» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای واقعی- قسمت سوم


ام بي اي نيوز: 15- CNN: عکس کاور British Airways را باید به خاطر داشته باشید که در آن حساب‌های سایر شبکه‌های اجتماعی این برند معرفی شده‌بود. CNN نیز به روشی مشابه دست زده‌است، اما به طریقی جذاب‌تر و هوشمندانه‌تر: نشان‌دادن اسکرین‌شات‌های این شبکه از طریق موبایل؛ چرا که آن‌ها می‌دانند در دنیای امروز بسیاری از مردم اخبار را از طریق تلفن‌های همراه خود دنبال می‌کنند. این روش، یک طریق ویژه‌ است برای اثبات این موضوع که این کمپانی در سایر شبکه‌های اجتماعی نیز فعال است و کاربران مختارند CNN را از طریف پلتفرم موردعلاقه‌ی خود دنبال کنند.

بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای واقعی- قسمت سوم


16- Dior: دیور نسبت به پررنگ نمودن محصولات تجملی خود، روش غیرمنتظره‌تری انتخاب کرده‌است: نشان دادن پس‌زمینه‌ای از آخرین شو #DiorHomme. این یک روش خلاقانه برای تاکید بر این نکته است که دیور برندی است که تنها به پوشاک و لوازم جانبی اختصاص ندارد و چیزی فراتر از آن است؛ دیور درباره‌ی هنر است.

بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای واقعی- قسمت سوم


17- LEGO: آجرهای خانه‌سازی لگو آن‌قدر به چشم آشنا هستند که احتمال به کارگیری آن‌ها را در یک قلعه‌ی جذاب ساخته‌شده در عکس کاور این برند بالا می‌برد. اما به جای آن، دست‌اندرکاران لگو یک کلوزآپ پرنشاط زرد انتخاب کرده‌اند که یک تصویر با جذابیت بصری بالا را پدید می‌آورد. ما این شیوه‌ی انتزاعی را دوست داریم.

بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای واقعی- قسمت سوم


18- Vodafone Group: عکس کاور توییتر شما یک دارایی ارزشمند است؛ یک مکان عالی برای معرفی کمپین‌های بازاریابی جاری. Vodafone هوشمندانه از هشتگی که در رابطه با یکی از کمپین‌هایش است، در عکس کاور خود بهره گرفته تا نظر آن‌ها را جلب کند و درگیری مخاطبان را بالا ببرد. علاوه بر هشتگ، تصویر استفاده شده از رنگ‌های مناسبی بهره می‌گیرد، مخصوصا به‌کارگیری قرمز و سفید موجود در لوگو. به طور مثال، صندلی‌های حاضر در عکس قرمز و سفیداند.

بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای واقعی- قسمت سوم


19- Maersk Line: ما این برند را تحسین می‌کنیم، چرا که تیم شبکه‌های اجتماعی آن‌ها راهی یافته‌ که از آن طریق توانسته‌است با استفاده از عکاسی، زیبایی را در یک صنعت خسته‌کننده، حمل و نقل کانتینر، پیدا کند. عکس کاور این برند که بازی نور و انعکاس در غروب آفتاب را نشان می‌دهد، مثالی عالی از تجسمی‌ست که Maersk Line در صفحه‌ی توییتر خود پیدا کرده‌است.

بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای واقعی- قسمت سوم


20- innocent drinks: عوامل این برند علاوه بر موفقیتشان در حضور در توییتر، توانسته‌اند نظر مخاطبان را به تعهدشان به خیریه، جلب کنند. بسیاری از مشتریان به دنبال راهی هستند که بتوانند به ایجاد تغییر کمک کنند، درنتیجه نشان دادن پروسه‌ی اهدای آن‌ها می‌تواند کمک کند تا در میان مشتریان بالقوه، اعتبار کسب کنند.

بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای واقعی- قسمت سوم


بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای واقعی- قسمت سوم

مترجم: افروز مصلایی پور
www.blog.hubspot.com
یکشنبه 11 مهر 1395

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای وا ...
  • بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای وا ...
  • ده برند برتر توییتر و دلیل موفقیتشان (قسم ...
  • 10 برند برتر توییتر و دلیل موفقیتشان (قسمت ...
  • 10 برند برتر توییتر و دلیل موفقیتشان (قسمت ...
  • مسابقه عکاسی بانک سامان با نام #شادهستیم
  • خلاقیت برندها با پروفایل‌های جدید توییت ...
  • شبکه‌های اجتماعی در صدر علاقه کاربران هم ...
  • برگه تقلب شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۷
  • توییتر به برندها اجازه می‌دهد که اسپانس ...
  •