» مزمز؛ بازار دیگر رقابتی نیست، باید متحد شویم
» تکدانه؛ صادرات نیاز به مدیران جنگنده دارد
» موج سواران (بررسی تیزینگهای دیگه زنگ نزن)
» عرصه جهانی در دستان بازی‌های موبایلی
» آژانس بازاریابی دیجیتال، یک تکه گوشت تازه را استخدام می کند
» بازگشت کرسی به خانه های ایرانی
» کندن درب های مکدونالد، تبلیغات چریکی رستوران 24 ساعته
» نوآوری و تنوع، استراتزی تازه تلاونگ
» رفاه، اسپانسر لس آنجلس-تهران شد
» چگونه نیازهای مخاطبان را در دوران رکود اقتصادی پاسخ دهیم؟ (قسمت دوم)

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
Sephora، همه‌ی انواع زیبایی را ارج می‌نهد


ام بي اي نيوز: سفورا قصد دارد نشان دهد که زیبای تنها یک شکل و اندازه ندارد.
این برند اخیرا کمپینی اجتماعی را رونمایی کرده‌است که با هشتگ #Neverstop نشان داده می‌شود و تمرکزش بر ۵ زن است که هرکدام داستان زیبایی متفاوتی با دیگری دارد. مورگان می‌گوید یاد گرفته که موهای فر خود را دوست بدارد و سینتیا توضیح می‌دهد که چرا موهای سفید خود را رنگ نمی‌کند.

این ۵ تصویر کوتاه با یک فیلم ۴۵ ثانیه‌ای با موضوع #Neverstop مرتبط می‌شوند. این فیلم‌ها زنان را به شجاعت دعوت می‌کنند. آهنگی از Barking Owl Music نیز ویدیوها را همراهی می‌کند.
مشخص نیست که این کمپین اهداف سیاسی را دنبال می‌کرده یا نه، اما همزمانی‌اش با فرمان ممنوعیت موقت ترامپ علیه ورود شهروندان هفت کشور مسلمان این ایده را به ذهن متبادر می‌کند.
آلیسون استیفل، مدیرعامل کمپین و بازاریاب محتوا در سفورا می‌گوید: «ما مخاطبان بسیار فعال و درگیرشده‌ای داریم که فراتر از محصول، یکدیگر را حمایت می‌کنند. با این کمپین ما مخاطبان خود را به گفت‌وگوهایی عمیق‌تر درباره‌ی معنایی که زیبایی برای آن‌ها دارد، تشویق می‌کنیم، هر کدام از ان‌ها را پاس می‌داریم و در نهایت اجازه می‌دهیم بگویند چگونه می‌توانی همه با هم زیبا باشیم.»

کارگردان ارشد هنری آژانس Argonaut، تینسا جو، می‌گوید: «شعار کلی این کمپانی «Let’s beauty together» است. هرکس منحصر به فرد است. مهم نیست چه کسی هستی، هیچ دو نفری شبیه به یکدیگر نیستند.»
آگهی‌های دیجیتال از اینستاگرام و فیس‌بوک آغاز شده‌اند. هواداران این برند در فیس بوک، ۱۵.۲ میلیون نفر و در اینستاگرام ۱۰.۳ میلیون نفر است.
استیفل ادامه می‌دهد: «ما می‌خواستیم راهی برای مشاکت ایجاد کنیم که برای مخاطبانمان راحت‌تر باشد و علت این امر اسن است که بیشتر مخاطبان ما در فیس بوک و اینستاگرام فعال‌اند.»

Sephora، همه‌ی انواع زیبایی را ارج می‌نهد

مترجم: افروز مصلایی پور
www.adweek.com
یکشنبه 17 بهمن 1395

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تقاضای Dove از بانوان برای تعریف دوباره‌ی ...
  • با Stories اینستاگرام، هنوز هم راهی برای سرگ ...
  • #تازگیا؛ کمپین اینستاگرامی سامسونگ
  • فعالیت‌های ضد ترامپ Airbnb و Lyft
  • موضع گیری سیاسی dove در بریتانیا
  • بررسی موفقیت برندها در کمپین‌های بازگشت ...
  • مقایسه اسنپ چت و اینستاگرام
  • Dove یک بار دیگر از زیبایی واقعی می‌گوید
  • اینستاگرام به زبان ساده
  • پیدا کردن حساب‌های کاربری جدید در اینستا ...
  •