» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
کمپین پارتیزانی فیلیمو برای "لَم دادن و فیلم دیدن"


ام بي اي نيوز: گسترش کاربرد اینترنت در دنیای کنونی و استفاه از رسانه هایی که برپایه ی آن استوار هستند، شرایط ویژه ای را برای مخاطبان ایجاد کرده که متفاوت ازگذشته بوده و نیازهایی مبتنی برآن را نیز پاسخگو است. گوشی های تلفن همراه زندگی فردی و اجتماعی افراد را به شدت تحت تاثیرقرارداده است، به شکلی که این تکنولوژی با نوآوری هایی که هرروز توسط سازندگان آن اعمال میشود، امکانات بی شماری در اختیاردارندگان این گوشی ها قرارمی دهند.

دراین میان فعالیت برخی سایت های اینترنتی در رابطه با ارائه ی سرویس هایی به مخاطبان خود قابل تامل است و اپلیکیشن های متعددی سرویس دهی این مجموعه ها را بهتر و بیشتر فراهم کرده است که مخاطبان با شناخت و نصب آنها امکان استفاده از سرویس ها را می یابند.

کمپین پارتیزانی فیلیمو برای "لَم دادن و فیلم دیدن"


سایت "فیلیمو" یکی از مجموعه هایی است که برای مخاطبانش امکان تماشای فیلم های سینمایی را از نصب اپلیکیشن روی دستگاه تلفن همراه، فراهم ساخته است.

احسان عمرانی که مدیریت سایت "فیلیمو" را عهده دار است در رابطه با اقدامات این مجموعه می گوید: این سایت با توجه به قابلیت هایی که دارد و مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امکان نمایش محتوای بلند فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیون را دارد.

در واقع ما بر اساس پیش بینی هایی که در مورد گسترش شبکه های اینترنتی و پیشرفت های زیر ساختی آن در کشور داشتیم و البته اتفاق های خوبی که طی سالهای گذشته در مورد گسترش استفاده از اینترنت و فراهم شدن زیرساخت های مناسب آن در کشور رخ داده، بعد از راه انداری "آپارات" که بسیار موفق بود و توانست مخاطبان زیادی را جذب نماید، فیلیمو توانست جای خود را در میان مخاطبان به خوبی باز کند.

در واقع پنج سال قبل شرایط گسترش زیرساخت های اینترنتی و همچنین تکنولوژیهای پیشرفته ای که امروز دراین رابطه وجود دارد، به این شکل نبودند و حتی دسترسی افراد به اینترنت مثل شرایط امروز نبود و خلاء به اشتراک گذاری ویدئوی بومی در کشور حساس می شد.

ولی آنالیزهای ما درمورد فراگیری اینترنت و موفقیت های آپارات درست بود و با راه اندازی آپارات امکان نمایش ویدئو و همچنین به اشتراک گذاری کامنت ها موفقیت هایی را دراین عرصه ایجاد کرد که برایمان اهمیت زیادی داشت. از سویی نیز مدل سنتی نمایش خانگی فیلم های سینمایی و سریال ها رو به زوال بود و اینها بهانه ای شد برای ایجاد سایتی که قابلیت هایی بیشتری در این زمینه به مخاطبان و کاربران خود ارائه می کند و در همه دنیا رواج دارد.

گفتنی است که آپارت یک پلتفرم utc با قابلیت به اشتراک گذاری محتوا است ولی فیلیمو پلتفرم vod با قابلیت حق رایت است. پلتفرم vod به کار گرفته شده دراین سایت منطبق بر پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا و همچنین استاندارد های رایج است و به دلیل قابلیت های فنی و تکنیکی که دارد قابل تامیم با نوسانات اینترنت است.

وی می افزاید: در ادامه سرویس دهی یه این موضوع رسیدیم که عواملی که سرویس دهی را افزایش می دهد تقویت کنیم، در تحقیقاتی که داشتیم متوجه شدیم اگر مخاطبان بخواهند هزینه های محتوا و سرویس دهی را بدهند، متقبل بار زیادی از هزینه ها می شوند و به این فکر کردیم که هزینه اینترنت کاهش داده شود که حتی در مواردی نیز رایگان شد.

به همین دلیل گستردگی کاربرها در جامعه افزایش یافت و ما نیز به اهدافمان نزدیکتر شدیم. او در مورد فعالیت های مارکتینگی و تبلیغاتی سایت فیلیمو میگوید: دراین حوزه کمپین های موفقی داشتیم و ظرفیت رسانه ای خوبی که هم درآپارات و هم در فیلیمو وجود دارد به این موضوع کمک میکند.
برای نمونه در ایام نوروز که سفرها زیاد میشود اقدام به توزیع پوسترهای تبلیغاتی در رستوران ها و کافه ها کردیم که به شدت نصب اپلیکیشن های ما را نزد مخاطبان بالا برد و نتایج بسیار خوبی داشتیم.

کمپین پارتیزانی فیلیمو برای "لَم دادن و فیلم دیدن"


همچنین درحال حاضر هم کمپین پارتیزانی را در دست اجرا داریم که با عنوان "لم بده فیلیمو ببین" است در معابر پرتردد به شکل متمایزی اقدام به برندینگ سایت میکند و تاکنون بازخوردهایی بسیار خوبی دریافت داشتیم.

همچنین درآپارات با توجه به بازدید روزانه هفت ونیم میلیون بار بازدید توسط مخاطبان، به عنوان یک ظرفیت رسانه ای بسیار خوب با ترافیک بالا برای رشد و توسعه ی فیلیمو نیز استفاده کردیم و کمپین هایی که برپایه ی ویدئو مارکتینگ بود را از این طریق پوشش دادیم.

وی میگوید: ما اعتقاد داریم درابتدای راه هستیم و برنامه های گسترده ای برای تسهیل دسترسی مخاطبان به محتوا در نظر داریم. لازم به ذکر است سایت "فیلیمو" زیرمجموعه ی هلدینگ صباایده است که پنج سال قبل تجربه ی موفق راه اندازی آپارات را داشته.

کمپین پارتیزانی فیلیمو برای "لَم دادن و فیلم دیدن"

mbanews.ir - مریم غضنفری
جمعه 26 شهریور 1395

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • صحنه‌ها را از دست ندهید
  • سفری به معرکه با کمپین انگار وسط جشنواره ...
  • آماری خواندنی از آپارات یا یوتیوب ایرانی!
  • تیوال؛ شبکه ای اجتماعی که هنر می فروشد
  • بلیتو؛ بلیتی برای تو
  • هم آهنگ؛ لذت جاری شدن در نت های موسیقی
  • استاندارد سازی روابط عمومی موبایل
  • دهکده ای در شبکه اجتماعی
  • رفاه، اسپانسر لس آنجلس-تهران شد
  • مزایا و معایت تبلیغات اینترنتی
  •