» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
تاكيد بر روي قطع عضو ديابتي در يك فروشگاه كفش


ام بي اي نيوز: سازمان ديابت انگلستان در قالب يك كمپين جديد يك كفش فروشي در لندن را وقف آگاه سازي درباره عواقب ابتلا به ديابت كرده است.
در اين فروشگاه هر كفش نشان از يكي از 135 پا يا اندام هاي تحتاني قطع شده در انگلستان در هر هفته به خاطر ابتلا به ديابت دارد.

كمپين فوق توسط آژانس تبليغاتي Langland با مشاركت سازمان ديابت انگلستان، Awsome Films و شركت مد و ديزاين جهاني "Eley Kishimoto" با هدف افزايش آگاهي درباره شرايط اين بيماران و همچنين تشويق مردم به انجام تست ديابت برگزار شد.
به گفته اندرو اسپارگئون، مدير اجرايي خلاقيت Langland، انتقال پيام هاي پزشكي در فضاي بيرون از خانه سخت است. مردم از پخش اين پيام ها در رسانه ها خسته شده اند. به همين دليل Langland فروشگاه كفش "Amp Shoes" را با تمركز بر روي تعداد رو به رشد موارد قطع عضو به شيوه اي نو و غير منتظره را راه انداخت.

اين كمپين با كمپين اجتماعي #One Shoe selfie كامل شد. به اين ترتيب مردم در سرتاسر انگلستان در حالي تصاويري از خود در حمايت از بيماران با يك پا را منتشر كردند كه تنها يك كفش پوشيده بودند.

تاكيد بر روي قطع عضو ديابتي در يك فروشگاه كفش

مترجم: مرضیه فروتن
www.thedrum.com
سه شنبه 14 اردیبهشت 1395

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • كمپين اجتماعي محرك با پيام هاي رنگي در خي ...
  • برزيل با كمپين تبليغاتي خود به پيشواز جام ...
  • حذف حروف A ،B و O از لوگوي برندها در كمپين ج ...
  • كمپين جديد Guinness، خود ركورد شكن است
  • پپسی و کولا می کوشند تا چیزی نهفته را تبلی ...
  • Air Asia در تبلیغش از مردم امتحان می گیرد
  • آگهي هاي تبليغاتي اينستاگرام در راهند
  • پنج شير طلايي، نصیب آژانس هاي خاورميانه
  • بيلبوردهاي گربه اي و تشويق به تفكر خلاق د ...
  • جنيفر آنيستون، چهره جديد كمپين تبليغاتي ...
  •