» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
معرفی کتاب: برند خودت باش


ام بي اي نيوز: برند فردی بسازید که جذاب و کارآمد باشد
امروزه علم برند سازی فردی کسب و کارها را رونق می بخشد و به عنوان سلاحی قدرتمند برای دیده شدن و ایجاد تمایز در بازار رقابت و نهایتا پیروزی در جنگ بازار عمل می کند.
کتاب "برند خودت باش" نوشته ال پیترمونتویا و تیم وندیهی با ترجمه سامان شاهین پور در 358 صفحه در بهار 1395 توسط انتشارات سیته به چاپ رسده است.

معرفی کتاب: برند خودت باش


این کتاب چهاربخش دارد:
دی ان ای یک برند فردی
برندی با سه سر
آناتومی یک برند فردی
در طول 12 ماه به برند خود زندگی ببخشید

کتاب برند خودت باش در کنار گنجینه ای از فعالیت هایی که می توانید فردا، هفته ی بعد یا ماه بعد انجام دهید، به شما کمک می کند برند فردی خودتان را بسازید و آن را حفظ کنید. این کتاب همچنین شامل پرونده های جدیدی از برندهای فردی است که به تازگی وارد عرصه شده اند و به شما کمک می کند پیامی پر طنین و احساسی بسازید، ابزارهای با کیفیت برندسازی بیافرینید و یک جریان کاری مداوم و درآمد زا ایجاد کنید.

این کتاب گام به گام فرایند ساخت یک برند فردی کارآمد را توضیح می دهد. همچنین با مطالعه ی موردی درباره ی نقش برندهای فردی، گنجینه ای قوی از توصیه های امتحان شده برای ساخت برنده فردی را انتقال می دهد.

معرفی کتاب: برند خودت باش

mbanews.ir - افسانه سمیعی
سه شنبه 21 اردیبهشت 1395

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • معرفی کتاب: برندسازی در هفت گام
  • کتاب: هنرمندانه بقاپید
  • کتاب: شکست‌های نام‌های تجاری
  • طراحی هویت برند به زبان فارسی
  • معرفی کتاب: برند و برندسازی
  • کتاب: کتاب حس برند منتشر شد
  • «واژه‌نامه برند» به بازار آمد
  • معرفی کتاب: بازسازی جایگاه برند
  • کتاب: حس برند
  • معرفی کتاب: اصول بازاریابی داده محور
  •