» دورتو؛ بوی تمیزی
» برای پدر که بهترین است...
» ال جی و شستشوی لباس ها با آب کاکتوس
» خوشمزه ترین وبسایت شکلاتی جهان
» در تبلیغ intel، لبرون جیمز به کودک در حال گریه تغییر شکل داد
» آزمون "گرادینت" به شما میگوید که در زندگی به چه چیز نیاز دارید؟
» 9 آمار بازاریابی دیجیتال که مورد توجه قرار گرفتند
» پینگ پنگ سرنا ویلیامز و استف کری، تبلیغ فناوری بانک Chase
» فرشی از پوست گوسفند، ستاره آگهی Ikea
» شترمرغی که در تبلیغ سامسونگ پرواز کرد

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
شکاف نسل‌ها در منتشر کردن محتوای شخصی


ام بي اي نيوز:از افراد مشهور تراز اول گرفته تا همسایه‌ی شما، تقریبا همه از شبکه‌های اجتماعی بهره می‌گیرند تا در رابطه با برند موردعلاقه‌ی خود صحبت کنند. اما نحوه‌ی خلق، مصرف کردن و به اشتراک گذاشتن این محتوای تولید شده به دست خود کاربران در نسل‌های گوناگون، متفاوت است. پلتفرم Olapic تحقیقی انجام داده‌است که از طریق آن به بازاریابان کمک می‌کند تا این تمایز را بهتر متوجه شوند و بتوانند تفاوت سن‌های گوناگون را متوجه شوند؛ مخصوصا تفاوت نسل 18 تا 35 ساله‌ها و نسل بعد از جنگ جهانی دوم.

در حالی که واکنش‌های این دو گروه کاملا متفاوت است، یک مورد مشترک دیده می‌شود: بنا به گفته‌های موسس Olapic، Pau Sabria، 76 درصد از مشتریان باور دارند که محتوایی که افراد متوسط منتشر می‌کنند نسبت به تبلیغات برندها از صداقت بیشتری برخوردارند. این اتفاق باید زنگ خطری برای برندها باشد تا جست‌وجو پیرامون محتوای معتبر در تبلیغات و بازاریابی را آغاز کنند و بتوانند اعتماد مخاطبان را جلب کنند.

شکاف نسل‌ها در منتشر کردن محتوای شخصی


شکاف نسل‌ها در منتشر کردن محتوای شخصی

مترجم: افروز مصلایی پور
www.adweek.com
سه شنبه 21 دی 1395

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • اینفلونسرهای شبکه‌های اجتماعی و شکل‌گی ...
  • 3 نکته درباره‌ی تبلیغات موبایلی که مخاطب ...
  • گوش سپردن به محتوای صوتی به صورت زنده در ف ...
  • چگونه محتوای زودگذر Instagram stories به درد برند ...
  • افزایش 200 درصدی CTR به واسطه‌ی تبلیغات موب ...
  • بازاریابی ایمیلی در 2017
  • محتوای کوتاه یا Micro Content چیست؟
  • کاربران kik روزانه بیش از یک ساعت وقتشان را ...
  • اطلاعاتی درباره‌ی نسل Z برای برندها
  • پنج روش فعالیت بهتر برندها در شبکه‌های ا ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر