» شکلات های Snickers سرنوشت وحشتناک را تغییر می دهند
» صنایع دستی در شلف های هایپر استار جای گرفت
» گریل کردن برگر های Burger King بر روی قفسه مترو
» وقتی بزرگ شدم، روزنامه نگار خواهم شد!
» تبریک کریسمس سازمان صلیب سرخ از سوریه
» گراد، میزبان گرم لحظه های سرد پاییز و زمستان
» همه خواهان چیزی هستند که اپل در گلدن گلوب نشان داد
» ایکیا نام محصولاتش را به عبارات سرچ‌شده در گوگل تغییر می‌دهد
» باشگاهی که پارکینگ اعضایش بیشترین فاصله را تا آن دارد
» نیوا؛ با این کرم با سرطان مبارزه کنید

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
باشگاهی که پارکینگ اعضایش بیشترین فاصله را تا آن دارد


ام بی ای نیوز: چند قدم دورتر از در باشگاه پارک کردن کمی شبیه سفارش دادن یک چیزبرگر با نوشابه‌ی رژیمی به نظر می‌رسد.
بدنسازی Anytime Fitness اعضایش را در مورد اینکه کجا ماشینشان را پارک کنند تحت فشار قرار نمی‌دهد، اما این باشگاه بین‌المللی شبانه‌روزی اعضایش را تشویق می‌کند که حتی قبل از آنکه به تردمیل برسند شروع به پیاده‌روی کنند. به عنوان بخشی از یک کمپین جدید، باشگاه مناطق رزرو شده‌ای را در دورترین قسمت‌های پارکینگشان مشخص کرده‌اند. چقدر دور؟ در صورت امکان به اندازه‌ی چند زمین فوتبال.
این برای تبدیل کردن زندگیتان به باشگاه چطور است؟
ایده‌ی پشت پیام «هر قدم به حساب می‌آید»، توسط آژانس GdB به عنوان راهی برای زنده کردن دیدگاه برند پیشنهاد شد. Doug deGrood مدیر بخش خلاقیت آژانس می‌گوید:«آن‌ها باور دارند تمام بحث سلامتی مربوط به تصمیم‌های کوچکی است که در طول روز می‌گیرید. این مسأله ربطی به این ندارد که چند بار در هفته به باشگاه بروید و در آن یک ساعتی که آنجا هستید چه کنید.»
کمپین پارکینگ‌های رزرو شده در مینیاپولیس آغاز شد، جایی که آژانس و باشگاه در آن قرار دارند، و از آن موقع به بیش از 100 مکان دیگر توسعه یافته‌اند. برنامه این است که توسعه‌ی این اقدام ادامه یابد. این مکان‌ها قرار است دائمی باشند و نه فقط تبلیغی مدت‌دار برای شرکتی که تقریباً 3000 شعبه در آمریکا، کانادا، اروپا، آسیا و جاهای دیگر دارد.
یک تبلیغ 90 ثانیه‌ای که برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها تمام آن توسط اعضای آژانس بازی شده و در آن آقای deGrood نقش یک مسئول پارکینگ را ایفا می‌کند این هفته روی آنتن می‌رود و در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های دیجیتال هم پخش خواهد شد.
پیام پایانی تبلیغ این است:«پارکینگ‌های رزرو شده در دورترین فاصله از در باشگاه؛ یکی دیگر از مزیت‌های اعضای باشگاه Anytime Fitness» که آقای deGrood در مورد آن می‌گوید:«اقدامی بسیار ساده که آن‌ها تقریباً بدون هیچ پولی می‌توانستند انجام دهند و با این حال بسیار متفاوت و خاطره‌انگیز است.»
این تنها یکی از ایده‌هایی است که GdB اخیراً برای مشتریش ارائه کرده. پیشنهاد دیگر، خاموش کردن پله برقی‌های Mall of America برای Anytime Fitness، احتمالاً نظر هیئت رئیسه را جلب نکند.



باشگاهی که پارکینگ اعضایش بیشترین فاصله را تا آن دارد

مترجم: بهروز پهلواني
www.adweek.com
شنبه 11 دی 1395

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • باشگاه Silberman’s
  • جالب‌ترین پارکینگ طبقاتی در آلمان
  • پارکینگ‌های زنانه در چین
  • پیدا کردن جای پارک با اپلیکیشن نوکیا
  • همایش باشگاه های مشتریان
  • فولکس‌واگن پارکینگ‌ها را به زمین بسکتبا ...
  • با موبایلتان پارک کنید
  • همکاری مجدد اتصالات و باشگاه بارسلونا
  • باشگاه بسکتبال Latina Basket
  • ستاره‌های فوتبال؛ توانایی فنی یا سود تجا ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر