» همه خواهان چیزی هستند که اپل در گلدن گلوب نشان داد
» گراد، میزبان گرم لحظه های سرد پاییز و زمستان
» ایکیا نام محصولاتش را به عبارات سرچ‌شده در گوگل تغییر می‌دهد
» باشگاهی که پارکینگ اعضایش بیشترین فاصله را تا آن دارد
» نیوا؛ با این کرم با سرطان مبارزه کنید
» چرا واقعیت مجازی مبتنی بر محتواست؟
» Tarjeta Naranja در آرژانتین به افراد اینچنینی بیشتری نیاز دارد
» بهاره رهنما، مدل برند نیو حجاب
» تیغ دورکو؛ بُرَنده و بَرَنده
» بهترین طراحی های بسته بندی سال 2016 (قسمت دوم)

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
ابزاری که کمک می‌کند نامه‌ها و مذاکراتتان با مشتریان سریع‌تر شود


ام بی ای نیوز: نگارش ایمیل به مشتریان برای بحث کردن پیرامون موضوعات پروژه می‌تواند سرسام‌آور باشد، حتی برای حرفه‌ای‌های باسابقه.
نامه‌نویس، تصویرگر و طراح تایپ Jessica Hische یک «ابزار ایمیل به مشتری» طراحی کرده که به شما برای همین منظور کمک می‌کند.

این ابزار تعاملی نه تنها به شما کمک می‌کند کارهای مجانی و کم‌درآمد را رد کنید، بلکه در راستای مذاکره برای شرایط قراردادی بهتر نیز به شما کمک می‌کند.
خانم Hische در وبلاگش نوشته: «من سعی کردم این ابزار را تا حد امکان جامع و انعطاف‌پذیر طراحی کنم، اما هر سازمان خلاقانه‌ای کمی متفاوت است پس با خیال راحت کلمات من را تغییر دهید تا به بهترین حالت با شرایط خاص شما سازگار شود.»
این ابزار را از اینجا امتحان کنید.

ابزاری که کمک می‌کند نامه‌ها و مذاکراتتان با مشتریان سریع‌تر شود

ابزاری که کمک می‌کند نامه‌ها و مذاکراتتان با مشتریان سریع‌تر شود


ابزاری که کمک می‌کند نامه‌ها و مذاکراتتان با مشتریان سریع‌تر شود

مترجم: بهروز پهلواني
www.creativity-online.com
سه شنبه 14 دی 1395

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • با دست خط خودتان ایمیل ارسال کنید
  • ابزاری برای شما که کارهایتان را در دقیقه ...
  • مسئله ابزار: چگونه بیانیه جایگاه برند بنو ...
  • ناتوانی نیمی از بازاریابان اینترنتی در ا ...
  • مقاله: صدای برند، ابزار استراتژيك در بازا ...
  • مسئله ابزار: چگونه بیانیه جایگاه برند بنو ...
  • تکنیک های روابط عمومی اینترنتی در Gmail
  • مسئله ابزار: چگونه بیانیه جایگاه برند بنو ...
  • 9 روش برای خوشحال کردن مشتریان
  • پنج راه برای مدیریت انتظارات مشتری
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر