» توییتر و ساخت ویدئویی در مورد قدرت زنان
» ویرگول، شروعی دوباره برای خواندن
» پروموشن بلیط های هواپیمایی نروژ توسط پلیس های بریتانیایی
» چطور با گوگل وب سایت بسازیم؟
» غلط های دوست داشتنی تبلیغاتی
» Skype در BMW
» آمازون از اپلیکیشن پیام رسان خود رو نمایی می کند
» ویرایش حرفه ای عکس توسط هوش مصنوعی گوگل
» رکورد جهانی بزرگترین شیء خارج شده از یک جعبه توسط ولوو
» کمپین "اویلا" به نگرانی پالم پایان داد

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
خلاقیت برندها با پروفایل‌های جدید توییتر


ام بي اي نيوز:در تابستان گذشته توییتر شروع به آزمودن ویژگی جدیدی کرد که می‌توانست به خلاقیت برندها و کنترل آن‌ها در چگونه به نظر رسیدن ظاهر حساب‌های خود کمک کند. حالا این قابلیت در اختیار گستره‌ی وسیع‌تری از برندها قرار می‌گیرد.
ابزار دیزاین به جای نمایش توییت‌ها به ترتیب تاریخ، صفحه‌ی کمپانی را به سه بخش تقسیم می‌کند. در دو بخش بالایی برندها قادرند که 10 توییت و تعدادی عکس انتخاب کنند و به معرفی خود بپردازند. در پایین دو بخش سازماندهی شده تمام توییت‌های برند در یک تایملاین معمولی به نمایش در می‌آیند.

خلاقیت برندها با پروفایل‌های جدید توییتر


به صورت نظری توییت‌هایی مورد تاکید قرار می‌گیرند که برترین پست‌های بازاریابان هستند. توییتر همچنین به تشویق برندها برای به اشتراک‌گذاری بیشتر ویدیو و تصویر پرداخته است تا به بخشی از حرکت این شبکه به سمت ویدیو محور شدن کمک کنند.
توییتر می‌گوید: "این کار ادامه‌ی آزمایش ماست که امسال آغاز شد و قصد داریم راه‌های بیشتری را برای پوشش دادن بهترین محتوای برندها از طریق تویتر کند و کاو کنیم."

خلاقیت برندها با پروفایل‌های جدید توییتر


این کار برای کسب و کارهای مبتنی بر خدمات مشتری، روشی است که از طریق آن می‌توانند قبل از مواجهه‌ی مشتریان با هزاران پاسخی که مشتریان معترض ثبت کرده‌اند، وجهه‌ی خوبی از خود نشان دهند.
توییتر در سال گذشته با نشانه‌گذ‌اری حساب‌هایی که به سرعت به توییت‌ها پاسخ می‌دهند، تلاش کرد تا به پلتفرم خدمات مشتری تبدیل شود و در این نوامبر از ربات چت خدمات مشتری خود با نام Welcome Messages برای برندهایی چون Pizza Hut، Evertone و Spotify رونمایی کرده‌است.

خلاقیت برندها با پروفایل‌های جدید توییتر

مترجم: افروز مصلایی پور
www.adweek.com
پنجشنبه 16 دی 1395

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • محدودیت 140 کاراکتری توییتر برداشته شد
  • کوکاکولا را این بار در توییتر قسمت کن
  • توییتر به برندها اجازه می‌دهد که اسپانس ...
  • ایرانسل هم رسما به توییتر پیوست
  • Nike، برنده پاسخگویی به نیاز مشتریان در توی ...
  • توییتر به استقبال رمضان رفت
  • 10 برند برتر توییتر و دلیل موفقیتشان (قسمت ...
  • همکاری توییتر و رویال اپرا هاوس لندن در ر ...
  • آمارهایی جذاب از بازاریابی دیجیتال
  • Apple در توییتر هم اول شد
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر