» توییتر و ساخت ویدئویی در مورد قدرت زنان
» ویرگول، شروعی دوباره برای خواندن
» پروموشن بلیط های هواپیمایی نروژ توسط پلیس های بریتانیایی
» چطور با گوگل وب سایت بسازیم؟
» غلط های دوست داشتنی تبلیغاتی
» Skype در BMW
» آمازون از اپلیکیشن پیام رسان خود رو نمایی می کند
» ویرایش حرفه ای عکس توسط هوش مصنوعی گوگل
» رکورد جهانی بزرگترین شیء خارج شده از یک جعبه توسط ولوو
» کمپین "اویلا" به نگرانی پالم پایان داد

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
تبلیغات متفاوت آتلیه عروس ماکان


ام بی ای نیوز: اخیراً شاهد گونه ی متفاوتی ازتبلیغات درمنطقه شریعتی ومیرداماد تهران بوده ایم که این تبلیغات توسط یک آتلیه عروس با عنوان ماکان انجام شده است این تبلیغات به صورت غیر معمول و متفاوت با روشهای تبلیغاتی مرسوم انجام شده و درمکانهای شهری که برای تبلیغات تعریف نشده است نصب میشود و همچنین استراتژی های ارائه این تبلیغات نیز کاملا متفاوت و براساس روش کار شخصی آنها بود.

در این راستا مسعود امجدیان مدیر آتلیه ماکان گفت: "این آتلیه سه سال است که مشغول به کار است و 6 ماه است که به صورتی رسمی با اتحادیه همکاری میکند که درسه ماه گذشته 4 باراقدام به تبلیغات با این رویکرد داشتیم این روند حدوداً هر بیست روز یکبار انجام میشود و تمرکز ما روی تبلیغات برندینگ است، با توجه به این که این کسب و کار بسیار جوان است ما یک بازه یک ساله درنظر گرفته ایم که بتوانیم با همین روش خود را به عنوان یک برند به جامعه معرفی کنیم."

تبلیغات متفاوت آتلیه عروس ماکان


این تبلیغات به صورت های متفاوت اعم از تراکت و تبلیغات محیطی که به صورت قاب عکس های که در مکان های عمومی نصب شد و همینطور پوستر اجرا شده و نکته ی دیگری که بارز است استفاده از متریال متفاوت در این تبلیغات است؛ همانند پلاستیک های حباب دار

تبلیغات متفاوت آتلیه عروس ماکان


امجدیان بیان کرد: "تلاش بر این بود که تبلیغات خلاقانه انجام شود و همزمان با تبلیغات محیطی در صفحه اینستاگرام و همچنین سایت آتلیه این تبلیغات به صورت آنلاین ارائه شده است. ما قصد داریم این روند را با برنامه زمانی هر بیست روز یکبار ادامه دهیم."

وی راجع به چگونگی شکل گیری ایده تبلیغات به این صورت اضافه کرد: "با توجه به علاقه ای که در زمینه تبلیغات داشتم و همچنین عدم توانایی پرداخت هزینه های تبلیغات آژانس ها که پرداخت آن برای کسب و کارهای کوچک بسیار دشوار است، تصمیم گرفتیم تبلیغاتی به این صورت داشته باشم."
همچنین بیان کرد: "بازخوردهای مثبتی پس از هر اجرا دریافت کردیم که با توجه به دامنه کوچکی که فعالیت میکنیم میتواند بسیار امیدوار کننده باشد."

تبلیغات متفاوت آتلیه عروس ماکان


تبلیغات متفاوت آتلیه عروس ماکان


تبلیغات متفاوت آتلیه عروس ماکان

mbanews.ir- ندا عزيزي
سه شنبه 24 اسفند 1395

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تغییرات چشمگیر تبلیغات محیطی جشنواره تئا ...
  • تبلیغات متفاوت
  • رکود در صنعت تبلیغات
  • تبلیغات بر روی سازه های جدید مترو امروز ر ...
  • نمونه هایی از تبلیغات جالب محیطی
  • تبلیغات تجاری باید به سمت مدیریت شهری برو ...
  • کتاب: چرا تبلیغات محیطی؟
  • تبلیغات شهری آمل ساماندهی می شود
  • جمع‌آوری تبلیغات کالاهای خارجی آغاز شد/ ...
  • تبلیغات خلاقانه و جذاب در محیط های عمومی
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر