» عروسک های دست ساز گیفتی
» دنیای روح بخش دمنوش ها؛ TEA SESSION
» مزمز؛ یک کمپین بامزه
» یک نفس یک زندگی همراه با "دی دی واتر"
» آگهی ترسناک شکلات های مارس را ببینید
» 180 روز تغییر رانندگان Uber را سرحال می آورد
» محمدعلی کلی: اینفلوئنسر همیشگی
» دانرو؛ پیک برتر موبایلی
» بررسی یک کمپین: دی‌کاپریو به نجات یک شهر برمی‌خیزد
» این آگهی مکدونالد به چشمتان صدمه می زند

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
9 آمار بازاریابی دیجیتال که مورد توجه قرار گرفتند


ام بی ای نیوز: طی چندهفته گذشته آمار بازاریابی دیجیتال بسیار درخشان بود و حالا میپردازیم به 9موردی که خوش درخشیدند.

1. اگر یک توئیت بتواند هزار همبرگر بفروشد این همان است.
توئیت دنی روز چهارشنبه نشانگر یک موفقیت تاریخی در بازاریابی توئیتر است.
این پیام جدید 108/000بازخورد در توئیتر داشت و بیش از152/000 لایک طی روز گذشته داشته است. رستوران زنجیره ای Dinner-style از یک الگوی رفتاری شکار لاشخورها برای الهام بخشی چنین سود عظیمی استفاده کرده است.

2. ژن X فعال میشود.
طبق گزارش جدیدی از emarketer انتظار میرود که کاربران snapchat تا 70/4میلیون تا پایان 2017 افزایش یابند. این یعنی 14/2% افزایش نسبت به تعداد کاربران در سال 2016.
احتمالا بیشترین تعداد رشد در گروه سنی بین 45-54 سال می باشد که اکنون این گروه سنی حدود 64% از کاربران آمریکایی را تشکیل میدهند.

3. ترافیک پای مقدس
Pokemon GO بیش از 500میلیون بازدید برای خرده فروشی های بازی های موبایل را به همراه داشته است. جان هنک مدیر Niantic (شرکت سازنده pokemon)این آمار را طی سخنرانی خود در کنگره جهان موبایل در بارسلونای اسپانیا اعلام کرد.

4. Sir Martin کمی بودجه را در باسلونا نشان داد.
همچنین در کنگره جهانی موبایل، مارتین سورل اعلام کرد که شرکتش حدود 90میلیون دلار بابت تبلیغات در اسنپ چت، 50میلیارد دلار در گوگل و 1/7 میلیارد دلار در Facebook خرج کرده است.

5. بازخورد متصل
لورن جنسون نویسنده بخش تبلیغات هفته که در کنگره 4 روزه جهان موبایل (MWC) در اسپانیا شرکت کرده به نکات جالبی از جمله مورد زیر پرداخته است.
20% مالکان BMW هرآنچه درباره این برند دوست دارند یا ندارند را به صورت بازخورد به شرکت ارائه میدهند.

6. درمیان سکوهای دیجیتال این یکی خیلی جالب بود.
یوتیوب اعلام کرد به طور روزانه 1 میلیارد ساعت ویدیوهای این سایت را در سایتها یا درموبایل تماشا میکنند و با ایمیلی از طرف نماینده گوگل اضافه کرد ما این هدف گذاری را در سال 2012 انجام دادیم، فرمانی که مردم روزانه 100 میلیون ساعت ویدیوهای سایت را تماشا می کردند بنابراین حمایت از سکوی ویدیوها طی 4 سال گذشته 10 برابر شده است که بسیار قابل توجه است.

7. میدان اجتماعی شهر
Borrell (شرکت تحقیقات بازارهای محلی) این هفته گزارشی در 23صفحه منتشر کرد که میگوید Facebook حدود 7% از آگهی های خود را از خارج آمریکا دریافت میکند و حدود 15% سهم تبلیغات را در سال گذشته داشته است.

8. فروشندگان اپلیکیشن موبایل میتوانند فروتن باشند.
شرکت Leanplum وApp Annie دست به یک تحقیق تیمی زدند تا دریابند که اپلیکیشن های موبایلی که دارای emoji هستند 85% بیشتر از آنهایی که emoji ندارند مورد استفاده قرار میگیرند.

9. تبلیغات بومی
همین طور که آگهی های بومی و حمایت شده شایع تر میشوند، کمیسیون تجارت فدرال نیز قوانین و مقررات بیشتری برای هدایت ناشران و تبلیغ کنندگان در جهت حمایت از مصرف کنندگان وضع می کنند.

9 آمار بازاریابی دیجیتال که مورد توجه قرار گرفتند

مترجم: عسل نبات عليزاده
www.adweek.com
دوشنبه 14 فروردین 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • چهار نکته بازاریابی دیجیتال از بزرگترین ...
  • دیجیتال مارکتینگ از ابتدا تا انتها
  • 5 میلیون کسب و کار، آمار تبلیغات ماهیانه ب ...
  • بازديد روزانه از یوتیوب به 4 میلیارد رسيد
  • آمارهایی جذاب از بازاریابی دیجیتال
  • تسلط آسیا و اقیانوسیه بر تبلیغات از طریق ...
  • در نیمه‌ی اول 2016 تبلیغات دیجیتال به صنعت ...
  • جهان چگونه از توئیتر Twitter استفاده می‌کند ...
  • 5 اتفاق دیدنی هفته در بازاریابی دیجیتال
  • نیمی از بازار تبلیغات اینترنتی موبایل در ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر