» ترویج سبک زندگی سالم رسالت؛ کاله-پرو
» روزهای سخت صنعت تبلیغات با ممنوعیت تبلیغ 36 قلم کالا
» لگو بازی کنید تا استرستان کم شود
» اپل گوشی فقرا در چین
» گُل‌های کریستیانو رونالدو را برایم به آن دنیا بفرستید
» داستان دنباله دار John Lewis و التون جان
» مشتریان‌ در تیم کدام سلبریتی قرار می‌گیرند؟
» امسال جان‌لوییس نتوانست اشک مردم را دربیاورد
» تدوین استراتژی‌های نوین بازاریابی در "عظیم خودرو"
» لاکوست و دیزنی با هم شمع های تولد را فوت می کنند

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
دورتو؛ بوی تمیزی


ام بی ای نیوز: چندی پیش آگهی های محیطی از یک برند ناآشنا و نوظهور را شاهد بودیم. آگهی های فاز بسته این برند ذهن را کاملا کنجکاو به این موضوع می کرد که چرا باید آب را با بوی نیمرو و مرغ را با بوی ماهی خورد! اما بعد از اکران فاز باز این پروژه متوجه شدیم این برند نوظهور اشاره به دغدغه ای برای مصرف کننده دارد. خیلی از ما هنگام غذا خوردن به آن توجه می کنیم؛ توجه به اینکه لیوان یا قاشق و چنگال بوی غذای قبلی استفاده شده را ندهد. در این گزارش با آقای هاشمیان مدیر ایده پردازی کانون ایران نوین گفتگویی پیرامون روند شکل گیری این آگهی داشتیم.

لطفا توضیحاتی مختصر در مورد برند دورتو، اینکه این برند ایرانی است یا وارداتی بفرمایید؟
برند دورتو محصولی تحت لیسانس آلمان که در حوزه شوینده در بازار ایران و خاورمیانه فعالیت می نماید. مایع ظرفشویی DORTO محصولیست جدید حاصل از فرمولاسیونی پیشرفته که جرم، رسوب و 99.99% از باکتری ها و میکروب های باقی مانده در ظروف را از بین می برد.

توضیح بفرمایید که برند دورتو با چه هدفی اقدام به اجرای کمپینی دو مرحله ایی کرده است؟
با توجه به اینکه برند دورتو برای اولین بار به مخاطبان عرضه میشد، نیاز بود تا یک کمپین با ایجاد توجه بالا طراحی و اجرا گردد تا مخاطب درگیری ذهنی بیشتری با نام برند و کارکرد آن پیدا کند، بنابراین در برنامه ریزی تصمیم بر این شد تا کمپین در دو مرحله اجرایی گردد.

لطفا کمی درباره نحوه ایده پردازی و بخش خلاقیت این آگهی بفرمایید؟
واحد ایده پردازی بر اساس صورت مسئله ای که وجود داشت ابتدا به خلق تگ لاین پرداخت که حاصل آن "آرامش خیال با دورتو" بود.
سپس بر این اساس که آرامش خیال بر پایه ایجاد نگرانی به وجود می آید به این توجه شد که مخاطبان چه مشکل و نگرانی می توانند از تمیز شسته نشدن ظروف خود پیدا کنند که به مفهوم بوی بد ظروف شسته شده رسیدیم تجربه ای که مخاطب به تناوب با آن روبرو شده بود. در نهایت چون کمپین دو مرحله ای بود ما به ایده سریالی برای فاز بسته و بحث آرامش خیال برای فاز باز و در نهایت معرفی محصول رسیدیم.

در آینده باید منتظر چه فعالیت های ارتباطی از این برند باشیم؟
با توجه به اینکه برند برنامه ریزی بلند مدت در بازار ایران را دارد، برنامه های ارتباطی بسیاری برای امسال تدارک دیده شده که به فراخور زمان اجرا خواهد شد.

برای اجرایی شدن کمپین از چه رسانه هایی بهره برداری کرده اید؟
رسانه های فراگیر بیلبورد و تلویزیون که در مراحل بعد رسانه های دیگر و اکتیویتی ها هم به آن اضافه خواهد شد.

دست اندرکاران
مدیر پروژه: بهیه ضیائی
مدیر ایده پردازی: محمدرضا هاشمیان
مدیر هنری: رشید رهنما
کپی رایتر: محمدرضا هاشمیان، رضا سعیدی
سناریو: رضا سعیدی
کارگردان: سعید حدادی
آژانس: کانون ایران نوین

دورتو؛ بوی تمیزی

mbanews.ir-بهنام نيک فر
دوشنبه 14 فروردین 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • دستان گره خورده‌ی دو برند در یک آگهی برای ...
  • گل بهترین میوه‌ها
  • بازی با اعداد در کمپین نوروزی بانک ملت
  • لباسها مثل روز اول
  • "شهر در تعطیلات هم هست"
  • همراهی خندان بیمه با مخاطبان
  • نقش خاطره بر قلب مخاطبان
  • ... ناجی انسانهاست
  • بوی عید می آید
  • سبد کالایی جدید "بیژن" معرفی شد
  •