» خاطره بازی مصرف کنندگان با نون خامه بستنی
» مدیریت کسب وکار بدون استراتژی بازاریابی ممکن نیست
» پرواز به دنیای ایده های ناب
» سون سنتر؛ مرکز خریدی که در آن با شخصیت های خیالی روبرو میشوید
» بام؛ به همین نزدیکی
» برچسب های کوکاکولا، دستبند های طرفداران موسیقی
» بچه های Evian با لباس های بزرگ تر از حد معمول
» شفافیت با مخاطبان، رمز موفقیت "دونیت"
» Uber: کودک گمشده روسی
» لوگو های شبیه به هم

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
بهاره رهنما، مدل برند نیو حجاب


ام بی ای نیوز: چند سالی می شود که بازار مزون های لباس و علی الخصوص مانتوهای زنانه به شدت داغ شده است. مانتو به عنوان پوششی که کاربرد عمده آن در جوامع اسلامی نمود پیدا کرده، مخاطب خاص دارد و طبیعیست که جزو کالکشن برند های بزرگ لباس دنیا به به شمار نیاید. بنابراین عمده ی مانتوهای وارداتی در ایران از کشورهایی مانند ترکیه و یا کشورهای عربیست که حتی آنها هم گاها با سلیقه بانوان ایرانی جور در نمی آید. نهایتا می ماند مانتوهای تولید داخل که تا چند سال گذشته مانتوهای تولیدی و سری دوزی از طراحی خاصی برخوردار نبود، مگر مانتوهای سفارشی از خیاط ها که شاید تنها طبقات بالای جامعه توان پرداخت هزینه آن را داشتند.

بهاره رهنما، مدل برند نیو حجاب


پس مجموع این مسائل منجربه شکل گیری تعداد بسیار زیادی از مزون های اختصاصی طراحی و تولید مانتو و پوشش های اسلامی در ایران شد که عمده آن ها هم متعلق به طراحان و خیاطان خانم است.
در میان این مزون ها با اسامی و برند های گوناگون کوچک و بزرگ، یک برند بود که در ماه اخیر توجه ها را به خودش جلب کرد.
New Hijab در ژانویه سال ۲۰۱۱ در شهر ژنو کشور سوئیس به ثبت رسیده و کار خود را با فروش آنلاین مانتو و لباس های اسلامی برای بانوان مسلمان اروپا و آمریکا آغاز کرده است. تولیدات این برند لباس لوکس و دست دوز، لباس روزمره، عبا و لباس مجلسی، شال، روسری و اکسسوری است.

بهاره رهنما، مدل برند نیو حجاب


حضور آن در نمایشگاه های مد و فشن و اجراهای لباس زنده اسلامی در کشورهای مختلف از جمله سوئیس و انگلیس و کانادا باعث شد تا این برند مورد توجه خاصی قرار گیرد.
”هورا سعیدی نژاد” از طراحان تیم طراحی لباس این برند می گوید:
«در ابتدا برند نیو حجاب را در سوئیس ثبت کردیم و فروش آنلاین داشتیم و پس از برگزاری فشن شوهای مختلف در خارج از کشور و استقبال از طرح های برند نیوحجاب در جشنواره مد و لباس فجر در غرفه سوئیس سه سال پیش وارد ایران شدیم و برند را در ایران ثبت کردیم.»
اولین فروشگاه برند سوئیسی نیو حجاب خردادماه سال ۱۳۹۴ در مجتمع تجاری “بام برند سنتر” واقع در خیابان فرمانیه تهران افتتاح شد و تا به امروز حدود یک سال و نیم از حضور این برند در ایران می گذرد.

بهاره رهنما، مدل برند نیو حجاب


کم تر از دوماه پیش بود که این برند دست به حرکتی متفاوت زد. در این حرکت تبلیغاتی که همزمان با افتتاح شعبه جدیدش در خیابان پاسداران بود، نیوحجاب کالکشن پاییزی خود را به صورت لیمیتد ادیشن برای "بهاره رهنما" با عنوان #زن_باران طراحی کرد و ویدئوهای کوتاهی با حال و هوای شاعرانه و متناسب با روحیات بهاره رهنما در این مدت وایرال شد که سر و صدای زیادی به راه انداخت.

پست های مختلفی از بهاره رهنما که در این مدت اخیر در راستای این حرکت برند نیوحجاب صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت:

«آغوشت بزرگترين غنيمت جنگي همه عمر من است...با تشكر از برند نيو حجاب بخاطر انتخاب نام "زن باران" براي مجموعه جديدپاييزوزمستانشان كه در ايران ، دبي ، تركبه ، سوئد و انگليس رو نمايي خواهد شد.»
«شال ها و مجموعه "زن باران" كه به صورت ليميتد اديشن براي من طراحي شده ،با اختصاص عوايدش به انجمن "ام اس" به صورت تعداد محدودي از امروز در فروشگاه هاي نيو حجاب ارائه مي شود.»
«"نيو حجاب" كه اين ويديو رو بعد از طراحي لباس هاي "زن باران" كه براي من به صورت ويژه، ساختند و ارسال كردند، هديه شب يلدايي متفاوتي است اين كليپ و من هم اون رو در اين شب عيد و در استانه شب يلدا به شما عزيزان هديه مي كنم، غصه هاتون مثل روزهاي زمستون كوتاه و شادي هاتون به بلنداي شب زمستان بادا.»

بهاره رهنما، مدل برند نیو حجاب


«نيوحجاب" با محبتي خاص به نوشته‌ها و نقش‌هايم، مجموعه محدود مدل‌هاي پاييزه خود را با طراحي خاص براي من و به نام تجاري "#زن_باران" در فروشگاه‌هاي خود در ايران و خارج از كشور عرضه مي‌كند، سه درصد از فروش هر مدل از مجموعه "زن باران" به #بيماران "ام_اس" تعلق خواهد گرفت، خوشحالم كه كنار يك برند ايراني و ملي كه در عرصه‌هاي جهاني هم توليد دارد تجربه خوبي داشتم و خاطره "زن باران" را ماندني‌تر كردي.»

بهاره رهنما، مدل برند نیو حجاب


مهم ترین اتفاق قابل توجه این حرکت که منجر به سروصدای زیادی در شبکه های اجتماعی در ماه اخیر شد، انتخاب یک سلبریتی با اندامی متفاوت از مدل های همیشگی بود. اما علت این انتخاب متفاوت چه میتواند باشد؟
احتمالا نیوحجاب با انتخاب بهاره رهنما به عنوان مدل جدیدش میخواهد تمرکزی خاص بر مخاطبان چاق داشته باشد و شاید اولین برند در میان برند های مانتو و پوشش اسلامی هم باشد که با این ابعاد تبلیغات فراگیر بر این مسئله مانور می دهد. این در حالیست که با توجه به اینکه مدل مانتوهای بلند و عباگونه در میان محصولات این برند کم نیست، بعد از خانم های محجبه، این خانم های چاق باشند که تمایل به پوشیدن مانتوهای گشاد و بلند داشته باشند، پس می توان گفت شاید انتخاب هوشمندانه ای هم بوده است!

علاوه بر این بهاره رهنما با حدود دو میلیون و سیصد هزار فالور در صفحه اینستاگرامش که در میان آن ها خانم های جوان و میانسال هم کم نیست گزینه مناسبی برای جامعه مخاطبین این برند بود.



بهاره رهنما، مدل برند نیو حجاب

mbanews.ir - پريناز جواهري
جمعه 17 دی 1395

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • 200مدل برتر طراحی شده لباس در ایران تولید م ...
  • الصاق «مارک تُرک» به مانتوهای‌ ایرانی بر ...
  • دانشگاه الزهرا همچنان به دنبال ثبت برند ل ...
  • D&G توجه بانوان مسلمان را به سوي خود جلب مي ...
  • ارائه لباس ایرانی در ۷ دانشگاه کشور
  • حباب قیمت در بازار پوشاک نتیجه تمرکز بر م ...
  • روسری های نایک در همراهی با ورزشکاران مسل ...
  • ایران در نمایشگاه مد و لباس اسلامی حضور م ...
  • کارگروه مد و لباس، پوشش اسلامی را از طریق ...
  • طرح‌های فرش تبریز بر روی لباس‌ زنان اروپ ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر