» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
راه هاي بهبود كيفيت حضور در فضاي آنلاين كدامند؟


ام بي اي نيوز: در حالي كه فقط تعداد كمي از بازاريابان مي توانند خود را با تغيير و تحولات ايجاد شده به وسيله موتور هاي جستجوگر و الگوريتم هاي رسانه هاي اجتماعي وفق دهند، با اندكي تغيير در استراتژي آنلاين امكان تاثيرگذاري بر روي تصميمات مصرف كنندگان به وجود مي آيد.

اصلاح مداوم فروشگاه آنلاين به عنوان تاكتيكي استاندارد براي بقا جهت بهبود عملكرد كسب و كار شما در دنياي اينترنت در نظر گرفته مي شود و ايجاد فقط يك ويترين چشم نواز و انتشار محتوايي جذاب صرفا جنبه اي ظاهري دارد. دنياي وب با استراتژي هاي كهنه و قديمي اشباع شده است.
آن دسته از كسب و كار هاي پلند پرواز كه خواستار متمايز كردن خود از ديگر رقبا هستند، بايد در صدد كشف راه حل هاي جايگزين براي تشويق منطقي كاربران به بازديد از وبسايت و خريد محصولات خود برآيند. در ادامه انجام اين كار، مستلزم انجام اقداماتي فراتر از عمل به فلسفه بهينه سازي استاندارد موتور جستجوگر (SEO) است.
در زير به پنج راه براي بهبود عملكرد شما در فضاي آنلاين بدون تكيه بر موتور هاي جستجوگر يا شبكه هاي اجتماعي اشاره مي شود:

1. از مديران توليد بخواهيد تا به بازاريابي محصولات بپردازند

آمار و ارقام نشان مي دهند كه 96 درصد از شكست هاي كسب و كار هاي تازه تاسيس در 10 سال اوليه شروع فعاليت هاي آن ها رقم مي خورد. دليل بسياري از اين درماندگي ها هميشه محصول ضعيف يا شكست در زمينه ارائه خدمات با كيفيت به مشتري نيست، بلكه علت آن عدم تبليغ محصول در محل مناسب در شرايط جديد است.

2. شما احتياج به ايجاد فرصت همكاري بيشتر ميان بخشهاي مختلف داريد

چند شركت واقعا به ادغام بخش هاي مختلف خود در قالب يك تيم منسجم مي پردازند؟ تعداد آن ها زياد نيست.
همكاري نزديك ميان اعضاي تيم مديريت توليد، تيم فروش، تيم بازاريابي، طراحان و نويسندگان، انتقال يك پيام ثابت و یکسان از برند را به مخاطبان واقعي تضمين مي كند.

گفتگوي مداوم ميان بخش ها و اداره هاي مختلف مي تواند به شناسايي گرايشات تازه، نظير طراحي هاي جديد، به روز رساني هاي SEOها، رفتار مشتري و مدرنيزه كردن الگوريتم كمك كند.

3. يك تجربه كاربري (UX) را ايجاد كنيد

مصرف كنندگان آنلاين سختگير و البته کم صبر هستند. آن ها آمادگي گذراندن وقت به بطالت را ندارند. اين قبيل افراد وقت خود را صرف چيز هاي زمان بر نمي كنند.

UX اولويت نخست موتور هاي جستجوگر به شمار مي رود بنابراين شما نيز بياد آن را در صدر اولويت هاي خود قرار دهيد. با توجه به اطلاعات دريافتي از شركت تحقيقاتي "Forrester Research"، نزديك به 50 درصد از بازديد كنندگان به محض نيافتن محتواي مورد نظر، سايت را ترك مي كنند.
معماري اطلاعاتي يك وبسايت بايد به آساني قابل درك باشد. با مطالعه تجزيه و تحليل داده ها، شما مي توانيد ضمن اطلاع از نحوه استفاده بازديد كنندگان از وبسيات خود راه هاي بهبود آن را نيز بيابيد.

4. محصولات برتر را به ديگران نشان دهيد

مصرف كنندگان نيز اين روزها تنبل و شكاك شده اند به طوري كه با ارائه پيشنهادهاي متعدد نمي توان به آن ها زحمت انتخاب يك محصول خاص را داد.
نتايج يك مطالعه جديد حكايت از آن دارد كه لزوم تصميم گيري از لحاظ ذهني كاري خسته كننده است. در ادامه احتمال دستيابي به يك نتيجه نهايي توسط مصرف كنندگان دنياي مدرن نيز به شدت كاهش مي يابد. به علاوه، خريداران آنلاين، به خصوص جوانان، دقيقا نمي دانند كه از خريد خود چه مي خواهند.
بنابراين به جاي عصبي كردن بازديد كنندگان، گلچيني سازمان يافته از بهترين گزينه هاي خود را به آن ها پيشنهاد دهيد. در كنار تشريح ويژگي هاي هر محصول، مناسب ترين گزينه براي هر يك از بازديد كنندگان را نيز مطرح كنيد.

5. ميزان حفاظت از داده هاي اطلاعاتي را افزايش دهيد

با توجه به رشد ميزان جرايم سايبري، كسب و كار هاي آنلاين علاقه به ارتقاء سطح امنيت اينرتني براي حفاظت از داده هاي اطلاعاتي مصرف كنندگان دارند.
شركت هاي امنيتي ضمن تبليغات خدمات خود بر ميزان سادگي دسترسي مجرمان اينترنتي به اطلاعات حساس كاربران تاكيد مي كنند. حتي Apple كه قاطعانه دسترسي اف بي آي به يك گوشي آيفون 5 مورد استفاده در حملات تروريستي سان برناردينو به منظور حفاظت از داده هاي اطلاعاتي مشتريان را انكار مي كند، نيز جايز الخطا است. قفل حساب هاي iCloud را نيز مي توان گشود.
در راستاي افزايش شهرت و اعتماد خود نزد مشتريان، امنيت اينترنتي يك موضوع مهم به حساب مي آيد.

راه هاي بهبود كيفيت حضور در فضاي آنلاين كدامند؟

مترجم: مرضیه فروتن
www.entrepreneur.com
دوشنبه 1 شهریور 1395

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • پنج راه برندها براي توسعه بازاريابي مجاز ...
  • شش نكته براي ايجاد اعتماد و وفاداري
  • پنج استراتژي ديجيتال ضرروي براي شركت هاي ...
  • 15 گرایش بازاريابي در سال 2015
  • كمپين هاي تعاملي برندها در فيسبوك و اينست ...
  • اصول بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي (قسمت ...
  • پنج تكنيك بازاريابي آفلاين مفيد و موثر كد ...
  • تاكتيك هاي بازاريابي براي جذب مشتريان جد ...
  • پنج نكته خلاقانه براي راه اندازي يك كمپين ...
  • بازاريابي چريكي كمكي براي كسب و كارهاي كو ...
  •