» یک ملت، پشت یک چک
» اعتبار اجتماعی برند؛ (بخش اول: سفیر برند)
» کمپینی برای زندگی، کمپینی برای آینده
» #شهرتکانی
» آقای گراد وارد می شود
» نگاهی به تبلیغات محیطی شهر تهران- بهمن 95
» برگرکینگ در تبلیغش آتش گرفت
» خاکسپاری وب‌سایت قدیمی یک آژانس در باغ آن
» اگر زوجهای دیزنی با هم پیر می شدند
» آگهی خنده دار McCafe و مسخره کردن کافه های جدید پرطرفدار

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار


آیمارکتور: کمپین‌های اجتماعی Social Campaigns یکی از اتفاقاتی است که برندها می‌توانند بصورت مشارکتی از مخاطبین خود دعوت کنند که به‌راحتی به آنها بپیوندند.
برند فست فود زنجیره‌ای شیلا که در برنامه‌های برندینگ خود بصورت برنامه‌ریزی شده و غیرسنتی عمل می‌کند، در ادامه برنامه‌های بازاریابی و برندینگ خود در اولین حضور خلاقانه‌اش با سرویس موتوری هات داگی شکل شروعی تازه داشت.

کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار


اما این بار شیلا در حوزه مسئولیت اجتماعی سازمانی CSR ، کمک به کودکان خیابانی را با همکاری انجمن حمایت از کودکان کار آغاز کرده است.
کمپپین بازاریابی “ بنشان به لبش لبخند ” برای حمایت از کودکان کار در شعب منتخب فست فودهای شیلا بدین ترتیب اجرا می‌شود که مخاطبین با کشیدن هر لبخند روی صورتک‌های مشخص شده، مشارکت خود را در این کمپین با شیلا اعلام می‌کنند و برند شیلا به ازای هر مشارکت مردمی ( خلق لبخند بر روی صورتک‌ها ) ۱۰۰۰۰ ریال به انجمن حمایت از کودکان کار اهدا می‌کند.

کمپین‌های خیریه از اتفاقات بسیار مهم در بازاریابی محسوب می‌شود که علاوه بر تاثیرات بازاریابی می‌تواند در ارتقا هویت برند و مقبولیت اجتماعی آن موثر باشد. ولی این ابزار نیز مانند تمام ابزارهای بازاریابی اگر بدرستی و در جایگاه و زمان مناسب استفاده نشود می‌تواند تاثیرات مخربی بر روی برند بگذارد و یک برند را به سوءاستفاده از احساسات اجتماعی متهم کند.

کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار


کمپین بازاریابی شیلا به‌نام « بنشان به لبش لبخند » در شبکه‌های اجتماعی نیز با هشتگ #لبخندبنشان قابل پیگیری است و این بستر برای طرفداران شیلا مهیا شده است تا با انتشار و مشارکت این عمل خیرخواهانه در فراگیر شدن کمپین مذکور اقدام کنند.

کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار


یکشنبه 20 دي 1394

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • لبخندی که شیلا و مشتریانش به کودکان کار ه ...
  • تا سرد نشده، دل های کوچکشان را گرم کنیم
  • اولین مسابقه هات داگ خوری در تهران
  • کمپین نوع‌ دوستانه باربی در آستانه سال ج ...
  • امشب شیلا رو به همسرت معرفی کن
  • کمپین وظیفه مراقبت از یک بنیاد حمایت از ک ...
  • سازمان حمایت از کودکان Clowns Without Borders
  • کمپین شیلا برای رونمایی از پیتزای جدید
  • عیدی های 94: روز از نو، لبخند از نو
  • نگاه طنز به بچه پولدارهای اینستاگرام
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر