» شوخی تبلیغاتی طنان با اتفاقات روز
» بررسی 12 مدل تبلیغات
» ارائه نوشیدنی های گیاهی استارباکس علیه کاهش فروش
» خشم طرفداران نوتلا از تغییر محرمانه فرمول ساخت آن
» داخل لباس های زارا دوخته شد: ما حقوق نگرفته ایم
» حل معما و شرکت در آزمون رانندگی در اتاق فرار آئودی
» گوسفند با کت چرمی و شلوار جین، مبلغ جدید Diesel
» کرِمی که برای فروش به نوسازی زمین بازی نیاز داشت
» پوستر های ساده دستور تهیه غذا با امکان پخت در فر
» پپسی با طعم کیک و استقبال از کریسمس

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
Babylon: نه از اینترنت بلکه از یک دکتر واقعی سوال بپرسید


ام بی ای نیوز: همه ما این موقعیت را تجربه کرده ایم. با اندکی تورم گلو، کمی سردرد آزار دهنده یا سرفه بی وقفه برای یافتن پاسخ مشکلاتمان به گوگل روی می آوریم. ابتدا همه چیز خوب است تا این که با موجی از علائم یک بیماری نادر مواجه می شویم. اما شما در این زمینه تنها نیستید. در حقیقت نباید با مشاهده این وضعیت آینده ای وحشتناک را برای خود ترسیم کنید و مبتلا به بیماری "cyberchondria" (اضطراب ناشی از جستجوی اینترنتی بیش از حد درباره علائم یک بیماری) بشوید.
این جا است که Babylon، یک نرم افزار جدید دیجیتال وارد میدان می شود. هدف از عرضه این برنامه برقراری ارتباط میان مردم و بهترین تخصص های پزشکی و در ادامه ارائه یک سری خدمات بهداشتی جامع، فوری و شخصی به همه مردم دنیا است.

Babylon: نه از اینترنت بلکه از یک دکتر واقعی سوال بپرسید


به منظور افزایش آگاهی درباره این نرم افزار، کمپینی جدید از سوی آژانس تبلیغاتی Ogilvy & Mather با کمک مکس مکلین و رن استالارد به وسیله یک سری آگهی های تبلیغاتی بیرونی، مطبوعاتی و دیجیتال مرتبط و جذاب بر روی "cyberchondria" تمرکز می کند. با ارائه برخی جستجو های خنده دار در گوگل، این کمپین مبتنی بر کپی، از علائمی ساده پاسخ هایی اغراق آمیز و مضحک می سازد.

به عنوان نمونه جستجو برای عبارت "گلو درد" یک سری نتایج متعدد پیشنهادی تشدید شده از "آنفولانزای خوکی" گرفته تا "خیانت همسر" را در پی دارد. این در حالی است که نتیجه جستجو برای اصطلاح "خماری" به "آیا منظور شما پیوند کبد است؟" تغییر پیدا می کند. Babylon در شرایطی این آگهی های تبلیغاتی را انتشار خواهد داد که سازمان بیمه خدمات درمانی خود را برای آزمایش این برنامه به عنوان جایگزینی برای خط تلفن کمکی غیر اضطراری 111 آماده می کند.

Babylon: نه از اینترنت بلکه از یک دکتر واقعی سوال بپرسید


چنین برنامه ای نه فقط خدمات درمانی آسان و ارزان را به همه جهانیان ارائه می دهد، بلکه آرامش ذهنی را نیز برای آن دسته از افراد گرفتار در دام خود تشخیصی های اینترنتی به ارمغان خواهد آورد.
با وجود لحن آرام این کمپین تبلیغاتی، پیام آن هدفی متعالی تر را نیز در بر می گیرد: "نه از اینترنت بلکه از یک پزشک واقعی سوال کنید." به این ترتیب مودبانه این اقدام مالیخولیایی نهی می شود. هر سال، تعدادی بی شماری از مردم در کانال تلویزیونی A&E به خاطر این قبیل مشکالات قریب الوقوع گرد هم می آیند. امید می رود که این پیام تبلیغاتی با نفوذ به افکار مردم از هجوم بی دلیل مردم به اتاق های انتظار اورژانس و اتلاف وقت با ارزش پزشکان بکاهد.

Babylon: نه از اینترنت بلکه از یک دکتر واقعی سوال بپرسید


Babylon: نه از اینترنت بلکه از یک دکتر واقعی سوال بپرسید

مترجم: مرضيه فروتن
www.theverge.com
چهارشنبه 4 اسفند 1395

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • فورد و پشتیبانی از آگاهی درباره سرطان سین ...
  • طمع گوگل در تبلیغات و نقض اخلاق در فعالیت ...
  • سرویس‌های اینترنتی گوگل در آینده
  • کاربران در سال ۲۰۱۴ از گوگل چه چیز پرسیده ...
  • برنامه‌های همراه؛ تهدیدی برای درآمد تبل ...
  • «دکتر گوگل» از راه رسید
  • بهترین آگهی‌های تمام دوران تبلیغات در تع ...
  • تمسخر عینک گوگل در تبلیغات بانک آمریکایی
  • گوگل برنامه‌های بلوکه‌کننده تبلیغات را ...
  • 4 ابزار اینترنتی برای شناسایی علایق مخاطب ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر