» مزمز؛ بازار دیگر رقابتی نیست، باید متحد شویم
» موج سواران (بررسی تیزینگهای دیگه زنگ نزن)
» تکدانه؛ صادرات نیاز به مدیران جنگنده دارد
» عرصه جهانی در دستان بازی‌های موبایلی
» آژانس بازاریابی دیجیتال، یک تکه گوشت تازه را استخدام می کند
» بازگشت کرسی به خانه های ایرانی
» کندن درب های مکدونالد، تبلیغات چریکی رستوران 24 ساعته
» نوآوری و تنوع، استراتزی تازه تلاونگ
» رفاه، اسپانسر لس آنجلس-تهران شد
» چگونه نیازهای مخاطبان را در دوران رکود اقتصادی پاسخ دهیم؟ (قسمت دوم)

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
این جعبه‌ابزار به بهبود عملکرد کمپین شما کمک می‌کند


ام بي اي نيوز: بیش از هفتاد درصد از 1200 بازاریاب مشغول به فعالیت معتقدند کمپین‌هایشان به اهداف مورد نظر منجر نمی‌شوند. The Paragraph Project، یک شرکت استراتژی برند و تحقیقات بازار واقع در دورهام نیویورک‌سیتی، دست به انجام کاری زده تا از طریق آن بتواند ساختارهای موفق برند خود و همچنین تاکتیک‌ کمپین‌هایش را با سایر شرکت‌ها، بزرگ و کوچک، به اشتراک بگذارد: ایجاد Discovery Toolkit.

این جعبه‌ابزار به بهبود عملکرد کمپین شما کمک می‌کند


دن کارلتون، موسس The Paragraph Project، می‌گوید: "این جعبه‌ابزار محصول ورکشاپ‌های discovery این شرکت است؛ ورکشاپ‌هایی که با حضور مشتریان برگزار می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند تا پروژه‌های جدیدشان را انجام دهند، دریافتی از هویت امروز برند خود پیدا کنند و آینده‌ی برند را پیش‌بینی کنند."

این جعبه‌ابزار به بهبود عملکرد کمپین شما کمک می‌کند


این کار از ژانویه‌ی امسال آغاز شده، به بیان برخی از موفقیت‌های این شرکت در زمینه‌ی کار با مشتریانی چون استارباکس و کلاریون می‌پردازد و طریقه‌ی بیان آن، درست کردن بسته‌های تمرینی‌ست که آژانس‌ها و مشتریان بتوانند از آن بهره ببرند.

از این جهت، این کمپانی یک کیت مفهومی پدید آورده که کتاب کاری 32 صفحه‌ای از راهنمای قدم به قدم را شامل می‌شود. علاوه بر آن، سه بسته کارت در این کیت وجود دارد: یک دسته کارت که شامل تصاویری می‌شود که کمک می‌کنند تا "تفکر خود را گسترش دهید و به تجسم موقعیت کنونی و آینده‌ی برند خود بپردازید"، یک دسته که شامل کلماتی می‌شود که "بحث‌هایی پیرامون مشخصه‌ی اصلی هویت برند شما شکل می‌دهد" و یک دسته "برای راه‌انداختن گفت‌وگوهایی درباره‌ی مدل‌های نقش برند و شناسایی بهترین کارهایی که می‌تواند درمورد برند اعمال کرد."

این شرکت هنوز موفق به تولید کامل این محصول نشده، اما یک صفحه‌ی kickstarter راه‌اندازی کرده تا از آن طریق، سرمایه‌ی انجام آن را به دست آورد.



این جعبه‌ابزار به بهبود عملکرد کمپین شما کمک می‌کند

مترجم: افروز مصلایی پور
www.Adweek.com
شنبه 8 آبان 1395

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • استارباکس امسال 13 مدل لیوان قرمز مخصوص تع ...
  • برقراری ارتباط با مشتری: چیزهایی که از بر ...
  • معرفی کتاب "برندینگ دیجیتال"
  • طراحی هویت برند به زبان فارسی
  • معرفی کتاب: برند و برندسازی
  • چهار عنصر کلیدی در یک کمپین رسانه اجتماعی
  • دوره‌ی هویت سازی برند برگزار شد
  • انواع کمپین‌های ارتباطی برند
  • مقاله: بازاریابی سناریوی فرضی چیست؟
  • معرفی کتاب: برندسازی در هفت گام
  •