» یک ملت، پشت یک چک
» اعتبار اجتماعی برند؛ (بخش اول: سفیر برند)
» کمپینی برای زندگی، کمپینی برای آینده
» #شهرتکانی
» آقای گراد وارد می شود
» نگاهی به تبلیغات محیطی شهر تهران- بهمن 95
» برگرکینگ در تبلیغش آتش گرفت
» خاکسپاری وب‌سایت قدیمی یک آژانس در باغ آن
» اگر زوجهای دیزنی با هم پیر می شدند
» آگهی خنده دار McCafe و مسخره کردن کافه های جدید پرطرفدار

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
آقای فرش و قیمت و کیفیت تضمین شده


ام بی ای نیوز: آقای فرش با ارائه خدمات ویژه سعی دارد از رقبای خود پیشی بگیرد؛
این برند اخیراً رویکرد تبلیغاتی متفاوتی با تمرکز بر خدماتش داشته و با توجه به رقابت در این بازار، با بالا بردن حجم تبلیغات و ارائه خدمات ویژه تلاش میکند تا مشتریان خود را راضی نگاه دارد.

مهرنوش حسنی مدیرتبلیغات آقای فرش در زمینه تبلیغات این شرکت گفت: "سعی داریم تا در مجموعه ی آقای فرش همیشه پیام خود را ساده و شفاف بیان کنیم و احساس میکنیم که با پیچیدگی در زمینه ی آگهی های تبلیغاتی از هدف خود دور می شویم و تلاش بر این است که مخاطبان را دعوت کنیم که حداقل یک بار از مجموعه ما بازدید کنند"

او همچنین تاکید کرد: "کلیه خدماتی که در تبلیغات بیان میشود واقعی ست و به مشتریان ارائه خواهد شد.
آقای فرش علاوه بر محصولات مختلف از قبیل فرش های ماشینی و دستباف، تابلو فرش، پارکت و انواع کفپوش ها، خدمات خاصی را نیز در نظر گرفته که بتواند مشتریان را به سمت این مجموعه جذب کند؛
حمل رایگان، پرو فرش قبل از خرید و تا دو سال گارانتی از جمله این خدمات هستند.
ضمنا مشتریان میتوانند عکس منزل خود را از طریق شبکه های مجازی به این فروشگاه ارسال کنند و انواع فرش ها در تصویر منزل آنها به صورت کامپیوتری کلاژ می شود که این خدمات پرو فرش به صورت رایگان ارائه خواهد شد"

وی در پایان گفت: "ما محصولات را همراه با اقساط و گارانتی با پایین ترین قیمت عرضه میکنیم و به مشتری این امکان را نیز می دهیم که اگر پس از خرید، محصول را با قیمت پایین تر در جای دیگری مشاهده کرد، آقای فرش مبلغ ضرر و زیان مشتریان را جبران خواهد کرد، براین اساس شعار این مجموعه "قیمت و کیفیت تضمین شده" است."



آقای فرش و قیمت و کیفیت تضمین شده

mbanews.ir- ندا عزيزي
چهارشنبه 15 دی 1395

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • چگونه مشتریان خوب را حفظ کنیم؟
  • Tesco ارائه پایین‌ترین قیمت را تضمین می‌کن ...
  • گزارشی از بازار گوشی های بدون گارانتی رسم ...
  • بانک پاسارگاد به مشتریان خود آموزش رایگا ...
  • طرحی متفاوت برای سفره افطار مشتریان
  • فعالیت های یک هایپرمارکت در جهت توسعه خدم ...
  • تبلیغات ارزان، دشمن جان برند
  • مپنا روی بیلبوردها چه میکند؟
  • چرا باید مشتریان بی‌علاقه را رها کنیم؟
  • با تبلیغات متنی مشتریان خود را مجبور به خ ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر