» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
تبلیغات شنیداری چگونه بر مخاطبان تاثیر می‌گذارد؟


ام بي اي نيوز: Interactive Advertising Bureau و Edison Research آماری را منتشر کرده‌اند که چگونگی گوش دادن مشتریان به پادکست‌ها و عکس‌العمل نشان‌ دادنشان به تبلیغات شنیداری را نشان می‌دهد.

این گزارش جدید که با بررسی حدود 1000 شنونده صورت گرفته‌است، تصویری تازه از تبلیغاتی که از طریق پادکست‌ها صورت می‌گیرد، ارائه می‌دهد. امروزه برندها و کمپانی‌های رسانه‌محور بیش از هر زمان دیگری بر پادکست سرمایه‌گذاری می‌کنند، اما نسبت به سایر شیوه‌های تولید تبلیغات دیجیتال، معیارهای یکسانی ندارند. افرادی که در حوزه ی تبلیغات کار می‌کنند قادرند محاسبه کنند که چند نفر پادکست را دانلود کرده‌اند، اما هیچ اطلاعاتی از اینکه چه میزان زمان صرف گوش دادن به آن کرده‌اند و یا اصلا تبلیغات را رد می‌کنند یا نه، ندارند.

یکی از گزارش‌ها نشان می‌دهد که 65 درصد از شنوندگان معتقدند تبلیغات پادکست، احتمال خریدن محصول تبلیغ‌شده را بالا می‌برد. گزارش دیگری نشان می‌دهد که 45 درصد از شنوندگان می‌گویند از این طریق، احتمال بازدید از وبسایت برند محصول تبلیغ‌شده بالا می‌رود. 42 درصد معتقدند که به کالا یا خدمت جدید تبلیغ‌شده بیشتر فکر می‌کنند و در نهایت، 37 درصد معتقد بودند که از این تبلیغات برای تحقیق درباره‌ی برندها استفاده می‌کنند.

در مورد چگونگی گوش دادن مشتریان به برنامه‌های شنیداری، 70 درصد معتقدند که مسئله‌ی مهم برای آن‌ها، توانایی‌شان برای گوش دادن به هر چه علاقه دارند است و 58 درصد می‌گویند که خاص بودن محتوایی که به آن گوش می‌کنند، از اهمیت بالایی برخوردار است. IAB این آمار را در پیوستگی با دومین رویداد سالانه‌ی Podcast Upfront در نیویورک منتشر می‌کند. رویدادی که در آن تولیدکننده‌های مشهور پادکست مانند مالکوم گلدول، ایرا گلس و مارک مارون و کمپانی‌هایی نظیر NPR، HowStuffWorks و Panoply حضور دارند.

تبلیغات شنیداری چگونه بر مخاطبان تاثیر می‌گذارد؟

مترجم: افروز مصلایی پور
www.adweek.com
دوشنبه 22 شهریور 1395

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • با پادکِست‌های شبکه تبلیغات بیشتر آشنا ش ...
  • Panoply مخاطب دقیقش را با اطلاعات Nielsen پیدا م ...
  • نوآورترین کمپانی‌های 2016: Spotify
  • اطلاعاتی درباره‌ی نسل Z برای برندها
  • تبلیغات وبلاگی چهره‌های مشهور بی‌تاثیر ...
  • افزایش 200 درصدی CTR به واسطه‌ی تبلیغات موب ...
  • بررسی سهم صاحبان کالا و مصرف کنندگان ازپ ...
  • بازاریابی سنتی در مقابل شیوه‌های نوین با ...
  • Netflix، هوشمندانه‌ برای کسانی که تبلیغ‌ نم ...
  • 3 نکته درباره‌ی تبلیغات موبایلی که مخاطب ...
  •