» مزمز؛ بازار دیگر رقابتی نیست، باید متحد شویم
» موج سواران (بررسی تیزینگهای دیگه زنگ نزن)
» تکدانه؛ صادرات نیاز به مدیران جنگنده دارد
» عرصه جهانی در دستان بازی‌های موبایلی
» آژانس بازاریابی دیجیتال، یک تکه گوشت تازه را استخدام می کند
» بازگشت کرسی به خانه های ایرانی
» کندن درب های مکدونالد، تبلیغات چریکی رستوران 24 ساعته
» نوآوری و تنوع، استراتزی تازه تلاونگ
» رفاه، اسپانسر لس آنجلس-تهران شد
» چگونه نیازهای مخاطبان را در دوران رکود اقتصادی پاسخ دهیم؟ (قسمت دوم)

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
بسته بندی متفاوت وارلی


ام بي اي نيوز: کنار کیفیت که تا امتحان نشود، به اثبات نمی‌رسد گزینه‌های زیاد دیگری هستند که تمایز ایجاد می‌کنند. شجاعت و خلاقیت یک برند است که باعث می‌شود از شباهت‌های موجود محصولات مشابه فاصله بگیرد و با یک بسته‌بندی متفاوت خودنمایی کند.

برند وارلی محصولات کنسروی را با بسته‌بندی متفاوت و شعار «متفاوت، شباهت‌ها را کنار زدیم» روانه‌ی بازار کرده است.
محسن سلطانی مدیر مارکتینگ و توسعه‌ی بازار شرکت صنایع غذایی اندیشه‌ی نو قریشی می‌گوید: «برند وارلی برندی نوظهور در صنایع غذایی ایران است، اما پیش از این چند سالی است که به کشورهای دیگر صادر می‌شده است و حال تصمیم گرفته وارد بازار ایران شود.

بسته بندی متفاوت وارلی


صنایع غذایی قریشی از سال‌ها پیش در صنعت غذا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است و براساس این تجربه وارد کسب و کار تولید برند وارلی شده است. وارلی کلمه‌ای آذری است به معنای متمول. این برند از معدود برندهایی در ایران است که به کارخانه‌ی قوطی‌سازی مجهز است. وارلی برندی است که با قدرت می‌توانیم ادعا کنیم به طور کامل در ایران و با جدیدترین فناوری‌ها تولید می‌شود. وارلی تنوع محصولات زیادی دارد.

درمورد شکل قوطی این برند باید این توضیح را بدهم که صاحب برند، آقای قریشی فردی است که به نوآوری و تحقیقات برمبنای نوآوری‌ها بسیار اهمیت می‌دهد و پس از بررسی‌های زیاد به این شکل متفاوت بسته‌بندی رسیدند. وارلی به دنبال تفاوت و خلاقیت است و این تفاوت را از بسته‌بندی آغاز کرده است.

بسته بندی متفاوت وارلی


سلطانی فعالیت‌های تبلیغاتی انجام‌شده‌ی برند را این‌طور تشریح می‌کند: «وارلی یک فاز برندینگ را در فضای محیطی تجربه کرده است. کنار تبلیغات محیطی از سمپلینگ به شکل متفاوت در فروشگاه‌ها استفاده کردیم.

طراحی بیلبورد و رسیدن به شعار با دقت و حوصله‌ی زیاد صورت گرفت و ما روی تفاوت برند با محصولات مشابه دست گذاشتیم. در نهایت از بین طرح‌ها و شعارهای متفاوت، نتیجه‌ای را که می‌بینید انتخاب کردیم. با این شعار و تصویر می‌خواهیم با قدرت بگوییم که برای ماندن آمده‌ایم.

بسته بندی متفاوت وارلی


در فاز سمپلینگ هم با استقرار دستگاه‌های مایکروفر محصولات کنسروی وارلی را در فروشگاه‌ها به مردم عرضه کردیم. می‌خواستیم مردم تجربه‌ی متفاوت خود را از وارلی به خاطر داشته باشند.

بسته بندی متفاوت وارلی


برنامه‌ی تبلیغاتی گسترده‌ای داریم و از شبکه‌های اجتماعی هم به شکل جامع استفاده خواهیم کرد. در خاتمه باید بگویم وارلی کیفیت خوب را به مردم هدیه می‌دهد و می‌خواهد بر دل مخاطب تاثیر بگذارد...»

بسته بندی متفاوت وارلی

mbanews.ir - نازنين کي نژاد
پکشنبه 27 دي 1394

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بررسی فعالیت های مواد غذایی در سال 94
  • ماهی که در یک ماکت متحرک، بالا و پایین می ...
  • کاسل برندی با نوشیدنی‏های متفاوت و طعمی ...
  • بازم یه فاز تازه ...
  • بهره مندی از دستگاه های مکانیزه بسته بندی ...
  • احیای نامی قدیمی در نوشیدنی‌ها
  • بسته بندی متفاوت در جشنواره روز مادر و رو ...
  • موفقیت ایده‌های متفاوت و جسورانه در بازا ...
  • لباسها مثل روز اول
  • طعم طلا را بچشید...
  •