» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
رونمایی از لوگوی خانه روابط عمومی ایران


ام بي اي نيوز: 27 اردیبهشت، همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از لوگوی خانه تازه تاسیس روابط عمومی ایران رونمایی شد.
درحاشیه مراسم سومین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی که با حضور اساتید، مدیران، کارشناسان و مسئولان فرهنگی کشور درسالن همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار شد،از لوگوی خانه روابط عمومی ایران نیز رونمایی شد.

هوشمند سفیدی دبیر هیات موسس این خانه اظهار داشت: ایجاد بستر مناسب جهت عملکرد بهینه ی تشکل های روابط عمومی و ایجاد انسجام و اتحاد در این بخش و توجه به ضرورت تدوین کمپین های اطلاع رسانی در موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به عنوان کارکردهای مهم خانه روابط عمومی ایران مطرح هستند.

سید شهاب سید محسنی از اعضای هیات موسسان خانه روابط عمومی نیز گفت: هدف از تاسیس این بوده که خانه نقش چتری را بازی کند که بتواند تمامی انجمن ها و تشکل های حوزه روابط عمومی را زیر یک سقف جمع کرده و به نظام جامع برنامه ریزی، سیاست گذاری و هماهنگی تشکل های فعال این حوزه کمک نماید.

دکتر باقر ساروخانی از اساتید برجسته جامعه شناسی نیز ضمن تاکید بر اهمیت ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها در کشور گفت: روابط عمومی مبشر توسعه است و هزاره ی سوم بدون روابط عمومی ممکن نخواهد بود.
وی همچنین در ادامه از چند مقوله شناسایی توانایی، عدالت فرصت ها، انگیزه سازی و اعتماد سازی به عنوان چند ویژگی توسعه انسانی یاد کرده و گفت: باید روابط عمومی ها بتوانند با اعتماد سازی، اطلاعات و پیام ها را از درون و برون سازمان به عمق جامعه ببرند.

در این مراسم احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت توجه به موضوعات روابط عمومی در برنامه های کلان کشور گفت: روابط عمومی نقش مدیریت اطلاعات را در سازمان ها ایفا می کند و با روشنگری به موقع می تواند جلوی فساد سازمانی را نیز بگیرد.
او با انتقاد از اینکه درحال حاضر روابط عمومی ها درجایگاه واقعی خود قرار ندارند اظهار داشت: اگر روابط عمومی به مسائل راهبردی سازمان وارد نشود نمی تواند به مسئولیت خطیر خود عمل کند.

رونمایی از لوگوی خانه روابط عمومی ایران


همچنین در پایان این مراسم ستارگان روابط عمومی در بخش های مختلف با حضور مسئولان فرهنگی معرفی و تجلیل شدند.

بخش اول: تجلیل از خانواده های درگذشتگان ستاره ماندگار روابط عمومی
مرحوم استاد کاظم متولی، تقی ارغوانی- شهید مدافع حرم کارشناس روابط عمومی شهرداری منطقه 21 تهران
مرحوم ابوالفضل عزیز- کارشناس روابط عمومی شهرداری قم

بازنشستگان روابط عمومی در سال 94
محمد علی چراغی- روابط عمومی شرکت مخابرات ایران
احمد حشمی پور- روابط عمومی بانک تجارت
بهرام خدایی- روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان
حسینعلی علیزاده و محمد رضا زاهد شکرآبی- روابط عمومی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور

نامزدهای لوح شایستگی
محمد رضا کریمی ابرقویی- روابط عمومی بانک مرکزی
حشمت اله حسینی- روابط عمومی بانک ملی
محبوبه رنجبر- روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای
مسعود لک- روابط عمومی شرکت خدمات همراه اول
غلامحسین مقیمی اسفند آبادی- روابط عمومی شرکت برق حرارتی

بخش دوم ستاره ارتباطی دولت
عباس آخوندی- وزیر راه و شهرسازی

ستاره ارتباطی مردمی
مسعود پزشکیان- نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی
احمد مسجد جامعی- عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران
طهماسب مظاهری- استاد دانشگاه

ستاره ارتباطی شهر
بانک شهر

مدیر ارشد ستاره ارتباطی
غلامرضا خوش خلق- مدیرعامل برق منطقه ای استان تهران
غلامحسن تقی نتاج- مدیرعامل بانک قوامین
سید عباس حسینی- رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران

مدیران ستاره روابط عمومی سال 1394
رضا سلیمانی- روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام،
ابراهیم کاظم پور-روابط عمومی بانک تجارت
داریوش سهرابی- روابط عمومی بانک صنعت و معدن
محمود ترابیان- روابط عمومی بانک آینده
امیر خنده جام- روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران
صابر پیربرناش- روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران
فاطمه قدیمی حرفه- روابط عمومی شهرداری رشت
جواد اسدی برجسته- روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان تهران
محمد علی اکبری- روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان

برگزیدگان ستاره طلایی روابط عمومی
بخش حمل و نقل: روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور
بخش صنعت: روابط عمومی بانک صنعت ومعدن- روابط عمومی اپراتور همراه اول

در این مراسم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بانک شهر و گروه توسعه پارس به عنوان حامیان این جشنواره تجلیل شد.
همچنین از دایرة المعارف روابط عمومی ایران نیز رونمایی گردید.

رونمایی از لوگوی خانه روابط عمومی ایران

mbanews.ir - مریم غضنفری
جمعه 31 اردیبهشت 1395

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بانک سپه در خلاقیت و نوآوری برترین شد
  • برنامه‌های نهمین دوره سمپوزیوم بین‌الم ...
  • پوستر دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط ع ...
  • روابط عمومی نصب بنر و تبلیغات نیست
  • نخستین نشست تخصصی روابط عمومی و مسوولیت ا ...
  • هشتمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ب ...
  • رونمایی پوستر نخستین کنفرانس «حرفه‌ای‌ ...
  • روابط عمومی، عامل مهم تغییر سازمان محسوب ...
  • نقش روابط عمومی و رسانه در مقابله با تحری ...
  • برگزاری دوره آموزشی تبلیغات در روابط عمو ...
  •