» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
چهارراهی که بانک تجارت پیش پای مشتریانش می گذارد


ام بي اي نيوز: آگهی خاصی از بانک تجارت توجهم را جلب کرد. نام بانک به واژه ای جالب تبدیل شده و بانکداری الکترونیک این بانک را تبلیغ می کند. عنوان "چهارراه تجارت" با بهره مندی از المان های بانکداری الکترونیک، تبلیغی را پدید آورده که جالب توجه است.

کاظم پور مدیرکل روابط عمومی بانک تجارت درمورد دلیل انتخاب عنوان "چهارراه تجارت" می گوید: در این تبلیغ، مهمترین موضوع، مخاطبان و نیازهای مشتریان بانک بوده و ما در چهارراه تجارت، راه حل ها و حق انتخاب هایی نظیر استفاده از اینترنت بانک یا موبایل بانک و... را برای رفع نیازشان ارائه می کنیم.

او افزود: البته برخی با نگاه چالشی به این موضوع معتقدند، چهارراه تجارت شاید به نوعی باعث سردرگمی مخاطب شود، اما در پاسخ به این ابهام باید گفت: اگر تابلوهایی برای هدایت به مسیرهای درست وجود داشته باشد، دیگر هیچ چهارراهی ایجاد سردرگمی نمی کند، بانک تجارت هم در این تبلیغ تلاش کرده بهترین مسیرها را پیش روی مخاطب خود قرار دهد و او را از سردرگمی بیرون آورد. در واقع تمامی مسیرها، مسیری درست هستند.

چهارراهی که بانک تجارت پیش پای مشتریانش می گذارد


وی درادامه دررابطه با تغییر رویکرد تبلیغات بانک و بیمه ها و تاثیر آن برروی مخاطب افزود: به نظر من در سیستم بانکی رویکردی خاص ازتبلیغات که مبتنی بر اطلاع رسانی است باید مد نظر قرار گیرد، چرا که اصولاً در این حوزه فضایی رقابتی حاکم است و بانک ها به عنوان موسسات انتفاعی برای اینکه بتوانند مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و مشتریان بیشتری را جلب نمایند، باید در رابطه با خدماتی که ارائه می دهند اطلاع رسانی مناسبی داشته باشند و تبلیغات در مرحله ی بعدی آن قرار می گیرد.

وی درمورد انتخاب رسانه ی موثر برای اطلاع رسانی و تبلیغات در حوزه ی خدمات بانکی اظهار داشت: هریک از اشکال رسانه، مخاطبان خاص خود را دارد و ضریب تاثیر گذاری آن نیز متفاوت است لذا برای تاثیر گذاری بیشتر، بهتر است با توجه به رویکرد هر تبلیغ، رسانه مورد نظر انتخاب شود.

چهارراهی که بانک تجارت پیش پای مشتریانش می گذارد

mbanews.ir - مریم غضنفری
دوشنبه 11 مرداد 1395

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • یک ماهه16 میلیارد تومان صرف تبلیغات 5 بانک ...
  • بانک تجارت به دانشجوها تجارت کارت جوان می ...
  • بانک پاسارگاد به مشتریان خود آموزش رایگا ...
  • نسخه جدید موبایل بانک تجارت عرضه شد
  • رونمایی از خدمت جدید بانک شهر در نمایشگاه
  • ارایه خدمات بانک اقتصادنوین در نمایشگاه ...
  • شتاب دوگانه در کمپین بانک ملت
  • رتبه پنجاه و هشتم ایران در تجارت الکترونی ...
  • تبلیغات موسسات مالی و اعتباری بدون مجوز ب ...
  • ممنوعیت تبلیغات بانک‌ها و موسسات مالی و ...
  •