» شکلات های Snickers سرنوشت وحشتناک را تغییر می دهند
» صنایع دستی در شلف های هایپر استار جای گرفت
» گریل کردن برگر های Burger King بر روی قفسه مترو
» وقتی بزرگ شدم، روزنامه نگار خواهم شد!
» تبریک کریسمس سازمان صلیب سرخ از سوریه
» گراد، میزبان گرم لحظه های سرد پاییز و زمستان
» همه خواهان چیزی هستند که اپل در گلدن گلوب نشان داد
» ایکیا نام محصولاتش را به عبارات سرچ‌شده در گوگل تغییر می‌دهد
» باشگاهی که پارکینگ اعضایش بیشترین فاصله را تا آن دارد
» نیوا؛ با این کرم با سرطان مبارزه کنید

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
همکاری برگرکینگ و پپسی در آرژانتین


ام بي اي نيوز: برگرکینگ و پپسی در آمریکای لاتین برای نشان دادن اعتمادپذیری دوستانه‌ی برندهای خود دست به همکاری زده‌اند و کنتراست عظیمی را در مقابل بزرگ‌ترین رقبای خود در ویدیویی با نام «مردود» ایجاد کرده‌اند.
این ویدیو بازیگرانی واقعی اما با ظاهرهایی معمولی را شامل می‌شود که به فراخوان جذب بازیگر برای تبلیغات نوشابه‌ها و فست‌فودهای رقیب رفته‌اند، اما پذیرفته نشده‌اند. در نهایت آن‌ها در دورهمی بسیار متفاوتی جمع می‌شوند و با همبرگر، سیب‌زمینی سرخ‌کرده و نوشابه توسط برگرکینگ و پپسی مورد استقبال قرار می‌گیرند.

لوسینا کابرجاس، مدیر بازاریابی برگرکینگ در آرژانتین می‌گوید: «ما برند معتمدی برای غذا و مردم هستیم، به همه خوشامد می‌گوییم. پس ما عالی نبودن را دوست داریم و سخت تلاش می‌کنیم که به مهمانمان نزدیک شویم. این قضیه ارتباط ما و شیوه‌ی رفتار با مشتریانمان را نیز شامل می‌شود."
این ویدیوی 2.5 دقیقه‌ای در شبکه‌های مجازی آرژانتین منتشر شده‌است و احتمالا در سایر کشورهای آمریکای لاتین نیز منتشر خواهدشد.
کابرجاس می‌گوید: «ما ارزشی را انتخاب کردیم که در هر دو برند مشترک بود: اعتمادپذیری و همیشه با شوخ‌طبعی بازی کرده‌ایم، باز هم چیزی که در هویت هر دو برند مشترک است. ارتباط ما در آرژانتین به 10 سال پیش باز می‌گردد، اما تا به حال هیچوقت کمپینی با استفاده از DNA خود نساخته بودیم.»



همکاری برگرکینگ و پپسی در آرژانتین

مترجم: افروز مصلایی پور
www.creativity-online.com
یکشنبه 19 دی 1395

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • نان ساندویچ برگرکینگ در هالووین سیاه می ش ...
  • برگرکینگ
  • دزدیدن مشتریان مک دونالد با کاهش قیمت
  • برگرکینگ برای ترساندن مردم، لباس مکدونال ...
  • تبلیغ جدید پپسی: ‘Mou no, Pep sí’
  • طراحی قوطی های نوشابه پپسی توسط مصرف کنند ...
  • پپسی به نبرد با کوکا کولا می رود
  • Beyonce ، سفیر جهانی پپسی
  • پپسی برند رژیمی خود را شیرین می‌کند
  • ارائه سبک جدید در طراحی محصولات پپسی
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر