» توییتر و ساخت ویدئویی در مورد قدرت زنان
» ویرگول، شروعی دوباره برای خواندن
» پروموشن بلیط های هواپیمایی نروژ توسط پلیس های بریتانیایی
» چطور با گوگل وب سایت بسازیم؟
» غلط های دوست داشتنی تبلیغاتی
» معرفی کتاب: آشوب بزرگ
» Skype در BMW
» آمازون از اپلیکیشن پیام رسان خود رو نمایی می کند
» رفاه رویایی با برلیانس
» ویرایش حرفه ای عکس توسط هوش مصنوعی گوگل

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
نایک خاورمیانه و تقدیر از زنان ورزشکار


ام بی ای نیوز: نایک با هدف پشتیبانی از زنان و به چالش کشیدن کلیشه ها در خاورمیانه از یک کمپین قدرتمند رونمایی کرده است.
ایده اصلی و خلاقانه این کمپین حول حرف های مردم درباره زنان می چرخد. در این راستا نایک پنج زن موفق ورزشکار در حوزه های مختلف را به تصویر می کشد.
یک نسخه زیرنویس دار از فیلمی با صحنه های رنگارنگ توسط این برند در توییتر به اشتراک گذاشته شده است که در آن زنان فعال در عرصه های مختلف از جمله امل مراد (مربی پارکور)، عارفه بسیسو (بوکسور) و بلقیس فتحی (خواننده) مهارت های خود را به دیگران نشان می دهند. اسکیت باز معروف، زهرا لاری، نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

نایک می خواهد بخش لباس ورزشی زنانه خود را تا سال 2020 میلادی به یک کسب و کار 11 میلیارد دلاری تبدیل کند. این برند در سال های اخیر با هدف از بین بردن کلیشه ها با بازاریابی در مسیری خاص در صدد جلب توجه خریداران زن برآمده است. به هر حال، در شرایطی که این آگهی تبلیغاتی شامل چیزی فراتر از نگاه اجمالی و کلاسیک نایک می شود، فیلم نیز به نوبه خود در پی تاکید خاص بر روی زنانی است که با وجود همه مخالفت ها و گهگاه انتظارات فرهنگی در زندگی به موفقیت دست یافته اند.
در گفتگو با روزنامه ابو ظبی، مربی پارکور اماراتی بین المللی، مراد، خاطرنشان کرد که حرف مردم درباره شما کابوس هر دختر بچه در حال رشد است.
به اعتقاد او با هر بار احتمال برخورد با انتقادات، زنان ساکن در منطقه خاورمیانه این حرف را شنیده اند. کسب جایگاهی ممتاز و برجسته و انجام کاری مخالف با هنجار های جامعه ترس را در دل زنان به وجود می آورد. اما مراد یاد گرفته است که هیچ گونه ترس و واهمه ای نمی تواند مانع از انجام کاری عجیب و شگفت انگیز شود. از جایگاه بلند مرتبه خود نترسید.

کمپین های غول های ورزشی نظیر نایک، آدیداس و Under Armour با تشویق گروه بزرگ تری از زنان به فعالیت در عرصه ورزش اعتبار یافته اند. باشگاه آموزشی "Nike+" اخیرا شاهد فعالیت بیش از نیم میلیون زن در دنیای ورزش بود که این تعداد شامل مناطقی می شد که زنان در آن جا امکان ورزش کردن یا پوشیدن لباس های ورزشی را نداشتند.

کمپین نایک به نام "آن ها در مورد شما چه فکر خواهند کرد؟" به دنبال راه اندازی کمپین "برابری" برگزار شد که ستاره های ورزشکار این برند از قبیل لبورن جیمز و سرنا ویلیامز درآن با هدف تلاش برای تغییر دیدگاه مردم و برخورداری از نگاهی روشنفکرانه به تاثیر مثبت ورزش و بالا بردن تمرکز در پی انجام فعالیت ورزشی، صداهایشان را وسعت بخشیدند.

نایک خاورمیانه و تقدیر از زنان ورزشکار

مترجم: مرضيه فروتن
www.thedrum.com
چهارشنبه 4 اسفند 1395

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کمپین جدید نایک، تشویق به برخورداری از حس ...
  • استراتژی جدید نایک برای افزایش فروش
  • نایک با کفش های دو، زنان را هدف قرار می ده ...
  • روسری های نایک در همراهی با ورزشکاران مسل ...
  • کمپین اینستاگرامی از نایک Nike Instaposters
  • کمپین جدید نایک؛ Give Me The Ball
  • نایک همکاری خود را با بنیاد لنس آرمسترانگ ...
  • شعار نایک "فقط انجام بده"
  • تبلیغات زنده‌ی نایک؛ وقتی زمان می‌میرد
  • وقتی فروشگاه های نایک به باشگاه ورزشی تبد ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر