» خاطره بازی مصرف کنندگان با نون خامه بستنی
» مدیریت کسب وکار بدون استراتژی بازاریابی ممکن نیست
» پرواز به دنیای ایده های ناب
» سون سنتر؛ مرکز خریدی که در آن با شخصیت های خیالی روبرو میشوید
» بام؛ به همین نزدیکی
» برچسب های کوکاکولا، دستبند های طرفداران موسیقی
» بچه های Evian با لباس های بزرگ تر از حد معمول
» شفافیت با مخاطبان، رمز موفقیت "دونیت"
» Uber: کودک گمشده روسی
» لوگو های شبیه به هم

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
کی اف سی با چالش فوتبالی، بازی را به اینستاگرام آورد


ام بی ای نیوز: آیا بازی قدیمی "old Mattel hand-held" را به یاد می آورید؟ نسخه ای مدرن از یک بازی که در شرف ورود به عرصه رسانه های اجتماعی است.
کی اف سی از یک بازی ویدیویی فوتبال موسوم به چالش فوتبالی "Kentucky Fried" در اینستاگرام رونمایی کرد. همزمان با برگزاری مسابقه "college championship" در روز یازدهم ماه ژوئن و بازی پلی آف لیگ NFL، این برند قصد بیشترین بهره برداری از ورزش را دارد.
بازی مخصوص کی اف سی که آژانس تبلیغاتی Wieden + Kennedy به ساخت آن کمک کرده است، شامل 31 انیمیشن خواهد بود و البته برای کامل شدن به 35 اکانت اینستاگرام نیاز دارد. در ادامه یک طرح کلی از جزئیات بیشتری راجع به بازی فوق خبر می دهد:

• این بازی در صفحه اینستاگرام کی اف سی کاری می کند تا thumbnailها تصویری از یک زمین فوتبال را شکل دهند. یک tab با عنوان "Start Here" بازیکنان را راهنمایی خواهد کرد.
• کاربران در صورت تمایل به دویدن از قسمت عنوان صفحه گزینه "play" را بر می گزینند.
• آن ها سپس توسط یک نشانگر فاصله بازیکن با توپ، در زمین بازی هدایت می شوند. در ادامه کاربران پیش از انتخاب حرکت بعدی به تماشای replay امتیاز به دست آمده یا از دست رفته می نشینند.
• آن ها با تکرار فرآیند فوق، بازی را تا رسیدن به پیروزی ادامه می دهند.

کی اف سی با چالش فوتبالی، بازی را به اینستاگرام آورد


به گفته جرج فلیکس، مدیر تبلیغات کی اف سی در ایالات متحده آمریکا، این شرکت در صدد ایجاد امکان کسب یک تجربه بازی منحر به فرد با ترکیب عشق به فوتبال، مرغ سرخ کرده و رسانه های اجتماعی است. شور و هیجان فوتبالی "Kentucky Fried" از ویژگی های بومی اینستاگرام به روشی خلاقانه و خنده دار با امید به سرگرم کردن طرفداران برای ساعت ها در نهایت کار بهره می برد.
از اقدام مشابه دیگر برند ها در اینستاگرام اطلاعی در دست نیست اما حداقل چنین اتفاقی در صنعت رستوران داری بی سابقه است اما دنیا همچنان نسبت به تماشای ادغام ویژگی های تعاملی با بازی های برند ها در اینستاگرام در سال 2017 علاقه نشان می دهد.
کی اف سی سابقه حضور همیشگی در پخش تلویزیونی ملی و منطقه ای مسابقات فوتبال به عنوان یک تبلیغ کننده را داشته است.



کی اف سی با چالش فوتبالی، بازی را به اینستاگرام آورد

مترجم: مرضيه فروتن
www.adweek.com
پنجشنبه 16 دی 1395

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • وقتی Old Spice تگ‌های اینستاگرام را هک می‌کن ...
  • صفحه اینستاگرام فیفا فعال شد
  • کاربران snapchat به طور متوسط 78 ثانیه را بازی ...
  • مک دونالد و زمین های بازی دیجیتالی
  • بازی زامبی در خیابان
  • افزایش24 درصدی فروش کالا با تبلیغ در بازی ...
  • رونمایی ازنسخه جدیدروبات هوندا
  • عدم تمایل کاربران به تماشای مسابقات جام ج ...
  • با Stories اینستاگرام، هنوز هم راهی برای سرگ ...
  • فوتبال ببینیم یا تبلیغ؟
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر