» خاطره بازی مصرف کنندگان با نون خامه بستنی
» مدیریت کسب وکار بدون استراتژی بازاریابی ممکن نیست
» پرواز به دنیای ایده های ناب
» سون سنتر؛ مرکز خریدی که در آن با شخصیت های خیالی روبرو میشوید
» بام؛ به همین نزدیکی
» برچسب های کوکاکولا، دستبند های طرفداران موسیقی
» بچه های Evian با لباس های بزرگ تر از حد معمول
» شفافیت با مخاطبان، رمز موفقیت "دونیت"
» Uber: کودک گمشده روسی
» لوگو های شبیه به هم

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
صندوق های آرامش زا

بانکها همیشه از فعالان اصلی حوزه تبلیغات داخلی هستند، فعالانی که سعی‌شان بر این است که از طریق طرح آگهی‌های تبلیغاتی متفاوت خدمات مختلف خود را به شکلی ویژه تر به مخاطبان نشان دهند. بانک شهر نیز این روزها طرح آگهی جدیدی را با شعار " آرامش درشهر" اکران کرده است. این طرح آگهی به منظور معرفی صندوق های امانات این بانک و مزایای آنها است. ام بی ای نیوز به منظور دریافت اطلاعات بیشتر درباره این طرح آگهی گفتگویی را با محمد احمدی آذر رئیس اداره تبلیغات بانک شهر داشته که در ادامه می‌خوانید.

آرامش در شهر

محمد احمدی آذر، رئیس اداره تبلیغات بانک شهر درباره طرح آگهی اخیر این برند می‌گوید: بسیاری از مخاطبان احساسشان بر این است که دسترسی به صندوق امانات بانکها دشوار است. اکثر آنها گمان می‌کنند، چون صندوق‌های امانات خارج از منزلشان قرار داد، باید برای استفاده از آن مسیری پر پیچ و خمی را طی کنند و احساس نزدیکی به آنها ندارند. بنابراین این موضوع، چالشی برای صندوقهای امانات محسوب می‌شود. چالشی که بانک شهر از طریق اکران طرح آگهی خود در صدد برطرف کردن آن بود. با توجه به این موارد، نشان دادن امنیت بالای صندوق های امانات و نزدیکی آنها به محل زندگی مخاطبان از اهداف مهمی بود که در این طرح آگهی منعکس شد.
احمدی آذر درباره ایده‌ی طرح آگهی بانک شهر می‌گوید: حتما داستان اینکه در قدیم مردم اجناس قیمتی و پولهای خود را در متکا قرار می دادند و احساسشان براین بود که آنجا امنیت بالایی دارد را شنیده‌اید، داستانی که ایده اصلی ارائه شده از طرف بانک، براساس آن شکل گرفت اما ایده اصلی با توجه به اینکه تبلیغات کاری گروهی ست و معمولا شرکتهای تبلیغاتی به عنوان مشاور حضور دارند، تغییر کرد. مشاوران تبلیغاتی معتقد بودند که فرم بالش و رنگ قرمز آن در فضای کنونی جلوه بهتری دارد و به راحتی می‌تواند تداعی کننده برند بانک شهر را پوشش دهد. البته بالش یادآور آرامش و راحتی ست و بیان‌گر مزایای خدمت بانک شهر نیز خواهد بود. علاوه براین، در طرح از المان گردنبندی که زیر بالش قرار دارد، نیز به منظور ایجاد حس نوستالژیک و دسترسی آسان به صندوق های امانات بهره برداری شده است.

ارسال پیامی متفاوت

احمدی آذر در پاسخ به این سئوال که آیا صندوق های امانات بانک شهر نسبت به سایر بانکها قابلیت متفاوت تری دارند یا خیر می‌گوید: همیشه عملکرد بانکها بر گرفته از مصوبات بانک مرکزی انجام می‌شود. بنابراین ارائه خدمات جدید در این حوزه باید به تصویب این نهاد برسد، اما بانکها برای جذب مخاطبان همان خدمات مشترک را به شکل‌های متفاوت تر و با خدمات متمایز تری ارائه می دهند. بنابراین بانک شهر نیز با توجه به این موضوع مهم سعی دارد، خدمات خود را با محتوای متفاوت و خلاق به مخاطبان عرضه کند. بانک شهر برای اکران این طرح آگهی از رسانه های مختلفی بهره برداری کرده است. البته برحسب رسانه، این طرح ری دیزاین شده و اطلاعات مربوط به معرفی آن کم و یا زیاد می‌شود. برای مثال در بیلبوردها این خدمت فقط معرفی شده اما در عرشه پلها به خاطر فضای بیشتر شعبی که این خدمت را ارائه می‌کنند، نیز در طرح آورده شده است.

رئیس اداره تبلیغات بانک شهر درباره شیوه طراحی شعار طرح آگهی این برند گفت: واژه شهر، در شعار" آرامش در شهر" برگرفته از نام بانک است و واژه آرامش نیز تداعی کننده حس امنیتی ست که این خدمت به مخاطبان می‌دهد. معمولا مردم وقتی شیء گران بها دارند، ذهنشان دائم درگیر محلی که باید از آن نگهداری کنند، است. بنابراین واژه آرامش می‌توانند، ذهن مخاطبان را نسبت به این موضوع آرام کند. این اسلوگان با شیوه متفاوت در آگهی رادیوی هم بکار گرفته شده است. احمدی آذر درباره گروه مخاطبان این طرح آگهی می‌گوید: این طرح آگهی تمامی مخاطبانی که نیاز به این خدمت دارند، را شامل می شود. به این موضوع بطور گسترده تری در آگهی رادیویی پرداخته شده است. برای این طرح آگهی با توجه به گروه مخاطبانش فقط از رسانه های محیطی و رادیویی استفاده شده است.

صندوق های آرامش زا

mbanews.ir-نرگس فرجی
سه شنبه 3 اسفند 1395

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • چهارراهی که بانک تجارت پیش پای مشتریانش م ...
  • دستان گره خورده‌ی دو برند در یک آگهی برای ...
  • دکمه ورود به بانک
  • برای پدر که بهترین است...
  • ممنوعیت تبلیغات بانک‌ها و موسسات مالی و ...
  • تبلیغات موسسات مالی و اعتباری فاقد مجوز د ...
  • تبلیغ خدمات بانکی منوط به مجوز بانک مرکزی
  • آگهی برای هیچی
  • انجام تبلیغات توسط صندوق‌های قرض الحسنه ...
  • آگهی های خوب، نتیجه اعتماد سفارش دهنده ب ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر