» سرخ پوشان برند هوآوی
» موفق‌ترین تبلیغات دیجیتال هفته
» بازی پدر و دختر با باربی و تلاش اخیر این عروسک برای مدرن شدن
» به تصویر کشیدن یک شب واحد در سراسر دنیا در تبلیغات محیطی اپل
» طرح خیره‌کننده‌ی مجله‌ی Der در مورد ترامپ
» چه اتفاقی در این جاده‌ی بی‌قانون می‌افتد؟
» معاوضه سررسید عیدی با آمبولانس
» برترین شرکت های حافظ محیط زیست در سال 2017
» صندوق های آرامش زا
» بهترین جایگزین با بیمه نوین

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
راهکار های کاربران برای بهبود وضعیت توییتر در سال 2017


ام بی ای نیوز: اک دورسی، مدیر عامل توییتر ظاهرا از دیگر مدیران اجرایی شرکت های بزرگ فعال در عرصه فناوری در رابطه با استفاده از پلتفرم او با هدف درخواست بازخورد از مشتری الهام گرفته است.
مدیر عامل توییتر از پلتفرم خود برای طرح سوال از کاربران راجع به نوع آپدیت های درخواستی در سال 2017 بهره می برد. چند روز پیش، دورسی از followerهای خود خواست تا درباره نحوه بهبود عملکرد شرکت رهنمودهایی را ارائه دهند. هفته گذشته، مدیر عامل AirBnb، برایان چسکی، در پی تعامل با کاربران توییتر با هدف مشاهده بازخوردشان راجع به خدمات پیشنهادی این پلتفرم در سال آتی عناوینی را تهیه کرد.

دورسی که یک سال پیش بار دیگر به عنوان مدیر عامل توییتر انتخاب شد، هدف انتقادهای بورس وال استریت پیرامون کاهش نرخ رشد کاربر قرار گرفته است. در حالی که او با به اشتراک گذاری افکار 140 کاراکتری خود در هر مرتبه غریبه نیست اما مثل برخی مدیران اجرایی شرکت های فعال در عرصه فناوری از جمله مارک زوکربرگ، مدیر عامل فیسبوک، امکان دسترسی به دورسی همیشه وجود ندارد. زوکربرگ و یک سری دیگر از مدیر عاملان شرکت های فعال در این حوزه، همواره جلوی چشم عموم مردم قرار دارند. او همچنین از followerهای خود درباره شرکت دیگر تحت مدیر عاملی اش به نام "Square" (فعال در زمینه انجام امور مالی و پردازش کارت اعتباری) در قالب توییت در خواست کمک و ایده پردازی کرد.
در کنار طرح درخواست برای دریافت بازخورد، دورسی با ارسال یک سری سوالات و اظهار نظر ها درباره بعضی از پیشنهاد های دریافتی به پیگیری این اتفاق پرداخت. در زیر برای نمونه به یک سری از تغییرات درخواستی کاربران نگاهی می اندازیم:

1. قابلیت ویرایش توییت ها و سازماندهی فهرست های توییتر.
2. رهایی از ترول های alt-right
3. افزودن برخی راه ها برای follow کردن سرنخ ها. تمهید ابزار هایی که بهتر از قبل حامی مکالمات هستند و به کنترل میزان توجه شخص به سایت می پردازند. این ها هر دو در حال حاضر دچار برخی نقصان ها هستند.
4. ایجاد راهی برای bookmark کردن توییت ها. افزودن گزینه هایی نظیر "bookmark"، "save"، "reminder" (برای یادآوری ذهنی)
5. هایلایت کردن مکالمات جالب. گفتگو و مطالعه بهتر. اشتراک موضوعی.
6. ارتقاء کیفیت تبلیغات هدفمند. تبلیغات مرتبط، مناسب و معقول.

راهکار های کاربران برای بهبود وضعیت توییتر در سال 2017

مترجم: مرضيه فروتن
www.adweek.com
چهارشنبه 22 دی 1395

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • موسس توییتر،مرد سال رسانه برگزیده جشنوار ...
  • مدیرعامل توییتر استعفا کرد
  • خلاقیت برندها با پروفایل‌های جدید توییت ...
  • ارتقای سطح تبلیغات، پیشنهاد جدید فیس‌بو ...
  • محدودیت 140 کاراکتری توییتر برداشته شد
  • توییتر به استقبال رمضان رفت
  • توییتر پوست‌اندازی می‌کند
  • مدیرعامل توییتر: ما با یک سوءاستفاده مواج ...
  • مدیر عامل یاهو به عنوان بر‌ترین مدیر جوا ...
  • توییتر؛ سریع‌ترین شبکه اجتماعی در حال رش ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر