» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
تعامل صنعت و دانشگاه در دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی


ام بی ای نیوز: سالهاست برقراری ارتباطی سازنده میان صنعت و دانشگاه به یکی از چالش برانگیزترین موضوعات کشور تبدیل شده است. چالشی که ارائه راه حل برای آن به عنوان یکی از مهمترین اهداف دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی با محوریت تبلیغات در نظر گرفته شده است. دکتر مسعود کیماسی دبیر علمی دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی با محوریت تبلیغات درباره این کنفرانس گفت: در این کنفرانس، فعالان حوزه دانشگاهی و صنعت بازاریابی و تبلیغات گرد هم آمده‌اند تا علاوه بر تولید و نشر دانش در حوزه آکادمیک و تسهیم دانش ضمنی و کاربردی، مباحث مختلف این حوزه را هم از نظر کاربردی و هم از نظر تئوریک مورد بررسی و موشکافی قرار دهند. با توجه به این هدف مهم در این کنفرانس علاوه بر حضور اساتید برجسته دانشگاهی از فعالان صنعت و بازار نیز حضور دارند.

دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی با محوریت تبلیغات، بر پایه محورهای مهمی به مانند مدیریت یکپارچه ارتباطات بازاریابی (IMC) و کمپین تبلیغاتی، رفتار مصرف کننده، روانشناسی و جامعه شناسی تبلیغاتی، پیام، خلاقیت و ایده پردازی در تبلیغات، بودجه بندی تبلیغات، مدیریت رسانه‌های تبلیغاتی، تبلیغات دیجیتال و الکترونیکی، ارزیابی اثربخشی تبلیغات، کاربرد علوم شناختی در تبلیغات، تبلیغات در نقطه فروش pop، مرچند ایزینگ، تبلیغات و مسئولیت اجتماعی برنامه ریزی شده است.

در راستای این محورها، سخنرانیها و کارگاه‌های آموزشی متنوع برنامه ریزی شده است. هم راستا با برگزاری دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی با محوریت تبلیغات قرار است، جشنواره تبلیغات برتر نیز برگزار شود. هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی و معرفی تبلیغات برتر کشور خواهد بود. با توجه به این موضوع آژانس‌های تبلیغاتی و صاحبان آگهیها می‌توانند، تبلیغات خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

آثار ارسالی در دو سطح حرفه‌ای و عمومی تقسیم بندی شده‌اند. در سطح حرفه‌ای آژانس‌ها و کانونهای تبلیغاتی و سازمانها و بنگاه‌های سفارش دهنده تبلیغاتی، طراحان و اصحاب حرفه‌ایی صنعت تبلیغات و در سطح عمومی افراد علاقه مند، توانمند و خلاق بدون هیچ گونه محدودیت و وابستگی سازمانی حضور خواهند داشت. همچنین ارزیابی آثار ارسالی هم توسط کمیته علمی و هم توسط مردم مورد سنجش قرار خواهند گرفت. اعضاء هیأت علمی دانشگاه‌های معتبر کشور، بر اساس معیارهای کلی، خلاقیت و نوآوری، جذابیت، خاص و منحصربه فرد بودن، باورپذیری، مرتبط بودن، کیفیت بصری- شنیداری آثار را مورد بررسی قرار خواهند داد.

همزمان با این ارزیابی آثار، توسط مردم نیز مورد بررسی قرار خواهند گرفت و بهترین آثار تبلیغاتی معرفی خواهند شد. همچنین در این جشنواره از كتاب، پايان نامه و مقاله برتر در زمينه تبليغات نیز تقدیر خواهد شد. لازم به ذکر است: دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی با محوریت تبلیغات در سوم و چهارم اسفندماه سال جاری در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

یکشنبه 17 بهمن 1395

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • دومین کنفرانس مدیریت تبلیغات، با نام "مد ...
  • برگزاری دومین کنفرانس بین الملی سالانه ت ...
  • نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات برگزار شد
  • بهمن ماه، کنفرانس بین المللی تبلیغات و فر ...
  • کنفرانس ملی بازاریابی و مدیریت مشتریان ب ...
  • جشنواره تبلیغاتی‌ای به وسعت یک کشور
  • برگزاری دومین کنفرانس بین المللی بازاریا ...
  • دومین کنفرانس ملی مدیریت رضایتمندی مشتری ...
  • دومین جشنواره ملی تبلیغات برگزار می شود
  • موفق ترین طرح های بازاریابی کشور معرفی می ...
  •