» یک ملت، پشت یک چک
» اعتبار اجتماعی برند؛ (بخش اول: سفیر برند)
» کمپینی برای زندگی، کمپینی برای آینده
» #شهرتکانی
» آقای گراد وارد می شود
» نگاهی به تبلیغات محیطی شهر تهران- بهمن 95
» برگرکینگ در تبلیغش آتش گرفت
» خاکسپاری وب‌سایت قدیمی یک آژانس در باغ آن
» اگر زوجهای دیزنی با هم پیر می شدند
» آگهی خنده دار McCafe و مسخره کردن کافه های جدید پرطرفدار

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
عروسک ها به کمپپین چهارشنبه سوری بی خطر پیوستند


ام بی ای نیوز: کمپین "چهارشنبه سوری بی خطر" با استفاده از شخصیت ها و عروسک های محبوب فیلم ها و سریال های عروسکی درسطح شهر تهران اجرا شده است.

چهارشنبه سوری یک جشن و سنت دیرینه ی ایرانی هاست که در آیین نوروز و جشن هایی که از دیرباز در این ایام برپا میشده جایگاهی خاص داشته است.
اما طی سالهای اخیر استفاده از مواد منفجره و محترقه این سنت دیرینه را به نوعی بحران اجتماعی برای خانواده ها و جامه تبدیل کرده بود و به دلیل خسارت های شدید جانی و مالی که به بار آورده بود، تبلیغات گسترده ای در حوزه های فرهنگی و اجتماعی برای پیشگیری از خطرات ناشی از کاربرد مواد آتش زا و منفجره وجود داشت.

عروسک ها به کمپپین چهارشنبه سوری بی خطر پیوستند


در واقع هر سال با آغاز اسفند ماه و نزدیک شدن به این روز که شب چهارشنبه ی آخرسال است، دستگاه های مختلفی نظیر نیروی انتظامی و ... برای پیشگیری از خطرات و حفظ امنیت شهروندان اقدامات متعددی را صورت میدادند.

لذا کم اثر بودن اقدامات پیشگیرانه منجر به شکل گیری کمپین های تبلیغاتی در رسانه تلویزیون و حتی نمایش صحنه های دلخراش مصدومین این آتش بازی ها شده بود. اما همچنان موضوع چهارشنبه سوری و خطرات بی شمار آن چه برای کسانی که اقدام به تهیه و استفاده مواد منفجره میکردند و چه کسانی که از خطرات و صدمات چنین رویکردهایی آسیب می دیدند، پیوسته وجود داشت.

عروسک ها به کمپپین چهارشنبه سوری بی خطر پیوستند


اما امسال بعد ازحادثه ی غم انگیز آتش سوزی و فروریزی ساختمان پلاسکو در قلب تهران که منجرشد چند تن از آتش نشانان شهر جانشان را از دست بدهند، مردم تهران در اقدامی که در شبکه های مجازی شکل گرفت، کمپین تحریم استفاده ازمواد منفجره و اتش زا را در حمایت و تکریم و احترام آتش نشانان شهرشان ترتیب دادند و این تبلیغات شکل دیگری به خود گرفت.

سازمان زیبا سازی شهرداری تهران نیز در همین راستا با استفاده از شخصیت های عروسکی محبوب فیلمها و کارنون ها، کمپین محیطی چهارشنبه سوری بی خطر را اجرا کرده است.

علیزاده رییس سازمان زیبا سازی در گفتگو با " ام بی ای نیوز" در این رابطه اظهار داشت: طرح هایی که همراه با شعار های متفاوت ترنسبت به پیا م های تبلیغاتی بیلبوردها این روزها در سطح شهر نمایش داده میشود برای تشویق کودکان و نوجوانان وهمه اقشاربه عدم استفاده از مواد آتش زا و خطرناک است که در این کمپین از عروسک های محبوب و حتی نوع گویش آنها استفاده شده است.

وی گفت: این طرح با همکاری خانه عروسک و زیباسازی در آستانه ی سال نو اجرا شده و خانم مرضیه برومند رییس خانه ی عروسک و کارگردان و جمعی از هنرمندان عروسکی دراجرای هرچه بهتر و موفق تر این طرح همکاری صمیمانه ای داشتند.

عروسک ها به کمپپین چهارشنبه سوری بی خطر پیوستند


این عروسک های محبوب از فیلم ها وسریال هایی نظیر: کلاه قرمزی و پسرخاله، شهرموشها، خانه مادربزرگه، زی زی گولو و جناب خان انتخاب شده اند و همه صاحبان معنوی و غیرمعنوی این عروسک ها و همچنین صداپیشگان آنها دراین حرکت جمعی همکاری و مشارکت داشتند.
با این کار سعی شده تا با طراحی تصاویر و شعارهای تاثیرگذار و متفاوت مخاطبان را به یک چهارشنبه سوری بی خطردعوت کنیم.

عروسک ها به کمپپین چهارشنبه سوری بی خطر پیوستند


عروسک ها به کمپپین چهارشنبه سوری بی خطر پیوستند

mbanews.ir - مريم غضنفري
سه شنبه 24 اسفند 1395

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • عروسک کلاه قرمزی و پسر خاله، برندهایی دوس ...
  • مستر دماغ و مسئولیت اجتماعی اش
  • توقیف ۲۰۰ هزار عروسک چینی در آمریکا
  • چهارشنبه سوری، "سلامت" به خطر می افتد
  • بازنمایی خانه‌ی یک خانواده‌ی سوری در ای ...
  • ماجرای خرس عروسکی؛ PR، مارکتینگ یا یک داست ...
  • ساخت عروسک واقعی از نوزاد متولد نشده به ک ...
  • عروسک‌های شناسنامه‌دار؛ از عباس آقا تا ...
  • عرضه عروسک‌های «باربی» در فروشگاه‌های ز ...
  • «شهر موش‌ها ۲» از مرز ۳ میلیارد گذشت
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر