران این بخش برگزار می شود.

دکتر محمد موسوی عضو هیات داروان جشنواره و مدیرعامل آژانس تبلیغاتی اشاره درگفتگویی در رابطه با دلیل حضور در این جشنواره اظهار داشت: اهداف علمی و رویکرد ملی برگزار کنندگان و همچنین نگاه تخصصی به موضوع تبلیغات و بازاریابی در کشور، ازجمله ویژگی هایی بود که باعث شد برای مشارکت و حضور در جشنواره مذکور اقدام کنیم. همچنین باید بگویم خوشحالم درجایی شرکت می کنیم که حرفه ای ها حضور دارند و هدف اصلی آن چیزی به جز خودنمایی است.

وی با بیان اینکه تاکنون همایش های متعدی با موضوع تبلیغات و با عناوین مختلف برگزار شده اند، گفت: معمولاً این همایش ها با رویکرد تجاری و نگاه کوتاه مدت برپا شده اند و به همین علت نیز جذابیت نداشتند.

این جشنواره، فرصتی است برای ایجاد انگیزه بیشتر برای کسانی که دراین حوزه فعالیت می کنند. همچنین به دلیل برخوداری از تیم حرفه ای و متخصصی که متولی برگزاری آن هستند، گامی است در جهت رشد و ارتقاء کسانی که به شکل علمی و حرفه ای در این عرصه کار می کنند.

ازدیدگاه من شورای سیاست گذاری و دبیران علمی و داوران این جشنواره با استفاده از ظرفیت های خوبی که در این بخش موجود است با نگاهی علمی و تخصصی تلاش می کنند که درنهایت گامی در جهت توسعه و تحول صنعت تبلیغات برداشته و در بخش داوری اگر واقعاً اثر شایسته و خوبی متناسب با معیارهای علمی و تخصصی ارائه شده وجود نداشت، اثری نیز معرفی نشود.

او مهمترین دستاوردی که برگزاری چنین جشنواره ای می تواند در صنعت داشته باشد را این موضوع عنوان کرد که: تلاش شود با ارائه مطالب و تجربیات علمی، زمینه تولید کمپین ها یا فعالیت های ارتباطی فراهم شود که مخاطب را درست شناخته و متناسب با انتظارات اوعمل کند؛
در واقع بتواند مشکل مارکتینگی یک برند را حل کرده و یا در ارائه و انتقال یک پیام به مخاطب موفق باشد.

او مهمترین مساله ای که درحال حاضر در صنعت تبلیغات وجود دارد را شتابزدگی در تولید محتوا و آثاری عنوان کرد که سفارش داده شده و اجرایی می شوند. وی همچنین موضوع کپی برداری از یک تبلیغ موفق در کشوری دیگر که نه تنها مشکلی را برطرف نمی سازد بلکه به خاطرعجین نبودن با فرهنگ و ذائقه ی مردم کشور ما، موثر نیز واقع نمی شود را از مسائل صنعت تبلیغات دانست.

mbanews.ir - مریم غضنفری
سه شنبه 15 دی 1394

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • گامی رو به جلو با جشنواره برترین های تبلی ...
  • دومین جشنواره ملی تبلیغات برگزار می شود
  • نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات برگزار شد
  • تعامل صنعت و دانشگاه در دومین کنفرانس مدی ...
  • دومین جشنواره ستاره های فناوری برگزار می ...
  • کپی برداری از نماد یک جشنواره در برگزاری ...
  • تبلیغات حمایتگر توسعه کشور است
  • برگزاری همایش "نیازهای فروش در صنعت"
  • جشنواره‌ی ملی تبلیغات، پشتوانه‌ی صنعت ت ...
  • برگزاری نخستین جشنواره تبلیغات، خدمات تب ...
  •