» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
برند شخصی چیست و چرا شما به آن نیاز دارید؟


ام بی ای نیوز: برند شخصی چیست؟ چرا من نیاز دارم برند شخصی خود را تبلیغ کنم؟ چگونه برند شخصی به وجود آوریم؟

البته میتوان گفت شما برند شخصی ایجاد نمی کنید، شما هم اکنون آن را دارید. اگر به این گفته اعتماد ندارید؟ نام خود و در ادامه ی آن نام شهر خود را در گوگل جستجو کنید. اگر شما صفحه فیسبوک دارید یا پروفایل لینکداین (LinkedIn) به احتمال زیاد نام شما در صفحه اول دیده خواهد شد. ممکن است نام شما در دفترچه ی تلفن لیست شده باشد و یا اخیرا خبری از شما در اخبار محلی ذکر شده باشد و تمام اینها قسمتی از برند شخصی شماست.

ناراحت کننده است؟ فراموشش کنید، این موضوع همین حالا نیز اتفاق افتاده و شما هم نمیتوانید کاری در مورد آن انجام دهید. تنها به این فکر کنید که چه کارهای میتوانید انجام دهید که به درستی برند شخصی خود را مدیریت کنید، که مردم آنچه را که شما میخواهید در مورد شما ببینند.

ایجاد برند شخصی با مقاله ای رایج شد که ده سال پیش توسط تام پیترز (Tom Peters) در مجله کمپانی فست با عنوان “A Brand Called You” انتشار یافت. او مقاله را با نوشتن این مطلب آغاز میکند "صرف نظر از سن، صرف نظر از موقعیت، صرف نظر از کار، برای ما نیزاتفاق می افتد بنابراین همه ی ما نیازمند آن هستیم که درک درستی از برند شخصی داشته باشیم." مدیریت اجرای شرکت ورک ایت دیلی (workitdaily) می گوید: "مهم ترین کار برای موفقیت در کسب و کار امروز این است که برای برند شخصی بازاریابی کنیم، برندی با نام شما."

ده سال پیش زمانی که من این مقاله را خواندم به طور ضمنی میدانستم که حقیقت را میگوید، اما متوجه نشدم که چگونه یک فرد میتواند برند شخصی خود را به وجود آورد. تنها مارک های که من میشناختم شرکت های بزرگ با بودجه تبلیغاتی سنگین بود. چگونه یک شخص میتواند به تنهایی برند شخصی خود را ایجاد کند؟

و پس از آن چگونه میتوان نام خود را در اینترنت، شبکه های اجتماعی و گوگل پشتیبانی کرد.
وبلاگ ها (Blogs)، می اسپیس (Myspace)، فیسبوک (Facebook)، لینکداین (LinkedIn) و بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر وارد صحنه شده اند که خواهی نخواهی ایجاد برند شخصی را برای هر شخص دشوار می سازند.

در اینجا نکاتی را ذکر کرده ایم که به شما در ایجاد برند شخصیتان کمک خواهد کرد:

- قصد، نیت و تصویری که راجع به پروژه دارید روشن و واضح باشد، اگر شما بیش از یک پیام دارید این خطر ایجاد میشود که مخاطب در مورد هدف شما گیج شود.
- پیام اصلی برند خود را با پلتفرم خود هماهنگ کنید، به طور مثال: باید رزومه کاری خود را با پروفایل لینکداین (LinkedIn) خود هماهنگ کنید.
- مطالب خود را مختصر نگاه دارید. آیا میتوانید جایگاه و ارزش خود را در ده کلمه یا کمتر توضیح دهید. اگر نه، شما در معرض فراموش شدن هستید و این ناقوس مرگ هر برندی است.

برند شخصی چیست و چرا شما به آن نیاز دارید؟

مترجم: ندا عزيزي
www.workitdaily.com
یکشنبه 7 آذر 1395

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • برندسازی شخصی: سه مرحله برای ایجاد یک برن ...
  • مسئله ابزار: چگونه بیانیه جایگاه برند بنو ...
  • نکاتی برای ارزیابی ارزش یادداشت های تروی ...
  • 5 توصیه برای ساختن یک برند شخصی قدرتمند
  • مسئله ابزار: چگونه بیانیه جایگاه برند بنو ...
  • برند شخصی به‌روایت کلاه‌قرمزی و رفقا!
  • چهار روند در برندسازی شخصیتی برای توجه در ...
  • 4 نکته برای حفظ کسب و کار در مسیر موفقیت
  • در پنج گام از بازاریاب به سمبل بازاریابی ...
  • مسئله ابزار: چگونه بیانیه جایگاه برند بنو ...
  •