» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
معرفی کتاب: برندسازی در هفت گام


ام بی ای نیوز: کتاب برندسازی در هفت گام (راهنمایی کاربردی خلق و مدیریت برند) توسط انتشارات سیته در زمستان 1395 منتشر شد. این کتاب به نویسندگی دکتر فرزاد مقدم به بررسی فرآیند برندسازی می پردازد. در این کتاب آمده برندسازی در هفت گام، در دسته کتاب های فرآیندگرا قرار می‌گیرد. دسته کتابهایی که در ایران کم تعداد هستند و مرحله به مرحله فرآیند برندسازی را تشریح می‌کنند. در برندسازی معمولا فرآیند را با مدل های ساخت برند نشان می دهند. مدل ها شرح می دهند که برای ساخت یک برند چه مراحلی باید طی شود. نگارش کتاب های فرآیندگرا، شدیدا به تجربه ی نویسنده متکی ست و برای نگارش این دسته از کتاب ها باید در پروژه های برندسازی کار و نزد استادان کاربلند شاگردی کرد. برای نگارش این دسته از کتاب ها باید با دو مفهوم اساسی آشنا شد: یک، مفهومی به نام مدل سازی و دو: موضوعی به نام مدل های برندسازی. در این کتاب، در هفت گام و یک گام آخر، مخاطبان مرحله به مرحله با فرآیند برندسازی آشنا شده اند. برای تشریح مسائل مطرح شده نویسنده کتاب به بررسی نمونه های واقعی پرداخته است. نمونه هایی که نقش چراغ راهنمایی را برای مابقی فعالان حوزه بازار بازی خواهند کرد.
چاپ اول کتاب برندسازی در هفت گام ( راهنمای کاربردی خلق و مدیریت برند) در 244 صفحه و در قطع وزیری به تازگی روانه بازار کتاب شده است. خواندن این کتاب به تمام علاقه مندان مباحث علمی برندینگ و طراحان و کارشناسان برندسازی توصیه می شود.

یکشنبه 22 بهمن 1395

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • معرفی کتاب: برند و برندسازی
  • طراحی هویت برند به زبان فارسی
  • معرفی کتاب: برند خودت باش
  • کتاب: ادبیات تبلیغ منتشر شد
  • کتاب: کتاب حس برند منتشر شد
  • مسیر برندسازی در ایران طولانی است
  • کتاب: کتاب «آینده‌پژوهی در تبلیغات» انتش ...
  • «واژه‌نامه برند» به بازار آمد
  • کتاب: حس برند
  • رونمایی از کتاب راهنمای برندسازی مقصدهای ...
  •