» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای واقعی- قسمت دوم


ام بي اي نيوز: 6- Netflix: عکس کاور توییتر نتفلیکس یک مثال بسیار خوب از برندی‌ست که می‌داند چطور باید از این فضا در راستای کسب سرمایه‌ی بیشتر استفاده کند. در این‌جا این برند از فضا برای معرفی آخرین نمایش خود بهره می‌گید و خب، چه کسی پیشنهاد خوب نتفلیکس را دوست ندارد؟
ما همچنین وجود یک خط پیوسته در تصاویر حساب‌های مختلف بین‌المللی آن‌ها را دوست داریم.

بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای واقعی- قسمت دوم

بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای واقعی- قسمت دوم

بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای واقعی- قسمت دوم

بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای واقعی- قسمت دوم

بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای واقعی- قسمت دوم


7- Animoto: هگام ورود یک شخص جدید به پروفایل توییتر شما، باید چیزی وجود داشته باشد که او را به مکث و تامل وادار کند. اگر مخاطبان نتوانند به‌راحتی دریابند که کمپانی شما دقیقا چه کاری انجام می‌دهد، این خطر وجود دارد که به‌سرعت آن‌ها را از دست بدهید. چرا این حرف را مستقیما و از طریق عکس کاور با آن‌ها درمیان نگذارید؟ Animoto از این قابلیت باارزش استفاده می‌کند؛ یعنی از اولین جایی که چشم‌‌ها را به سمت خود می‌کشاند به خوبی بهره می‌برد و علاوه بر بخش توضیحات، حرف‌های خود را در این بخش نیز می‌زند و می‌گوید که دقیقا چه‌کاری انجام می‌دهد. استفاده از این فضا سبب برقراری ارتباط سریع‌تر مخاطب با برند می‌شود.

بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای واقعی- قسمت دوم


8- Basecamp: برای ما که امکانات عکاسی حرفه‌ای در اختیار نداریم، Basecamp یک مثال خیلی‌خوب است که می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. بیس‌کمپ، یک کمپانی نرم‌افزار مدیریت پروژه است و محصولی ندارد که بتواند به‌راحتی آن را از طریق عکس نشان دهد. در نتیجه از یک راه جایگزین بهره می‌گیرد: استفاده از مجموعه‌ای از آیکون‌ها برای معرفی خدماتی که این کمپانی ارائه می‌دهد. چک‌مارک‌ها، حباب‌های گفت‌وگو و لیست کارهایی که باید انجام شود، همه به یک موضوع واحد اشاره دارند: سودمندی.

بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای واقعی- قسمت دوم


9- Rio Tinto: عکس رنگارنگ و پرمعنی Rio Tinto که در کاور توییترشان استفاده شده‌است، در لحظه چشم را به سوی خود می‌کشاند. درحالی که استفاده از ماشین‌آلات انبوه تاثیرگذار است، چیزی که ما را به این عکس علاقه‌مند کرده‌، به‌کار‌گیری یکی از کارکنان این کمپانی در عکس است.

بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای واقعی- قسمت دوم


10- Etsy : Etsy یک وبسایت تجارت الکترونیک P2P برای محصولات دست‌ساز است. با توجه به این تعاریف به نظر می‌رسد که بهترین عکس کاور برای این وبسایت، یک کلاژ هنری از عکس‌هایی باشد که روش‌های "do-it-yourself" را بازنمایی کند.

بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای واقعی- قسمت دوم


11- Starbucks: عکس کاور استارباکس یک نسخه‌ی باکیفیت از چیزهایی به نظر می‌رسد که با جست‌وجوی هشتگ #Starbucks در اینستاگرام دست‌گیرمان می‌شود. به نظر ما این دقیقا همان چیزی‌ست که نظر هواداران باوفای استارباکس را جلب می‌کند. چه از کسانی باشید که قهوه‌ی خود را با کرم و شیر می‌خورند و چه از دسته‌ی کسانی که قهوه‌ی سیاه را انتخاب می‌کنند، همه‌ی عاشقان قهوه با دیدن این تصویر، یکی از موارد تصویرشده را طلب می‌کند.

بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای واقعی- قسمت دوم


12- TOMS: کل تجارت TOMS مبتنی بر مدل تجارت "یکی به ازای یکی" است که کمک می‌کند تا کفش، آب و تولد بی‌خطر را برای مردم نیازمند سراسر جهان تامین کند. عکس کاور این برند ترکیبی از هر دو محصول آن‌ است: خود کفش و پیام توسعه‌ی زندگی.

بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای واقعی- قسمت دوم


13- Zendesk :Zendesk یک سیستم نرم‌افزار خدمات مشتری ابری است که با کمک گرفتن از شیء مقدس بذله‌گوی بودا، یک برند فریبنده ساخته است. علت انتخاب این عکس، حرکت سر مختصر بودا برای شناساندن ویژگی‌های برند است: ایجاد یک نرم‌افزار برای برقراری روابط بهتر با مشتری.، "زیرا روابط پیچیده‌اند."

بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای واقعی- قسمت دوم


14- Caterpillar Inc: دو دلیل برای فوق‌العاده بودن عکس کاور این برند وجود دارد. اول اینکه از یک عکس با کیفیت بالا و ویرایش قوی استفاده شده‌است. از آن‌جایی که عکس پروفایل توییتر در سمت چپ قرار دارد، آن‌ها با ایجاد تمرکز بر سمت راست عکس کاور تعادل به وجود آورده‌اند. این نکته، برآیند طراحی عکس را از نظر بصری بیش از پیش راضی‌کننده می‌کند. و دوم اینکه تمرکز اصلی بر ماشین‌آلات کاترپیلار نیست؛ به جای آن بر مردی که در گوشه‌ی راست تصویر قرار دارد تاکید شده‌است تا کمک کند که برند، شخصیتی انسانی‌شده پیدا کند.

بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای واقعی- قسمت دوم


بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای واقعی- قسمت دوم

مترجم: افروز مصلایی پور
www.blog.hubspot.com
شنبه 10 مهر 1395

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای وا ...
  • بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای وا ...
  • قهوه‌های استارباکس در توییتر
  • برقراری ارتباط با مشتری: چیزهایی که از بر ...
  • خلاقیت برندها با پروفایل‌های جدید توییت ...
  • 10 برند برتر توییتر و دلیل موفقیتشان (قسمت ...
  • اعتراض اخیر علیه استارباکس، به این برند س ...
  • استارباکس بازاریابی متفاوتی را در انگلیس ...
  • ده برند برتر توییتر و دلیل موفقیتشان (قسم ...
  • نقش انتخاب برند، نام و علائم در موفقیت تج ...
  •