» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
کتاب‌های جیبی که از هاروارد مشاوره می‌دهند


ام بي اي نيوز: یکی از کاربردی‌ترین کتاب‌ها، کتاب‌های جیبی هستند، کتاب‌های کوچکی که به‌راحتی در همه‌جا می‌توانند همراه شما باشند تا در لحظه‌هایی که فرصت می‌کنید، آن را از جیبتان بیرون بیاورید و از خواندنش لذت ببرید.
یکی از این کتاب‌های جیبی مفید، مجموعه‌ی کتاب‌های «مشاور جیبی» است که برای پاسخگویی سریع و فوری به مشکلات پیش روی مدیران تدوین و منتشر شده است.

موضوع این است که مدرسه‌ی بازرگانی هاروارد که یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزشی مدیریت در دنیا آن‌هم با سابقه‌ای طولانی است، مجموعه‌ی مطالعات، آموزش‌ها و تحقیقات خود را در قالب این کتاب‌های جیبی با ارزش در اختیار خوانندگان قرار داده است. این مجموعه در 6 جلد توسط سینا قربانلو با نهایت دقت و حوصله ترجمه شده و از آنجا که با استقبال خوبی مواجه شد به دور دوم چاپ توسط انتشارات مبلغان رسید.
در این مجموعه با پرداختن به موضوعات مختلف، راه‌حل‌های کارشناسانه‌ای برای چالش‌های هرروزی مدیران آورده شده است.

مجید دوخته چی زاده، در یادداشت ناشر آورده است:
این مجموعه‌ی ارزشمند با تقسیم‌بندی منطقی فصول، به آموزش دقیق مبانی علمی مدیریت، همراه با مثال‌های قابل‌فهم می‌پردازد. هر کتاب با پیام استاد شروع می‌شود و در هر فصل، کادرهای راهنمایی «شما چه می‌کردید» و «شما چه می‌توانستید بکنید» با طرح مسائل و پاسخ به آن‌ها موضوع را جذاب‌تر می‌کند.

در انتهای کتاب فصل راهنمایی‌ها و ابزارها و خود را بیازمایید شما را با کلیه‌ی نکات طرح‌شده در کتاب، آشنا و آزمون‌ها میزان دریافت مطالب مطرح‌شده را اندازه‌گیری می‌کند.
در حقیقت شما با خواندن این کتاب‌ها یک کلاس آموزشی علمی و جذاب را پشت سر می‌گذارید:

کتاب‌های جیبی که از هاروارد مشاوره می‌دهند


1- کتاب اجرای نوآوری
این کتاب به شما کمک می‌کند ابتکار عمل‌های خود را به‌پیش ببرید و این موضوع را با چگونگی این موارد به انجام می‌رساند:
 تدوین یک گویه ی پنداره‌ی انگیزه‌بخش
 تعیین ذینفعان و ساختن یک مورد کسب‌وکاری نیرومند
 غلبه بر مقاومت نمایان و پنهان در برابر تغییر
 حفظ نیروی حرکت به جلو در طول پروژه


کتاب‌های جیبی که از هاروارد مشاوره می‌دهند


2- کتاب ترغیب و اقناع دیگران
افرادی که قدرت قانع‌کنندگی دارند و می‌توانند ایده‌ها را به عمل تبدیل کنند ارزشی واقعی برای شرکت دارند، این کتاب شما را قادر می‌سازد تا:
 فن تبلیغ خود را متناسب با مخاطبانتان بسازید
 برای خود اعتبار کسب کنید
 برای اذهان و قلوب شنوندگانتان جذابیت پیدا کنید


کتاب‌های جیبی که از هاروارد مشاوره می‌دهند


3- کتاب تدوین هدف‌ها
شما بدون داشتن هدف‌های خوبِ تعریف‌شده، برای هماهنگ کردن تقاضاهای در حال رقابت، مدیریت کردن جریان کار و اندازه‌گیری موفقیت تلاش‌هایتان، با مشکل روبرو خواهید شد. این کتاب به شما می‌آموزد:
 از اولویت‌های کاری خود برای تعیین هدف‌های کارآمد استفاده کنید
 برای موانع دستیابی به هدف‌ها برنامه‌ریزی کنید
 پیاده‌سازی هدف‌هایتان را دنبال کنید


کتاب‌های جیبی که از هاروارد مشاوره می‌دهند


4- کتاب هدایت گروه‌های مجازی
چگونه گروهی را که اعضای آن در سراسر دنیا پراکنده‌اند، مدیریت می‌کنید؟ در این کتاب توصیه‌های ارزشمندی در خصوص شکل دادن به گروه‌های مجازی، سنجش نیازهای ارتباطی و فناورانه‌ی آن‌ها و حصول اطمینان از اینکه کار با کیفیت بالا تولید خواهند کرد، پیدا می‌کنید و می‌آموزید چگونه:
فواید یا منافع و چالش‌های گروه‌های مجازی را درک کنید
 یک خرد جامعه مجازی برپا کنید که همکاری و ارتباط مستمر را ترویج کند
 از فناوری برای تقویت تمرکز انگیزش و برون داد گروه مجازی‌تان استفاده کنید


کتاب‌های جیبی که از هاروارد مشاوره می‌دهند


5- کتاب پرورش خلاقیت
برای اینکه کسب‌وکار خود را رقابتی نگه دارید، باید مرتباً نوآوری داشته باشید. این کتاب به شما درس خواهد داد که چگونه با اهرم قراردادن تجارت سبک‌های اندیشه ورزی و خبرگی منحصربه‌فرد کارکنانتان قدرت‌های مبتکرانه‌ی شرکتتان را آزاد کنید.

کتاب‌های جیبی که از هاروارد مشاوره می‌دهند


6- کتاب اجرای راهبرد
آن راهبردی که شما برای شرکت خود تعریف کرده‌اید، درخشان است اما اگر نتوانید ابتکارات مناسب را به اجرا گذارید، به نتایج مطلوب دست نخواهید یافت. این کتاب کمک می‌کند تا:
 طرح‌های اقدامی راهبردی را تدوین کنید
 طرح‌های اقدامی را علی‌رغم نواقص و مایه‌های شگفتی، در مسیر خود نگه‌دارید
 فرهنگی خلق کنید که در آن همه افراد به راهبرد به دیده‌ی کار خود بنگرند


کتاب‌های جیبی که از هاروارد مشاوره می‌دهند

mbanews.ir - نرگس کشاورز نيا
دوشنبه 12 بهمن 1394

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کتاب جیبی پنگوئن
  • معرفی کتاب: برندسازی در هفت گام
  • کتاب: تبلیغات با بیان ساده
  • کتاب: کتاب «آینده‌پژوهی در تبلیغات» انتش ...
  • کتاب: انتشار چند کتاب مدیریت و بازاریابی
  • کتاب: «مبانی موفقیت» خواندنی شد
  • معرفی کتاب: ایده عالی مستدام
  • کتاب: بازاریابی از صفر تا صد
  • کتاب: چرا تبلیغات محیطی؟
  • کتاب: کتابخانه موفقیت برایان تریسی - مذاک ...
  •