» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
دن کسیر در بزرگ‌ترین سمپلینگ آدامس


ام بي اي نيوز: بزرگ‌ترین سمپلینگ آدامس در تاریخ تبلیغات ایران با ایده‌ی نوآورانه‌ی برند دن کسیر و با هم‌کاری دیجی‌کالا انجام شد.
دنکسیر آدامس ایتالیایی است که مطابق با ذائقه‌ی مخاطب ایرانی در ایتالیا و با جدیدترین فناوری تولید آدامس تهیه می‌شود.
نگار دستمالچی، مسئول مارکتینگ شرکت مانی مان پارس، درباره‌ی این اتفاق بزرگ توضیح می‌دهد: برند دن کسیر از همان ابتدا با نوآوری همراه بوده است. مخاطب برند ما جوان و ماجراجو است، بنابراین ما در تبلیغات همیشه به دنبال روش‌های جدید و متفاوت هستیم.

این بار بعد از برگزاری جلسات متعدد، انجام تحقیقات و استفاده از مشاوره‌ی متخصصان به این نتیجه رسیدیم که می‌بایست بیش از پیش هم‌گام با پیشرفت تکنولوژی حرکت کنیم. واقعیت این است که اینترنت روش زندگی مردم را تغییر داده است و امروزه تعداد بسیار زیادی از مردم خرید خود را به شکل آن‌لاین انجام می‌دهند. پس تصمیم گرفتیم محصول نوآورانه‌ی خود یعنی آدامس رد انرژی دن اکسیر را از طریق بزرگ‌ترین فروشگاه آن‌لاین ایران، یعنی دیجی‌کالا به دست مخاطب خود برسانیم.

چرا دیجی‌کالا؟
وب‌سایت دیجی‌کالا حدود روزانه 850000 بازدید دارد و میزان خرید قالب توجهی از آن می‌گیرد. هم‌چنین رتبه‌ی دیجی‌کالا در فروشگاه‌های آن‌لاین دوازدهم است. مخاطب ما، همان مخاطب جوان و به‌روز دیجی‌کالا است و هدف ما سمپلینگ سراسری در تمام ایران بود، پس شروع به کار کردیم. پس از مذاکرات اولیه با دیجی‌کالا، سمپلینگ رسما آغاز شد.

تصمیم گرفتیم هر روز در هر یک از خریدهای دیجی‌کالا، آدامس Red Energy خود را در یک بسته‌بندی خاص قرار دهیم. در این جا باید ذکر کنم این آدامس هم در نوع خود بی‌رقیب است و اولین آدامس انرژی‌زای ایرانی است که برای افرادی که به دنبال تجربیات جدید و هیجان انگیز هستند، جذاب است. این آدامس حاوی عصاره‌ی گیاه گوارانا است و به دلیل وجود کافئین، خستگی را از بین می‌برد و تمرکز را افزایش می‌دهد.

در این بسته بندی هدیه، علاوه بر آدامس، در بروشور کوچکی مشخصات آدامس را شرح دادیم و از مخاطب خواستیم از طریق پیام کوتاه، نظر خود را برای ما ارسال کند.

دن کسیر در بزرگ‌ترین سمپلینگ آدامس


برنامه‌ی ما یک برنامه‌ی یک ماهه است و به این ترتیب در این یک ماه با درنظر گرفتن این‌که هر خانواده حدودا سه نفر جمعیت دارد، حدود یک میلیون نفر در معرض نام و کیفیت برند ما قرار می‌گیرند. در همین زمان کوتاه بازخوردهای مثبتی هم در سطح فروش و هم در پیام‌های دریافتی از مشتریان، داشته‌ایم و افتخار می‌کنیم که طرح بزرگ‌ترین سمپلینگ سراسری آدامس دن کسیر موفقیت‌آمیز بوده است. برنامه‌های نوآورانه‌ی بیش‌تری در دست اقدام داریم که در زمان مناسب آن‌ها را اعلام خواهیم کرد.



دن کسیر در بزرگ‌ترین سمپلینگ آدامس

mbanews.ir-نازنین کی نژاد
شنبه 23 مرداد 1395

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کیوسک روزنامه فروشی؛ رسانه ای برای تبلیغ ...
  • تبلیغات خلاق: آدامس تریدنت
  • آدامس های کافئین دار Wrigley
  • جشن خریدهای اینترنتی دیجی کالا
  • ايران جزو سه كشور اول مصرف کننده آدامس ‌
  • Orbitدر پی طراحی جدید برای بسته بندی
  • بسته‌بندي خلاق آدامس، دندان‌هايي سفيد ت ...
  • تولید آدامس‌ زعفرانی ضد استرس در کشور
  • نیمی ازبازار آدامس کشور در اختیار یک برند ...
  • آنتونیو باندراس اولین سفیر جهانی آدامس‌ ...
  •  
     

     

     
     
    شماره نظر: 2 | نويسنده: رضا | [ايميل] | تاريخ ارسال: 23/05/1395 - 16:24
     
    آدامس فوق العاده عالی ای بود. .اقعا حرکت زیبایی بود از طرف دن اکسیر. تو مث دن اکسیری....
     
     
    تعداد مطالب: 0 | تعداد نظرات: 0    
     
     
    شماره نظر: 1 | نويسنده: مریم | [ايميل] | تاريخ ارسال: 23/05/1395 - 16:18
     
    چه خوبه . دیجی کالا برای من هم فرستاد.
     
     
    تعداد مطالب: 0 | تعداد نظرات: 0