» شوخی تبلیغاتی طنان با اتفاقات روز
» بررسی 12 مدل تبلیغات
» ارائه نوشیدنی های گیاهی استارباکس علیه کاهش فروش
» خشم طرفداران نوتلا از تغییر محرمانه فرمول ساخت آن
» داخل لباس های زارا دوخته شد: ما حقوق نگرفته ایم
» حل معما و شرکت در آزمون رانندگی در اتاق فرار آئودی
» گوسفند با کت چرمی و شلوار جین، مبلغ جدید Diesel
» کرِمی که برای فروش به نوسازی زمین بازی نیاز داشت
» پوستر های ساده دستور تهیه غذا با امکان پخت در فر
» پپسی با طعم کیک و استقبال از کریسمس

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
کاربران snapchat به طور متوسط 78 ثانیه را بازی میکنند


ام بی ای نیوز: بر اساس اخرین اطلاعات کاربران snapchat که با بازی تعاملی Under Armour's روبرو میشوند به صورت متوسط 78 ثانیه صرف بازی با این اپلیکیشن میکنند.
60 میلیون کاربر آمریکای و کانادای می توانند روزانه به Under Armour's دسترسی داشته باشند که چگونگی آن در ادامه توضیح داده شده، این بازی بر اساس تبلیغ همین برند برای Droga5 ساخته شد، با حضور بازیکن تیم پلنگ های کارولینا کَم نیوتن. تبلیغ بازی در بخش discover پایین snapchat باز می شود. با نمودار شدن تبلیغ (قابل رویت فقط برای کاربران آمریکایی) کاربران میتوانند آن را بالا کشیده و بازی کنند.

در اولین روز تبلیغ برای این بازی 20 درصد از کاربران snapchat بازی را امتحان کردند و متوسط 78 ثانیه را صرف بازی با این اپلیکشن نمودند و 19 درصد از کاربرانی که بازی را امتحان کرده بودند درهر snapchat، آن را با یک یا چند نفر ازدوستان خود به اشتراک گذاشتند.

مدیر خلاق فروشگاهی که پشت تولید این بازی بود، گروه آژانس های تعاملی RED، رونی سباستین (Roni Sebastion) بیان کرد: "از طریق همکاری با snapchat ما قادر به درک بهتر محیط و همچنین روند بازی و محدودیت های آن شدیم."

در اوایل این ماه snapchat یک بازی تعاملی دیگر را راه اندازی کرد، با عنوان Gatorade's Serena Williams' Match Point. شرکت تولید کنند اظهارکرد 16 درصد از افرادی که آگهی تبلیغاتی این بازی را در 24 ساعت اول مشاهده کردند اقدام به امتحان کردن آن نمودند و به طور متوسط 200 ثانیه برای امتحان کردن آن وقت صرف کردند.

مترجم: ندا عزيزي
www.adweek.com
دوشنبه 19 مهر 1395

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • Snapchat و داستانهای ما برای مسابقات بسکتبال ...
  • طرح تقاضای استخدام در مک دونالد با Snapchat
  • بروز مشکل در دسترسی به یک بازی
  • Volkswagen: بازی با نام شبکه‌های اجتماعی برای ...
  • طراحی اولین بازی برای ساعت اپل
  • گیره کاغذ جدید Snapchat برای وصل کردن لینک ها
  • بازی‌های وایبر در راه است
  • رنگین کمان و گل، ارمغان Snapchat برای شما
  • افزایش24 درصدی فروش کالا با تبلیغ در بازی ...
  • نوآورترین کمپانی‌های 2016: Snapchat
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر