» همه خواهان چیزی هستند که اپل در گلدن گلوب نشان داد
» گراد، میزبان گرم لحظه های سرد پاییز و زمستان
» ایکیا نام محصولاتش را به عبارات سرچ‌شده در گوگل تغییر می‌دهد
» باشگاهی که پارکینگ اعضایش بیشترین فاصله را تا آن دارد
» نیوا؛ با این کرم با سرطان مبارزه کنید
» چرا واقعیت مجازی مبتنی بر محتواست؟
» Tarjeta Naranja در آرژانتین به افراد اینچنینی بیشتری نیاز دارد
» بهاره رهنما، مدل برند نیو حجاب
» تیغ دورکو؛ بُرَنده و بَرَنده
» بهترین طراحی های بسته بندی سال 2016 (قسمت دوم)

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
ارتباطات و تبلیغات منتشر شد


ام بی ای نیوز: شماره نخست نشریه ی ارتباطات و تبلیغات منتشرشد.
این نشریه درشماره نخست خود با رویکرد اهمیت فضای مجازی در صنعت تبلیغات پا به دنیای مطبوعات گذاشت.
امید امانی مدیرمسول و صاحب امتیاز، درمورد استراتژی و انتشار آن میگوید: نشریه ی ارتباطات و تبلیغات با هدف انتشار تجربیات موفق درحوزه ی ارتباطات بازاریابی و آشنایی آژانس های داخلی با نحوه ی کار و فعالیت های شرکت های تبلیغاتی برون مرزی که دراین عرصه موفق عمل کرده اند به شکل ماهنامه منتشر میشود.

این نشریه درحوزه هایی که امروز صنعت تبلیغات با آن مواجه است نظیر: دیحیتال مارکتینگ، پرسونال برندینگ و... اطلاعات و مطالبی را در اختیار مخاطبان که هم آژانس تبلیغاتی و هم سفارش دهندگان کمپین ها هستند، قرارمیدهد.

درسرمقاله این شاره به موضوع شرکت های جهانی درعرصه تبلیغات و ورود این شرکت ها درآینده ای نزدیک به کشور پرداخته شده و اینکه شرکت های داخلی نقش موثری دراطلاع رسانی به مشتریان و تلاش برای به روزشدن درجهان به شدت درحال تغییر امروز، دارند.

کلیک کردن های روزمره مردم، عنوان مطلبی است که با رویکرد نقش شبکه های اجتماعی و فضای مجازی درحوزه ی تبلیغات درج شده است، دراین گزارش ابتدا در مورد کشور لهستان و مقایسه ی آن با یازده کشور دیگر اطلاعاتی آورده شده.
درادامه نیز مقایسه ای آماری بین کاربران فیس بوک و گوگل در رابطه با تبلیغات اینترنتی انجام شده.

مطلب دیگری با عنوان چگونه یک آژانس تبلیغاتی انتخاب کنیم؟ با ترجمه پریسا آقایی درج شده که با نشان دادن پنج گام اولیه به این موضوع پرداخته است: تصمیم بگیرید به چه چیزی نیاز دارید، بودجه تبلیغات خود را مشخص کنید، درباره محل آژانس تصمیم بگیرید، اندازه شرکت خود را با آژانس تبلیغاتی تطابق دهید و اینکه روی آژانس مورد علاقه تان تمرکزکنید، از موضوعاتی است که در این مطلب در مورد آن شرح داده شده است.

بازاریابی آنلاین، بایدها و نبایدها نیز مطلب دیگری است که ترجمه شده و راهکارهای موفقیت یک پیام تبلیغاتی موثر در فضای مجازی و بین مخاطبان را شرح میدهد.
ساخت پروفایل مصرف کنندگان توسط شرکت های تبلیغاتی پدیده ای است که شرکت های پیشرو و توانمد در عرصه ی تبلیغات آن را ایجاد میکنند.

این پروفایل با توجه به مشاهده لحظه به لحظه ی تمام فعالیت های مصرف کنندگان دردنیای وب شامل: شبکه های اجتماعی، کانال های چند رسانه ای و سایر بسترهای ارتباطی تهیه میشود.
در قدم بعدی با تحلیل این اطلاعات شناخت و کشف سلایق شخصیت، نوع رفتار و نیازسنجی مصرف کنندگان در سراسرجهان را به دنبال خواهد داشت.
به طور همزمان این شرکت تمام آگهی های تبلیغاتی را در سرورهای مربوط گردآوری و پس از تحلیل و آنالیز آنها را در دیتابیس های مربوط بخش بندی میکند. درهر مرحله، با توجه به نوع نیاز و سلیقه ی مصرف کننده، آگهی های مناسب و جذاب برای هرگروه ارسال میشود.

چرا تبلیغات در اینستاگرام مفید است؟ عنوان مطلبی است برای مخاطب اطلاعات کامل جالبی روش های تبلیغات در اینستا ارئه میکند.
در بخشی از این مطلب آمده: برای تبلیغات در اینستاگرام فقط در درجه ی اول سعی کنید محصول خود را معرفی کنید و برای خبر رسانی و ارتباط با مشتریان از این شبکه استفاده نکنید، چون کاربران آن علاقه ای به نوشتار و مطالعه ندارند.
دراین مطلب با اشاره به حضور برندهای جهانی و همچنین برندهای نوپا در عرصه ی تبلیغات اینستاگرامی، نقش موثر و مهم این شبکه را در جلب مخاطبین میلیونی طی مدت کوتاه حضورش برمیشمرد.

عنوان مطلب جالب دیگر در این شماره: پشت صحنه 4 کمپانی موفق دنیا است که با اشاره به نام های بزرگی همچون، فدرال اکسپرس، بنیانگذار فرد اسمیت، فروجیو لامبورگیتی، بنیانگذار شرکت لامبورگیتی و سرهنگ سندرز، بنیان گذار KFC و سرآنجام سوییشیرو هوندا، بنیانگذارشرکت هوندا موتور، تاریخچه و چگونگی موفقیت این افراد را در راه اندازی کسب و کارموفق بیان میکند.

در پایان نیزمطلبی برای کسانی که قصد دارند پولدارشوند با عنوان: پولدارنخواهید شد اگر این 9 نشانه را دارید، درج شده و به ویژگی هایی پرداخته که احتمالا دراین مسیر موثر است.

معرفی کتاب های ضروری برای خواندن قبل از راه اندازی کسب و کار جدید، بخش پایانی نخستین شماره مجله ی ارتباطات و تبلیغات است.

ارتباطات و تبلیغات منتشر شد

mbanews.ir - مريم غضنفري
دوشنبه 20 دی 1395

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تبلیغات بازرگانی منتشر شد
  • "شگردهای تبلیغاتی کنسرت ها" در شماره جدی ...
  • شماره 31 ماهنامه بازاریاب بازارساز منتشر ...
  • جام "جَم" یا "جِم" در شماره جدید تبلیغات ...
  • شماره 48 توسعه‌ی مهندسی بازار منتشر شد
  • مجله تبلیغات بازرگانی منتشر شد
  • از پرفروش‌ترین برند ورزشی تا خلاقیت در ت ...
  • کمپین تبلیغاتی بازرگانی؛ از ایده تا اجرا
  • شماره 40 نشریه توسعه مهندسی بازار منتشر شد
  • معرفی کتاب: تبلیغات بیمه
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر