» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
افراد 18 تا 34 ساله، پرهزینه‌ترین مخاطبان سیاسی


ام بي اي نيوز: پس از گذر از سومین مناظره‌ی ریاست جمهوری، تنها چیزی که باقی‌ مانده‌، حملات سه هفته‌ای تبلیغات سیاسی‌ است.
بعضی از افراد پیش‌بینی می‌کنند که پس از گفتن و انجام‌دادن همه‌چیز و بعد از روز انتخابات در 8 نوامبر، امسال گران‌ترین سال در زمینه‌ی هزینه‌های تبلیغات سیاسی خواهد شد. (Borrell Associates پیش‌بینی می‌کند که همه‌ی خرج‌ها می‌تواند به 11.7 میلیارد دلار برسد.) اما همه‌ی رای‌دهندگان قیمت یکسانی ندارند. درواقع، گران‌ترین گروه برای دسترسی، افراد 18 تا 34 ساله‌اند.

تیلور شراینر، مدیرعامل تحقیقات در TubeMogul گفته‌است که یک کمپین با یک بودجه‌ی 5 میلیون‌دلاری می‌تواند 3.6 میلیون جمهوری‌خواه 18 تا 24 ساله را تحت‌تاثیر قرار دهد که درواقع هزینه‌ی هر نفر 1.39 دلار خواهد شد. بنا به TubeMogul، این رقم بالاترین قیمت برای هر گروه است. از طرف دیگر این رقم برای حزب دموکرات برابر است با 24.8 میلیون نفر که هزینه‌ی هر نفر برابر با 20 سنت خواهد بود. شراینر دو مثال دیگر ارائه می‌دهد: با همین بودجه می‌توان 14.7 میلیون زن دموکرات را هدف قرار داد، اما برای تاثیر بر رای‌دهنده‌های مستقل 25 تا 34 ساله، دسترسی به 8.4 میلیون نفر ممکن خواهد بود. این هزینه‌ها برای هر نفر به ترتیب عبارت است از 34 و 59 سنت.

شراینر معتقد است برای دسترسی به مخاطبان پرهزینه، بررسی عادات آن‌ها مهم‌تر از در نظر گرفتن اندازه‌شان است. او اضافه می‌کند که پیدا کردن این گروه‌ها سخت‌تر، گران‌تر و کاملا متفاوت است.
شراینر می‌گوید: "در این دنیای وابسته به صفحه نمایش، رسیدن به گروه‌هایی که سخت‌تر پیدا می‌شوند، گران است؛ اما این هزینه نشان می‌دهد که کارتان را درست انجام می‌دهید. استفاده از استراتژی که تماما وابسته به موبایل، دسکتاپ و با تلویزیون باشد، هزینه‌ی کمتری دارد، اما چیزهای بیشتری از دست می‌دهید.

افراد 18 تا 34 ساله، پرهزینه‌ترین مخاطبان سیاسی

مترجم: افروز مصلایی پور
www.Adweek.com
چهارشنبه 5 آبان 1395

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • انتخابات 2012 ریاست جمهوری آمریکا، پر هزین ...
  • هزینه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آمری ...
  • آگهی یک میلیون دلاری در تلویزیون استرالی ...
  • ۴۰۰ میلیون دلار هزینه برای بازاریابی وین ...
  • هر ثانیه آگهی در برنامه 90 برابر 80 میلیون
  • امسال 75درصد از دسترسی به اینترنت از طریق ...
  • نرم‌افزار حزب دموکرات برای جلب حمایت رای ...
  • اعتراض جمهوری‌خواهان به تبلیغ شبکه‌های ...
  • آمریکایی ها سال آینده 214 میلیارد دلار برا ...
  • هر ساعت مچی اپل با هزینه ۸۵ دلار ساخته می ...
  •