» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
یونیلیور شروع کننده بازی های چند سر برد (win-win-win-...)


ام بی ای نیوز: سال پیش مهرماه بود که با دکه ها و غرفه های یونیلیور در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران روبرو شدم. غرفه، غرفه ای معمولی نبود، بر خلاف همه غرفه ها که حداقل یک طرف بسته دارد، دور تا دورش باز بود. برایم جذاب بود. به سراغ مسئول موجود در غرفه رفتم و ایشان دور اول مسابقات Ideatrophy را برایم توضیح داد. همان طور که از اسم مسابقه پیداست، مسابقه، مسابقه ایده هاست، البته ایده های عملی. سوالی که قرار بود به آن پاسخ داده شود بدین شرح بود که بنظر شما شرکت یونیلیور کدام برند خود را که تا بحال وارد ایران نکرده است و می تواند بازار خوبی داشته باشد را وارد کند؟ البته که برای این نظر لازم بود که دلایل کارشناسی خود را نیز بیان کرد.

به این ترتیب دور اول مسابقه ایده ها در ایران با سوالی جذاب که نیازمند به کارگیری عملی دروسی که خوانده بودیم آغاز شد. تمام دانش بازاریابی و تحقیقات بازاریابی در کنار خلاقیت و ایده های ناب... سال 94 گذشت و سال 95 شروع شد... تقریبا همگی فراموش کرده بودیم که سال گذشته این گونه مسابقه ای برگزار شده بود... تا اینکه دوباره یونیلور در لباس تازه ای وارد دانشگاه ها شد... دور دوم مسابقات Ideatrophy... این بار یونلیور با تجربه ای که از سال گذشته داشته به صورت منسجم تر وارد دانشگاه ها شد و گام دوم خود را محکم تر برداشت... در شرایطی که روز به روز دانشگاه ها و صنعت بیشتر از هم فاصله می گیرند، یونیلیور سعی در کاهش این فاصله ها دارد... مسابقه ایده های این دور در مورد بازسازی برند رکسونا است...

یونیلیور شروع کننده بازی های چند سر برد (win-win-win-...)


اینکه چگونه می توان برند رکسونا که به صورت تخصصی در حوزه دئودرانت مشغول به کار است را به لیدر بازار تبدیل کرد... در این مسابقه چالشی که برای شرکت کننده ها وجود دارد طراحی یک کمپین 360 درجه می باشد که بتواند خواسته رکسونا رو بر طرف کند... بریف ارائه شده برای شرکت کنندگان نیز شایان توجه است و اطلاعات بسیار خوبی را در اختیار دانشجویان قرار داده و زحمت تحقیقات بازار را از افراد گرفته است...

اینکه هدف واقعی یونیلیور از این مسابقات چه می باشد اهمیتی ندارد... حداقل به زعم اینجانب ... مهم نتیجه و کارکردی است که دارد و شور و اشتیاق را در دانشجویان چند برابر می کند. به امید اینکه چنین مسابقات و ارتباط هایی بین صنعت و دانشگاه ها بیشتر شود و تولیدکنندگان داخلی نیز به این موارد اهمیت دهند.
در انتها گزارش ارائه شده توسط تیم یونلیور از اولین دوره مسابقات را که به صورت فیلم می باشد، میتوایند مشاهده کنید:



یونیلیور شروع کننده بازی های چند سر برد (win-win-win-...)

mbanews.ir- محمد طبيب زاده
چهارشنبه 17 آذر 1395

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • AXE Mix؛ پیس پیس اسپری ها
  • برگزاری مسابقه ملی «طراحی و ساخت اسباب با ...
  • حمایت رکسونا از بانوان در کمپین «سرزندگی: ...
  • تماشای مسابقه والیبال ایران - ایتالیا در ...
  • غرفه اطلاع رسانی « جشنواره و مسابقه طراحی ...
  • مسابقه‌ی سوژه‌های خنده‌دار، قهرمان می ...
  • دوره جدید ODT برای دانشجویان MBA دانشگاه تهر ...
  • حمایت بانک ملت از مسابقات روبوکاپ آزاد ای ...
  • کمپین " کفشهایم در سال 2100" مسابقه ای از چا ...
  • مسابقات انتخابی سیزدهمین المپیاد جهانی ر ...
  •