» مک دونالد و صبر و انتظار پدران
» آرامش پس از طوفان
» معرفی خدمات شتاب "ملل" در ماه رمضان
» کارآفرینان از بلندپروازی نمی ترسند
» هم_سایه_شو؛ سایه امن "پریل" برای زنان سرپرست خانوار
» حس خوب مخاطبان در کمپین مناسبتی
» نقش خاطره بر قلب مخاطبان
» درخشش محصولات ایرانی در میادین بین المللی
» عبیدی، ۷۰ ساله ای جوان
» چرا لوگوها معمولا در سمت چپ قرار می‌گیرند

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
ایکیا نام محصولاتش را به عبارات سرچ‌شده در گوگل تغییر می‌دهد


ام بی ای نیوز: آژانس سوئدی Åkestam Holst که پیشتر تبلیغی تلخ را در مورد رابطه‌ی یک دختر و پدر برای ایکیا ساخته بود، کمپینی جسورانه و جذاب برای برند طراحی کرده که «درمان به روش خرده‌فروشی» نام دارد.
این کمپین محصولات ایکیا را دقیقاً در قلب شعار مشهورش «جایی که زندگی اتفاق می‌افتد» قرار می‌دهد. آن‌ها نام محصولات ایکیا را به نحوی تغییر داده‌اند که مشابه مسائلی در روابط روزانه باشند که در سوئد بیش از همه گوگل شده‌اند.
هر مسأله با محصولی همراه است که آن را حل می‌کند. به عنوان مثال، «مادرم نمی‌تواند غذا درست کند» بازدیدکنندگان را به اجاق مایکروویو می‌رساند، در حالی که «خانواده‌ام به من احترام نمی‌گذارند» فرد را به یک لباس ملکه‌وار سفید راهنمایی می‌کند، محصولی که یافتن آن در ایکیا کمی عجیب است.

ایکیا نام محصولاتش را به عبارات سرچ‌شده در گوگل تغییر می‌دهد


اگرچه اغلب راه‌حل‌ها کاملاً واضح هستند و به صورت شفاف به مسأله مربوطند، برخی دیگر کمی پیچیده به نظر می‌رسند. مثلاً جای مجلات به عنوان راه‌حلی برای «دخترم در اینترنت چه کار می‌کند» و یک قیچی در جواب به «پسرم بیش از حد بازی کامپیوتری می‌کند» ارائه می‌شود.
در پایین هر صفحه، «درمان به روش خرده‌فروشی» لیست کوتاهی از «مسائل روابط روزانه مرتبط» ارائه می‌کند تا بتوانید هم‌چنان به مرور کردن در میان محصولاتی که ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشید ادامه دهید.

ایکیا نام محصولاتش را به عبارات سرچ‌شده در گوگل تغییر می‌دهد

مترجم: بهروز پهلواني
www.adweek.com
دوشنبه 13 دی 1395

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • هنر خیابانی ایکیا
  • ایکیا به مشتریان: بروید یک جای دیگر قایم م ...
  • ایکیا و "سندروم شست چاق"
  • فرش های طرح ایران در فروشگاه های ایکیا (IKEA ...
  • رسوایی گوشت اسب، "کوفته گوشتی ایکیا" را ج ...
  • Ikea حق کودکان برای بازی کردن را ترویج می ده ...
  • بازنمایی خانه‌ی یک خانواده‌ی سوری در ای ...
  • آشپزخانه 2025 ایکیا اینگونه خواهد بود
  • قوطی کبریت تان را زیباتر کنید
  • میمون ها در آشپزخانه ایکیا چه می کنند
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر