» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ام بي اي نيوز:چرا بعضی از تبلیغات موبایلی باعث درگیری مخاطب و بعضی تنها نادیده گرفته می‌شوند؟ ممکن است پای پیام‌های آن‌ها به میان باشد، اما عکس‌العملی که در مغز در برابر این تبلیغات به‌وجود می‌آید، مورد محتمل‌تری است. اگر به دنبال راه‌اندازی کمپین موبایلی هستید، این نوشته به شما کمک می‌کند که با عکس‌العمل‌های مشتریان آشنا شوید و میزان تاثیرگذاری اعمال خودآگاه و نیمه‌خودآگاه را بر تبلیغات موبایلی بدانید.

تبلیغات موبایلی چقدر تاثیرگذارند؟


Kargo در همکاری با MediaScience از آخرین تکنولوژی‌های بیومتریک (روش های خودکار تشخیص یا تایید هویت یک شخص زنده از طریق اندازه گیری مشخصه های فیزیولوژیکی یا رفتاری وی) استفاده کرده‌است تا عوامل تاثیرگذار بر میزان توجه مشتریان به تبلیغات موبایلی را پیدا کند.
نتایج به دست آمده از این تحقیق نشان می‌دهد که تبلیغاتی که در بالا و پایین صفحه‌نمایش موبایل قرار می‌گیرند، با وجود استاندارد بودن، نتایج مطلوبی ندارد و تعداد کمتری از کاربران به این نوع تبلیغات توجه نشان می‌دهند و علاوه بر آن، در مقایسه با سایر انواع، وقت کمتری نیز به آن اختصاص می‌‌دهند.

تبلیغات موبایلی چقدر تاثیرگذارند؟


تبلیغاتی که در حین کار در اطراف صفحه ظاهر می‌شوند، در نظر کاربران ارجحیت دارند، چرا که قابل کنترل‌اند، کوچک‌اند و موازنه‌ای از عدم تمرکز کمتر و جلب توجه بیشترند. و این در حالی‌ست که تبلیغاتی که به صورت ناگهانی در صفحه ظاهر می‌شوند، به خوبی دیده‌می‌شوند، اما کسی آن‌ها را به خاطر نمی‌سپرد و کاربران به دنبال آیکون می‌گردند تا آن را ببندند.
در نهایت، تبلیغاتی که در اندازه‌ای کوچک در گوشه‌های صفحه‌‌نمایش قرار می‌گیرند، هم باعث جلب توجه می‌شوند و هم ایجاد مزاحمت، آزاردهندگی و نامطلوبی نمی‌کنند.

تبلیغات موبایلی چقدر تاثیرگذارند؟

مترجم: افروز مصلایی پور
www.adweek.com
جمعه 16 مهر 1395

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • 3 نکته درباره‌ی تبلیغات موبایلی که مخاطب ...
  • فیس‌بوک به دنبال تبلیغات موبایلی
  • افزایش 200 درصدی CTR به واسطه‌ی تبلیغات موب ...
  • انفجار 5.8 میلیارد دلاری تبلیغات موبایلی
  • ورود یاهو به بازار تبلیغات موبایلی جنوب ش ...
  • درآمد 11 میلیارد دلاری تبلیغات موبایلی
  • ۲۴ میلیارد دلار تبلیغات موبایلی تا سال ۲۰ ...
  • عملکرد خوب فیس بوک در زمینه تبلیغات موبای ...
  • درآمد 152 میلیون دلاری فیس‌بوک از تبلیغات ...
  • رشد 145 درصدی درآمد بازار تبلیغات موبایلی ...
  •