» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
نمایش واقعیت دردناک بی‌خانمان های جوانان با هنر خیابانی


ام بي اي نيوز: خیریه‌ی انگلیسی End Youth Homelessness(پایان بی‌خانمانی جوانان) از هنر خیابانی نقاشی با اسپری برای نشان دادن دلایل غم‌انگیزی که افراد جوان به خاطر آن‌ها خودشان را در خیابان‌ها می‌یابند به عنوان بخشی از یک کمپین یکپارچه استفاده کرده.

نمایش واقعیت دردناک بی‌خانمان های جوانان با هنر خیابانی


آژانس Leo Burnett در لندن روی دیوار بیرونی ساختمان‌هایی در سراسر انگلستان طرح‌های شبه‌چاپی اسپری کرده که واقعیت‌های دردناکی را که یک فرد جوان را وادار می‌کند خانه را ترک کند نشان می‌دهد. برای مثال، یکی از طرح‌ها پسری رو نشان می‌دهد که روی طنابی از کلمات که دوراهیش را بیان می‌کنند راه می‌رود: «توی خانه با والدین معتاد زندگی کنی، یا توی خیابان با معتادها»

نمایش واقعیت دردناک بی‌خانمان های جوانان با هنر خیابانی


کمپین که در روز جهانی بی‌خانمانی (10 اکتبر) آغاز به کار کرده، هم‌چنین شامل پوسترها و یک فیلم تصاویر متحرک است که توسط FX Goby در Nexus کارگردانی شده و فردی را نشان می‌دهد که با احتیاط از بین کلمات اسپری شده خودش را بالا می‌کشد.



نمایش واقعیت دردناک بی‌خانمان های جوانان با هنر خیابانی

مترجم: بهروز پهلوانی
www.adweek.com
جمعه 7 آبان 1395

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • اسپری Sure
  • اسپری ضد زنگ Q20
  • AXE Mix؛ پیس پیس اسپری ها
  • اسپری فلفل De Cabrón
  • اسپری اتو Eureka Easy Iron
  • سیروان خسروی سفیر برند اسپری “اکس”در ای ...
  • هنر خیابانی ایکیا
  • کمپین تبلیغاتی جدید تویوتا از امروز آغاز ...
  • کمپین جدید Ikea و تمرکز بر روی فعالیت‌های د ...
  • بی‌خانمان‌ها خسته‌کننده نیستند
  •