» بازارسازان؛ تشریفاتِ یک مذاکره خوب چگونه است؟
» استفاده Ikea از Influencerها در کمپین بازگشت به مدرسه
» بررسی یک کمپین هیجان انگیز؛ "یک قطره پریل"
» 8نکته برای نوشتن یک عنوان تبلیغاتی تاثیرگذار
» عزم و اراده برای یک هدف ملی
» نمایشگاه شیرین با رویکرد "بازگشت به مدرسه"
» داستانِ ایناب؛ کارگری که کارآفرین شد
» Ikea و کشف جهانی شگفت انگیز از نگاه یک کودک
» اتوبوس های خالی مدارس در حمایت از کودکان محروم از تحصیل
» Uni Noodle؛ نودلی که حس و حال آدم‌ها را می‌فهمد

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
محدودیت 140 کاراکتری توییتر برداشته شد


ام بي اي نيوز:تویتر محدودیت 140 کاراکتری را که بر روی عکس ها، فایل ها، گیف ها و ویدیوهای خود داشت برداشته و پس از این برندها میتوانند توییت های طولانی تری داشته باشند.
خبر خوب این است که تویتر رسماَ اجازه داد توییت ها مقداری طولانی تر شوند. از این پس محدودیت 140 کاراکتری توییتر فقط به متن ها که شامل حروف و عداد و نشانه ها میباشد خلاصه میشود. همچنین به کاربران خود این امکان را داد که بیشتر از رسانه های تصویری استفاده کنند.

در نظر سنجی های پیش از این، نارضایتی های نسبت به 140 کاراکتر اختصاص داده شده به توییت ها و جود داشت که اکنون با متراکم شدن فضا، امکان نگارش بهتری به کاربران میدهد و آنها میتوانند تصاویر را اضافه کنند و بدون محدودیت مکالمه داشته باشند.
این حرکت یک سوپرایز بزرگ نبود،توییتر در ماه می اعلام کرده بود که چنین تغییری به زودی اتفاق خواهد افتاد، در هر حال افزایش ویدیوها و گیف ها برای شبکه های اجتماعی مهم است زیرا باعث انتقال حس بیشتری می شود. بازارهای شبکه های اجتماعی بدون شک از این آزادی مضاعف خوشحال هستند و از این امتیاز در مورد مشتریهای بالقوه خود سود خواهند برد.

رود فاوارون (Rod Favaron) مدیرعامل شرکت Spredfast در این مورد بیان کرد" این افزایش محتوا باعث توسعه مشاغل خواهد شد که میتوانند با استفاده از پیشنهاد جدید توییتر از مزایای بیشتری بهرمند شوند و برای خلق نهاد های کارآمد آمادگی پیدا می کنند.

علاوه بر این توییتر با جابجا کردن فضای توییت سعی کرد کاربرانش را راضی کند، همچنین با به خدمت گرفت فضای مضاعف بر توییت باکس که فضای آن دوباره به آرامی قابل بهره برداری میشود، ویژگی های آن را میتوانید در سمت راست مشاهده کنید.

محدودیت 140 کاراکتری توییتر برداشته شد

مترجم: ندا عزيزي
www.adweek.com
یکشنبه 4 مهر 1395

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • توییتر به استقبال رمضان رفت
  • خلاقیت برندها با پروفایل‌های جدید توییت ...
  • ارتقای سطح تبلیغات، پیشنهاد جدید فیس‌بو ...
  • LoveTwitter# دستاوردهای توییتر را در تولد ده سا ...
  • ایرانسل هم رسما به توییتر پیوست
  • همکاری توییتر و رویال اپرا هاوس لندن در ر ...
  • Apple در توییتر هم اول شد
  • 10 برند برتر توییتر و دلیل موفقیتشان (قسمت ...
  • کوکاکولا را این بار در توییتر قسمت کن
  • راهکار های کاربران برای بهبود وضعیت تویی ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر